Ga naar inhoud
GENEGEERD

Welke muts voor in de BOB?


Aanbevolen berichten

Het begint weer aardig koud te worden. Het hebben van een fijne warme muts is dus geen overbodige luxe als je in nacht en ontij je huis moet verlaten.

 

Ik heb een muts van 1 euro van So Low maar daarmee krijg je nog steeds kouwe oortjes. Heb een tweede en doe die over de eerste, dan is het een stuk aangenamer, Maar er zullen vast betere mutsen beschikbaar zijn. Voor 1 euro moet je natuurlijk ook niet al te veel verwachten.

 

Wat voor muts gaat de prepper voor? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb zo'n ontzettend vrolijke tibet muts, inclusief de vele kleurtjes.

Ziet er grappig uit en is ook nog eens heerlijk warm (met oorflapjes!)

Mijn man heeft een simpele wollen muts en de kinderen fleece mutsen.

Niemand klaagt, allemaal een warm hoofd.

 

En natuurlijk kopietjes in de BOB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast der_obergefreiter

Ik heb er 1 zelf gemaakt van een stuk zwart schaap ,halve fleece sjaal en leren bovenkant , ding is zo gruwelijk warm dat ik op elefantentreffen ( -20) nog het zweet op mijn kop had staan , dus die is voor extremen . En dan heb ik nog een oud leger mormel waarvan je de flappen tot om je hals kunt dichtmaken met klitteband . Als je er dan ook nog het groene gelaatsmasker bij opzet ben je net het groene mannetje van mars .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zweer bij het merk Icebreaker, ze maken outdoorkleding van merinowol, natuurlijk, heel licht van gewicht, je stinkt niet (zoals bij syntetische stof) en het is warm.

Het is wel errrug duur, ik koop alleen maar spullen als er een heftige uitverkoop is.

En om je vraag te beantwoorden, mijn muts in mijn dagelijkse tas (GHB) is van Icebreaker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot

Warme mutsen, daar ben ik gek op.

Vandaar dat ik nogal wat heb.

Een vrouw heb ik ook.

 

[ATTACH=CONFIG]1636[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]1637[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]1638[/ATTACH]

 

 

En deze wil ik oog nog, om mn baard warm te houden:

 

 

http://freakenstein.nl/2010/wintermode-baard-muts/

 

 

Deze niks voor jullie?:

 

http://www.google.nl/search?q=berenmuts&rlz=1C1CHFA_enNL484NL484&sugexp=chrome,mod%3D18&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=KeqmULKHA8em0QXJnYGIDA&biw=1291&bih=668&sei=LuqmUNjiHePM0QWJ5IGoBg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...