Ga naar inhoud
GENEGEERD

Merken van je spullen.


Arisaka

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

- Ik doe vaak reflecterende tape op mijn spullen. Kan ik hem ook in het donker terug vinden.

- Soms doe ik reflecterende en GID touwtjes aan spullen als plakken geen optie is. Kan ik hem ook makkelijk terug vinden.

- Ik doe refecterende en GID rits trekker aan ritsen.

- Heel soms merk ik met mijn achternaam.

 

Ben nog niemand tegen gekomen die dezelfde tape/touwtjes gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een goeie tip idd van die reflectie.

Alleen als je los profile wilt verplaatsen lijkt mij dat persoonlijk wat minder, kijk daar glinsterd wat in de bosjes.

 

Greener

 

Ik heb zelf niet een drang om opeens de bos te gaan bij een 'SHTF'. Mijn spullen zijn daarom niet groen, maar knalrood/oranje enzo. Mijn spullen worden vooral voor mijn hobbies gebruikt, dan wil ik juist opvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel een goed idee om dingen te merken, maar gaat denk ik pas op bij dingen waarbij er een grote kans bestaat dat een ander die ook heeft.

Mijn slaapmatje bijvoorbeeld hoef ik denk ik niet te merken. Maar misschien mijn besteksetje of pan? haha. Geen idee. Denk dat ervaring dat nog moet uitwijzen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf niet een drang om opeens de bos te gaan bij een 'SHTF'. Mijn spullen zijn daarom niet groen, maar knalrood/oranje enzo. Mijn spullen worden vooral voor mijn hobbies gebruikt, dan wil ik juist opvallen.

 

Ik begrijp het ook volkomen.

Alleen mocht er ooit een shtf zijn en je moet juist die bossen in voor je eigen veiligheid...

Ik heb graag alles gedekt en heb een lichte vorm van paranoia denk ik dan maar.

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik leen niet uit dus hoef ook niets te merken. Mijn ervaring is dat als je iets uitleent het of niet terug komt, of pas een jaar later en meestal stuk.

Zelfs een gloedjenieuwe drilboormachine krijgt men stuk. :mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf niet een drang om opeens de bos te gaan bij een 'SHTF'. Mijn spullen zijn daarom niet groen, maar knalrood/oranje enzo. Mijn spullen worden vooral voor mijn hobbies gebruikt, dan wil ik juist opvallen.

 

In geval van een "toepasselijk" SHTF event, duik ik zsm. het bos in.

Maar ik woon dan ook vlak bij de grens.

Niet ver hier vandaan ligt een redelijk groot bos.

In Nederland hebben we voor mijn gevoel alleen nog maar parken.

Mijn hobby is wildkamperen, en overlevings-technieken.

Daar hoort evt. ook verbergen bij. Stealth en Camo. En groen/zwart vind ik mooi.

Komt dat even goed uit. ;)

Mijn spullen uitlenen? Nevah!

Tenzij ik er zelf bij blijf.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...