Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zilver of goud kopen?

Dr.Prepper
 Share

Recommended Posts

Zilver onderhevig aan hevige fluctuatie laatste tijd. Waar is het nog mogelijk munten te kopen zonder een belachelijke marge van +24%?
Tja, 'belachelijk' of niet, het is wat het is, ofwel koop je aan de vraagprijs, ofwel koop je niet. Vrije markteconomie heet dat.
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het kan zijn dat ik fout zit hoor. Maar ik kan op die site nul munten vinden. Bovendien lijkt hij mij niet erg betrouwbaar. Mijn excuses indien de reactie vervelender overkwam dan bedoeld!

No offense. Zie http://www.gold.de/preisvergleich,5,Maple-Leaf.html . Neem je de eerste, kom je bv uit op deze leverancier. Met ruim 22.000 klanten volgens mij betrouwbaar genoeg, maar hou wel rekening met de levertijd. Vier weken!! Bij thesilvermountain liggen ze op voorraad en kun je ze gratis met jouw OV studentenkaart afhalen.

Link naar reactie

Het kan zijn dat ik fout zit hoor. Maar ik kan op die site nul munten vinden. Bovendien lijkt hij mij niet erg betrouwbaar. Mijn excuses indien de reactie vervelender overkwam dan bedoeld!

Voorbeeldje: http://www.gold.de/preisvergleich,3,Wiener-Philharmoniker.html

Dan doorklikken naar een leverancier en bestellen.

Heb ik vaak zat gedaan an vrijwel geen problemen mee gehad. De ene keer dat dat wel het geval is werd 't probleem zonder gedoe opgelost.

Mannen, mijn oprechte excuses! Ik heb de hele tijd gold.be ipv gold.de ingetypt. Erg knullige fout en dat verklaart ook dat ik niks kon vinden.

Hihi, OK dan...

Link naar reactie

• 3 weeks later...

Hoe werkt het aanschaffen van edelmetalen eigenlijk precies?

Als je het via de bank koopt bij een dealer ( afrekenen via internet bijv), is de transactie traceerbaar en ik daar heb ik nul komma nul behoefte aan.

Als je het cash koopt ( even op de koffie gaat), word het dan geregistreerd o.i.d. of kan dit anoniem?

Ik heb hier nog geen verstand van zoals je kan lezen, maar het lijkt me wel de moeite waard om me een beetje in te gaan verdiepen.

Link naar reactie

En waarom zou dat niet geregistreerd mogen zijn ? Het is niet omdat je het koopt dat je het ook nog hebt. Je kan je bezit weggeven, verliezen, ermee betalen, ... .

Omdat ik helemaal NIET WIL dat IEMAND laat staan een OVERHEID/BANK weet wat ik bezit, mijn geld, mijn werk, mijn inspanning, mijn investering, is van mij, als men iets van me wil weten kunnen ze dat gewoon VRAGEN en de keus bij mij laten en of ik daar dan ja dan wel te nee antwoord op wens te geven. Ik vind niet dat ik ook maar enige vorm van verantwoording hoef af te leggen over bezittingen waar IK voor gewerkt hebt en in geinvesteerd heb, nobody's business but my own.

Ik ga dieven toch ook niet mijn adres en sleutels geven met een printje van google maps naar mijn huis?

Zeker niet als ik weet dat banken en overheden de voornaamste oorzaak zijn van grootschalige roof, plunder,fraude en genocide vanuit materieel opzicht( geen werelddeel uitgezonderd voor zover mijn huidige kennis strekt), niets gaat ze te ver.

Heb ik me toch verantwoord hier he, beetje dom, maar nu weet je mijn standpunt in deze.

Link naar reactie

Omdat ik helemaal NIET WIL dat IEMAND laat staan een OVERHEID/BANK weet wat ik bezit, mijn geld, mijn werk, mijn inspanning, mijn investering, is van mij, als men iets van me wil weten kunnen ze dat gewoon VRAGEN en de keus bij mij laten en of ik daar dan ja dan wel te nee antwoord op wens te geven. Ik vind niet dat ik ook maar enige vorm van verantwoording hoef af te leggen over bezittingen waar IK voor gewerkt hebt en in geinvesteerd heb, nobody's business but my own.

Ik ga dieven toch ook niet mijn adres en sleutels geven met een printje van google maps naar mijn huis?

Zeker niet als ik weet dat banken en overheden de voornaamste oorzaak zijn van grootschalige roof, plunder,fraude en genocide vanuit materieel opzicht( geen werelddeel uitgezonderd voor zover mijn huidige kennis strekt), niets gaat ze te ver.

Heb ik me toch verantwoord hier he, beetje dom, maar nu weet je mijn standpunt in deze.

Het is inderdaad wel fijn als een deel van je bezit van de radar af is. Het heeft ook nadelen dus niet voor alles.

Link naar reactie

• 2 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...