Ga naar inhoud
GENEGEERD

Prepper Dick Berts in het televisieprogramma "Vandaag de Dag".


Gast Dick Berts

Aanbevolen berichten

Gast Dick Berts

De mediabelangstelling houdt maar niet op. Komende week verschijnt prepper Dick Berts in het televisieprogramma "Vandaag de Dag" op een van onze publieke tv zenders. Als ik datum en tijd weet, dan zet ik dat op de site. hg DB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Dick Berts
Ohhhh, in totaal zo'n half miljoen kijkers per dag naar dit programma (bron kijkonderzoek). Volgens mij moet je wel heel vroeg je bed uit dan Dick.

 

Nee, ze zijn net de deur uit....de opnamen zijn zojuist bij mij thuis gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts
Super toch!!

 

PS: mocht je tips en/of adviezen nodig hebben om hoe je om kan/moet omgaan met de media, persberichten/perslijst en hoe je persaandacht kan creëren kun je altijd een beroep op me doen. Ik heb wat jaartjes praktijk ervaring.

 

Mvg, NightOwl

 

Dank je wel. Ik heb zelf ook 25 jaar ervaring als journalist. Maar ik doe het nu zonder communicatieplan, voor de vuist weg, recht uit het hart. Het commentaar dat je altijd krijgt, ga ik dit keer zonder commentaar proberen te ondergaan. Hoop dat het me lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel. Ik heb zelf ook 25 jaar ervaring als journalist. Maar ik doe het nu zonder communicatieplan, voor de vuist weg, recht uit het hart. Het commentaar dat je altijd krijgt, ga ik dit keer zonder commentaar proberen te ondergaan. Hoop dat het me lukt.

 

Oooooow dan zit het wel goed!!

 

Laat je gewoon niet gek maken door anderen. je doet het prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts
Sjezus @Dick Berts, jij bent hard op weg om een Bekende Nederlander te worden! Goed bezig! +1!

 

Tot mijn afgrijzen is dat nog waar ook. Ik word tegenwoordig nagestaard op straat. Gelukkig weet ik van vroeger -toen ik ook een flink aantal keren op tv ben geweest- dat het na enige tijd weer verdwijnt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot mijn afgrijzen is dat nog waar ook. Ik word tegenwoordig nagestaard op straat. Gelukkig weet ik van vroeger -toen ik ook een flink aantal keren op tv ben geweest- dat het na enige tijd weer verdwijnt.

 

Ach, zolang je nog niet mee gaat doen met "Sterren dansen op ijs", vind ik alles best. Alhoewel ik je wel graag mee zou zien doen aan Expeditie Robinson ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Tot mijn afgrijzen is dat nog waar ook. Ik word tegenwoordig nagestaard op straat. Gelukkig weet ik van vroeger -toen ik ook een flink aantal keren op tv ben geweest- dat het na enige tijd weer verdwijnt.

 

Hahaha, voor ons ben je al een BP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot mijn afgrijzen is dat nog waar ook. Ik word tegenwoordig nagestaard op straat. Gelukkig weet ik van vroeger -toen ik ook een flink aantal keren op tv ben geweest- dat het na enige tijd weer verdwijnt.

 

Preppers zijn nu een beetje een hype, maar dat houdt op een gegeven moment op. Dan vinden ze weer iets anders om zich druk om te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...