Ga naar inhoud
GENEGEERD

FF naar de Karwei!!


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Weet niet maar op de verpakking staat de spiker trekker 15cm en de andere 18cm lijkt me nou niet iets waar je kracht mee uit kunt oefenen in een shtf gebeuren.

Dan zou ik voor iets groter gaan bv http://www.toolsxl.nl/stanley-handgereedschap-koevoet-nageltrekker-nageltrekker-wonder-bar-300-mm-p-13990.html

is wel iets duurder maar daar zou ik meer vertrouwen in hebben

 

 

Disclaimer : dit is puur mijn eigen mening en zegd dus niets over het misschien wel hele goede tooltje van de TS van de Karwei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet maar op de verpakking staat de spiker trekker 15cm en de andere 18cm lijkt me nou niet iets waar je kracht mee uit kunt oefenen in een shtf gebeuren.

Dan zou ik voor iets groter gaan bv http://www.toolsxl.nl/stanley-handgereedschap-koevoet-nageltrekker-nageltrekker-wonder-bar-300-mm-p-13990.html

is wel iets duurder maar daar zou ik meer vertrouwen in hebben

 

 

Disclaimer : dit is puur mijn eigen mening en zegd dus niets over het misschien wel hele goede tooltje van de TS van de Karwei

 

Hey Parti, dat is precies het breekijzer die ik heb, die Stanley. Erg sterk en stevig ding! Kan echt flink wat (mis)gebruik verduren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben weer binnen..

 

voor de handigheid:

PCB= platte crowbar

DCB=dikke crowbar

 

Test 1

2 verschillende spijkers en een 4x40 schroef welke nog 1 cm uit het hout steken eruit trekken.

 

de-materialen.JPG.f3281a1a92172872742d83a9ea610f76.jpg

 

Voor beide waren de spijkers geen probleem (al moest er bij de grotere spijker wel een blokje onder omdat je anders geen support meer hebt voor de PCB)

 

Spijkertrekken-met-blokje.JPG.0594af643fd893a09a04f285a1dd507f.jpg

 

Schroef met beide niet mogelijk, om dat te doen moet je Bigger & Better bijv naar de Stanley Wunderbar (einde formaat handtas)

 

PCB-vs-Stanley-Wunderbar.JPG.349efff3dd0df171efcb8b098252efb6.jpg

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast der_obergefreiter

Coole dingen , lekker formaat en al het echt moet kun je ze misschien verlengen door er een ijzeren pijp over te schuiven . En hulde voor voor het fraai geillustreerde review .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Test 3

 

2 grenen planken die met 4 spijkers aan elkaar zitten (spijkers in 4kantje van 15x15 ongeveer)

 

Openbreken.JPG.19d0863755fdde47116f538ab7b6d513.jpg

 

Yes lijkt te werken.. even wrikken..

 

Dus.JPG.f1d99a6998488133a99434f42df8e067.jpg

 

Oeps...

 

Maar alsnog met de DCB de planken van elkaar gekregen..

 

Trekt uw conclusie zou ik zeggen..

 

Graag gedaan

 

Mvg

 

Kees

 

Lachen dat je dit zo uitgebreid hebt getest en gefotografeerd, thanks :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...