Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bert in Live uitzending 3FM in "Vroeg of Laat Perez"


Joost3fm

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ok net het interview gehad met Ingrid die het vandaag gaat uitzenden zo rond kwart over 5 half 6. Uiteraard kunnen we dit dan ook terug horen op uitzending gemist. Preppers.nl lekker geplugt en was een luchtig en leuk gesprek van een kleine 10 minuten. Hopelijk knippen ze de opblaaspop er niet uit als de dijken door breken :)

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Trots op mijn maatje @Mr. Gold! Goed verteld, goed geplugged en uitstekend het vooroordeel over de mate van gestoordheid van preppers recht gezet :)

De deeplink naar de stream is overigens http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/powned/turbulent/20121115-04.wma

 

Is er iemand die hier een mp3'tje van kan maken? @Communicator maybe?

 

Kudos voor Bert :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk sprankelend gesprek! Super gedaan, Bert. Helemaal de goeie mix van gezellige jongen is op z'n toekomst voorbereid. Een goeie interviewster ook trouwens. Dat opgewekte "Ik vind t best logisch klinken!" was natuurlijk super reclame.

 

Wel jammer van dat ongure tijdstip. Nu dit verhaal nog n keer als iedereen in de auto naar z'n werk zit!

 

"Jullie doen eigenlijk dus gewoon dagelijks mee aan de Hamsterweken?!" hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mr. Gold Leuk om te horen, lekker nuchter, duidelijk uitgelegd. En hopelijk gaan meer mensen zich voorbereiden na het luisteren van dit programma.

Dat preppers goud en zilver "in huis" hebben vind ik niet zo'n handige statement.

Maar goed, we gingen toch al kijken naar wat meer inbraakpreventie. :-)

 

Dit! Echt heel netjes gedaan.

 

Al was die uitspraak over dat goud in huis misschien niet echt handig inderdaad. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat preppers goud en zilver "in huis" hebben vind ik niet zo'n handige statement.

 

Tsja, deze hele site staat er ook vol mee, het draait toch om het fysieke bezit ervan. Je moet niet vergeten dat de meeste mensen überhaupt niet bekend zijn met de mogelijkheid van fysieke edelmetalen (munten en baren) kopen, die denken dat hun spaargeld veilig op de bank staat. Dus in die zin vind ik het absoluut een pluspunt om mensen te informeren over goud en zilver kopen. Maar niet elke prepper heeft er het geld voor en niet elke prepper ziet er de meerwaarde van in. Dus zolang je niet gaat rondbazuinen wat je hebt en waar je huis woont, dan is er m.i. niks aan de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan Bert niet horen, zaakje werkt niet op mijn computer :mad:

 

Bij mij deed ie t niet in Safari, allerlei gemopper over ontbrekende plugins.

Een uitstapje naar het vreselijke Windows Internet Explorer was de oplossing.

Misschien helpt dat je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...