Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

Interesse in workshops voor jullie?

Recommended Posts

Beste gebruikers,

We zijn momenteel druk bezig om de eerste dag te organiseren voor jullie in samen werking met Dennis van de survival school Overleven. Dennis heeft hier een gebruikers account onder de naam @overleven

Op de laatste workshop dag in IJzendoorn werd er door diverse leden gesproken dat we dit regelmatig zouden moeten doen. Wij hebben Dennis gesproken en gekeken waar er mogelijkheden liggen om samen met jullie leerzame en leuke dingen te organiseren.

Nu liggen er diverse voorstellen en ik wilde graag bij jullie peilen wat jullie graag zouden willen. Momenteel ligt er een voorstel om een Preppers.nl Navigatiedag te houden op "The Day After" zaterdag 22 december 2012 op de Edesche heide. Op deze introductiedag navigeren waar de kaart, kompas en de GPS centraal in staan. Het is een praktijkdag waarbij we al het geleerde direct toegepast gaat worden. Tijdens deze dag werken we met verschillende soorten navigatiemiddelen. Op deze manier kan je zelf ervaren wat goed voor je werkt en wat niet. Minimaal 6 deelnemers en maximaal 16. Prijs zal zo rond de 25 euro liggen. (hangt af van hoeveel deelnemers)

Uiteraard wordt zo'n dag ook meteen gebruikt om de leden beter te leren kennen en is het exclusief voor leden van Preppers.nl De oprichters en diverse moderators zullen hierbij ook aanwezig zijn.

Ik zou graag wat input van jullie willen hebben, zouden jullie zo'n dag willen, willen jullie misschien wat anders? In het voorjaar het is natuurlijk een stuk aangenamer om een algemene outdoor survival dag te organiseren?

• Leuk 1

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Klinkt goed! In een uurtje of 6 kun je heeeel veel leren over navigeren, 25 euro is een koopje. De Edese hei is een mooie locatie om het eea direct in praktijk toe te passen. Wel twijfel ik of voor de (wat meer) ervaren navigators de prijs niet wat hoog is, maar een dagje wandelen + preppers leren kennen, helpen en evt zelf wat bijleren is ook wat waard.

Deze post delen

Misschien even als kanttekening normaal bieden we een navigatiedag aan voor 100 euro per dag.

Voor Preppers.nl heb ik voor de navigatiedag een special tarief gerekend na overleg op de meeting van twee weken terug.

Zelfs voor de ervaren navigators, weet ik zeker dat ze er het een en ander bijleren wat ze hiervoor nog niet wisten.

• Leuk 1

Deze post delen

uit stappen in ede-wageningen en dan ff kijken hoor kun je het beste met een taxi naar juffrouw tok. das midden op de heide. Anders met de bus naar renkum en dan 52 minuten lopen. Tis sneller lopen vanaf het station ede wageningen hooguit een half uur.

Deze post delen

Ik wil wel .Ik kan er nu niks van, dus lekker veel te leren voor mij.ik kan vanuit utrecht of de station daar een stuk of 3 mensen mee rijden.

Deze post delen

Lekker dagje sjouwen op de heide in Ede met een stelletje preppers lijkt me enig en nuttig. Als ik van mevrouw Pathfinder een dagje weg mag ;) dan kom ik. Wanneer start de inschrijving?

Deze post delen

@Mr. Gold Ik meldt me vast af die dag. Gewoon lekker kletsen en fikkie stoken met andere preppers is al heel wat. In het voorjaar hoop ik er wel bij te zijn (als we 21-12 overleven natuurlijk....)

• Leuk 1

Deze post delen

Mooi idee. Mooie locatie. Voor mij op de fiets haalbaar ;)

Bij ongeveer ieder ander mogelijk onderwerp voor de workshop had ik me gelijk aangemeld. Maar navigatie spreekt me totaal niet aan. Helaas. Had wel zin in een gezellige dag met andere preppers en wat skills op te doen. Maar mijn aanwezigheid bij een onderwerp wat mij niet aanspreek werkt ook niet motiverend voor anderen ;) Dus ik neem preppers die wel geïnteresseerd zijn in navigatie bij deze in bescherming, bespaar mezelf een teleurstelling en ook nog eens 25,- euro. win win win.

Nogmaals, mooi initiatief. Mocht er nog een ander onderwerp komen dan navigatie meld ik waarschijnlijk als eerste aan! Dus zijn er preppers die een workshop over iets anders willen geven op die datum in de buurt? Of gewoon een drankje met barbecue willen doen? :p

Deze post delen

Lijkt me hartstikke leuk en voor mij zeker nodig! Kan ook nog mensen meenemen dus laat maar weten hoe te activeren!

Deze post delen

Jammer, veel te ver weg, het onderwerp spreekt mij juist enorm aan. Ik denk mijn weg wel te kunnen vinden maar weet ook zeker dat ik hier nog een hoop over kan bijleren.

Veel plezier!

Het idee "The Day After" vindt ik wel errug grappig! :D

Deze post delen

Even een paar antwoorden. We gaan het navigeren in het nieuwe jaar ook aanbieden. Locatie is ook bereikbaar per openbaar vervoer. Omdat je overal kan navigeren wil ik ook wel de mogelijkheid bekijken om het op verschillende plekken te geven. Er komen ook andere workshops of cursussen aan special voor Preppers.nl

Deze post delen

Even een paar antwoorden. We gaan het navigeren in het nieuwe jaar ook aanbieden. Locatie is ook bereikbaar per openbaar vervoer. Omdat je overal kan navigeren wil ik ook wel de mogelijkheid bekijken om het op verschillende plekken te geven. Er komen ook andere workshops of cursussen aan special voor Preppers.nl

Zo zo Dennis. Dat zijn 3 cursussen die specifieke prepper groepen hier wel interessant zullen vinden.

http://www.survivalschool.nl/urbansurvival.html (Voornamelijk de Bug-in mensen die in de stad willen blijven)

http://www.survivalschool.nl/wildernisehbo.html (Iedereen eigenlijk wel)

http://www.survivalschool.nl/coastalsurvival.html (De mensen die een Bug-Out naar zee doen, die zullen toch af en toe aan land moeten/willen komen)

Ik ben zelf eigenlijk nog opzoek naar een cursus in sluipen & camouflage. (inclusief het maken van een sniper hole) Is er enige mogenlijkheid dat u deze aan gaat bieden? *puppie oogjes*

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...