Ga naar inhoud
GENEGEERD

Conserva.de


zilver

Aanbevolen berichten

Heeft iemand reviews van het eten hier?

Ik heb van een duitser gehoord dat die blikworst ausgezeichnet ist.

Zit te denken om ook wat kaas en roggebrood te bestellen.

Iemand ervaring met de smaak?

 

http://shop.conserva.de/de/40-dosenwurst-probepakete 10 euro verzendkosten naar nederland helaas

http://www.shop.besh.de producent, even duur helaas en geen export naar buitenland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Heeft iemand reviews van het eten hier?

Ik heb van een duitser gehoord dat die blikworst ausgezeichnet ist.

Zit te denken om ook wat kaas en roggebrood te bestellen.

Iemand ervaring met de smaak?

 

http://shop.conserva.de/de/40-dosenwurst-probepakete 10 euro verzendkosten naar nederland helaas

http://www.shop.besh.de producent, even duur helaas en geen export naar buitenland

 

Moet je even wachten totdat @12gauge morgen terug is,

die weet veel van dat soort smaken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je even wachten totdat @12gauge morgen terug is,

die weet veel van dat soort smaken

 

ik ken ze niet helemaal, allemaal, maar van wat ik aan duits blik voer heb geproefd,

de smaak is vaak gewoon goed te noemen, de ziet ruikt en proeft als gewoon, en bij iedere duitse super verkrijgbaar,

in duits eten zit vaak geen enkel E nummer (dit is daar VEEEEL strenger)

echter zijn online shops vaak wel duurder dan de super woon je soort van dichtbij zou ik als je veel wilt naar duitsland rijden (denk aan de winterbanden nu dat is verplicht)

het scheelt op brood in blik 2 euro en op de rest ook een euro of 1 a 2

echter is brood in blik eigenlijk altijd een soort roggebrood tenzij er echt iets anders op het plaatje van de verpakking staat

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@12gauge, weet je dat zeker betreft e nummers, vaak worden ook steeds vaker in nederland toevoegingen oa msg nog al eens vermomd, de bekendste is gist-extract, ziet er onschuldig uit, maar het bestaat niet als zodanig en is gewoon msg.

In hoeverre is de vermelding van enummers verplicht in europa, weet iemand dat?Of zijn er meer dubieuze enummers verboden in DE dan in NL?

 

Viel me op ziens minste op dat er weinig tot geen enummers op de verpakkingen staan. Maar of ze er inzitten geen idee. Mogen ze in DE enummers weglaten van de verpakking?

 

Zit er hier een voedingstof expert? geen idee wat daarin in DE wel/niet mag mbt toevoegingen en weglaten van stoffen op de verpakking, hoe volledig moet een verpakking zijn qua noemen ingrediënten. Je begrijpt..ik vertrouw die hele industrie niet ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

??? heh wat kips? hambers in blik? hmmm je hebt mijn aandacht LOL :cool:

 

ik wil de oude lupak burgers terug :mad:

 

zeer interessante site, maar zie zo snel niet of het ook af te halen is, misschien als het niet te ver is, veel handiger en kan ik sneller testen :p

 

 

Het bedrijf Conserva.de zit in Pirmasens, even een indicatie: vanaf Arnhem ca.450 km = ca 4,5 tot 5 uur rijden met winterbanden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@12gauge, weet je dat zeker betreft e nummers, vaak worden ook steeds vaker in nederland toevoegingen oa msg nog al eens vermomd, de bekendste is gist-extract, ziet er onschuldig uit, maar het bestaat niet als zodanig en is gewoon msg.

In hoeverre is de vermelding van enummers verplicht in europa, weet iemand dat?Of zijn er meer dubieuze enummers verboden in DE dan in NL?

 

Viel me op ziens minste op dat er weinig tot geen enummers op de verpakkingen staan. Maar of ze er inzitten geen idee. Mogen ze in DE enummers weglaten van de verpakking?

 

Zit er hier een voedingstof expert? geen idee wat daarin in DE wel/niet mag mbt toevoegingen en weglaten van stoffen op de verpakking, hoe volledig moet een verpakking zijn qua noemen ingrediënten. Je begrijpt..ik vertrouw die hele industrie niet ;-)

 

Hoe bedoel je ?!?!?

Vermelding van ingrediënten is verplicht.

 

Maar "E-nummers" zijn gewoon versimpelde afkortingen voor ingrediënten.

Dus op de verpakking staat het ingrediënt : òf voluit geschreven , òf diens corresponderende e-nummer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Advivo je snapt hem, ik had alleen geen idee of vermelding echt overal verplicht is of nummers of niet. DE laat weinig nrs zien dus ik moet nu ook de volledige namen kennen oa ivm gezondsheidsdieet. Ik reageer namelijk slecht op oa kunstmatige zoetstoffen (950-51-52 etc ) en smaakversterker 621 etc en die zitten in veel producten helaas @Rothbard thanks...gelukkig leef ik met het boekje, wat zit er in uw eten. Scheelt me een hoop wazige ongemakken die de huisarts al niet eens herkende! @Lion helaas te ver weg voor nu, but thanks voor indicatie reistijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oorspronkelijk geplaatst door @RayCokes

 

ik wil de oude lupak burgers terug

 

 

@Amero Ik ook, heel graag. Kunnen we niet massaal klagen? Ik heb wel een klacht gestuurd maar denk niet dat de ene van mij en nog een paar andere wat uithalen.

 

 

Hoezo, is Lupak er mee opgehouden? Wat raar, ik heb nog niet zo lang geleden bij de Coop van Lupak varkenslapjes, kipsnitzels en hamburgers meegebracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@12gauge, weet je dat zeker betreft e nummers, vaak worden ook steeds vaker in nederland toevoegingen oa msg nog al eens vermomd, de bekendste is gist-extract, ziet er onschuldig uit, maar het bestaat niet als zodanig en is gewoon msg.

In hoeverre is de vermelding van enummers verplicht in europa, weet iemand dat?Of zijn er meer dubieuze enummers verboden in DE dan in NL?

 

Viel me op ziens minste op dat er weinig tot geen enummers op de verpakkingen staan. Maar of ze er inzitten geen idee. Mogen ze in DE enummers weglaten van de verpakking?

 

Zit er hier een voedingstof expert? geen idee wat daarin in DE wel/niet mag mbt toevoegingen en weglaten van stoffen op de verpakking, hoe volledig moet een verpakking zijn qua noemen ingrediënten. Je begrijpt..ik vertrouw die hele industrie niet ;-)

 

ik ben geen voedings expert, dat claim ik ook niet, mijn duits is goed genoeg om ingredienten te kunnen lezen

ze zijn er gewoon strenger mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkt dat die ingeblike burgers inclusief broodje zijn, ik heb ze verwarmd in half kokend water voor 15 minuten, en ze smaken zon beetje als een big mac (for better or for worse)

 

kreeg een gratis ingedeukt blikje franse gezoutte roomboter (4% vs de normale 1%) bij mijn levering

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...