Ga naar inhoud
GENEGEERD

Onderkomen in de bomen.


rescue

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
euhm... ik pak mijn bijl ... of mes... klim een stukje de boom in, en hak 1 van die kabels door .. kijken of het nog zo moeilijk is ...

 

Sorry, helaas heeft u niet door mijn spelfout heen gelezen die ik nu gecorrigeerd heb. dus ik denk dat uw reactie niet echt van toepassing kan zijn op wat ik zij.

De correctie is het toevoegen van een W in zijnen waardoor er Zwijnen staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt wel wat op een..... groene mega banaan !

 

Praktische zorgen, hoe bruikbaar is dit?

Alles rolt naar het midden, staan lopen?

Een hangmat kan handig zijn, met een zeil erover zit je ook droog..

Ben dan ook nog benieuwd wat deze mega banaan met de verkeerde kleur mag kosten...

 

Grt

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cool. stel u dit eens voor met een stuk of 8 van die dingen :) En u hoeft u geen zorgen te maken over zwijnen die uw eten stelen want die kunnen niet klimmen :)!

 

Ziet er zeker cool uit. Maar met cool zijn overleef je niet, veel te opvallend. Voor het zwijnenprobleem hang je.je voedselvoorraad in de bomen. Problem solved....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er zeker cool uit. Maar met cool zijn overleef je niet, veel te opvallend. Voor het zwijnenprobleem hang je.je voedselvoorraad in de bomen. Problem solved....

Ja dat bedoel ik met die dingen, daar doet u dan het eten enzo in. met andere mensen licht het er maar net aan waar u dit doet. Ik denk als u dit midden in een super groot onbewoond bos doet in rusland, de oekraine, finland, zweden of china, dan denk ik dat u niet zo snel mensen tegen zult komen. Doet u het hier in het bos ergens in nederland dan vinden andere mensen u zo x)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat bedoel ik met die dingen, daar doet u dan het eten enzo in. met andere mensen licht het er maar net aan waar u dit doet. Ik denk als u dit midden in een super groot onbewoond bos doet in rusland, de oekraine, finland, zweden of china, dan denk ik dat u niet zo snel mensen tegen zult komen. Doet u het hier in het bos ergens in nederland dan vinden andere mensen u zo x)

 

Hallo Stealth leuk dat je U tegen ons zegt maar doe maar gewoon je en jou is een stuk informeler en niet zo stijf.

En we zijn preppers onder elkaar dus komop jij

mvg partizan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...