Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Gast Dick Berts

Midden Oosten nu echt in brand??

Recommended Posts

Tja het is weer de zoveelste trigger, ooit is het raak en is er geen weg terug...

Ik ben geen voorstander om van het moment of de trigger te spreken, elke dag gebeuren er extreme dingen.

Hoe vaker iemand roept; dit is de trigger , nu gaat het gebeuren, enz., des te minder mensen de signalen serieus nemen.

Het is verleidelijk maar we schieten er niet zo veel mee op?

Laten we hopen dat we nog wat tijd krijgen....

Grt,

Kans

• Leuk 2

Deze post delen

Niet dat ik al het nieuws in twijfel trek, maar jullie hebben toch ook wel van Psyops gehoord? Al dat "open" gecommuniceerd in de media gebeurt echt niet zonder reden. Of om druk uit te oefenen, of om de "kou" uit de lucht te halen bijvoorbeeld.

We wantrouwen de media of trekken het vaak in twijfel en nu hangen we als zwaar gelovigen aan die zelfde media?? Mis ik iets hier?

• Leuk 2

Deze post delen

Al Jazeera heeft het er druk mee, Israëlische Navy vaart langs de Gaza, ik ga me maar eens even inlezen op de links van iedereen....en Amerika? Die ligt natuurlijk nog met complete vloot in Rode Zee...

• Leuk 2

Deze post delen

Washington heeft zojuist statement gemaakt dat het achter Israël staat, pers conferentie en verklaring Obama zo dadelijk!

• Leuk 1

Deze post delen

We hebben er helaas geen invloed op, het enige dat we kunnen doen is het in de gaten houden.

--Oorlog is zowiezo zoooo onzinnig, mensen sterven voor de ideeën van een handje vol leiders (lees kleuters)-

Deze post delen

Binnenkort weer een inval in de Gazastrook om Hamas even terug in het hok sturen. Een paar jaar geleden was dat geen probleem maar nu zit er in Egypte een ander - onstabiel - regime en staat Syrië in brand. Die regio is letterlijk een kruidvat.

Deze post delen

Gast Cardhu
Washington heeft zojuist statement gemaakt dat het achter Israël staat, pers conferentie en verklaring Obama zo dadelijk!

Tja, dat was te verwachten natuurlijk. USA ligt geheel aan de teugel van Israël.

Hoop tegen beter weten in dat dit toch nog overwaait. Ik kan zo moeilijk inschatten wat de risico's voor ons zijn en hoe we ons gezin daarop kunnen voorbereiden.

Ben bijzonder blij met alle preps die we inmiddels hebben.

Dus, dit kruidvat goed in de gaten houden.

Deze post delen

@Cardhu

hoe we ons gezin daarop kunnen voorbereiden.

Nou, ik weet dat jij beter bent voorbereid dan 99% van de mensen, enige extra zou nog kunnen zijn extra diesel / benzine / petroleum inslaan; de olieprijzen schijnen al te stijgen. Als echt de pleuris uitbreekt gaan ze sky high.

En dit had ik ook gemist twee weken terug....

This past Wednesday, nobody reported that a squadron of 8 Israeli F-15 jets dropped 4 two-ton bombs on the giant Yarmouk missile factory on the outskirts of Sudan's capital Khartoum. Which is just as Israel wanted it. Because what otherwise would be a provocative incursion tantamount to war (if only Sudan wasn't a complete basket case of a country), was really nothing short of a dry-run for an Israeli attack on Iran. At least according to the Sunday Times. "A long-range Israeli bombing raid last week that was seen as a dry run for a forthcoming attack on Iran’s nuclear facilities has destroyed an Iranian-run plant making rockets and ballistic missiles in Sudan.... The raid, in which two people died, triggered panic across the city. Witnesses said they heard a series of loud blasts followed by the sound of ammunition exploding. “It was a double impact — the explosion at the factory and then the ammunition flying into the neighbourhood,” said Abd-al Ghadir Mohammed, 31, a resident. "The ground shook. Some homes were badly damaged." And... nobody cares. Here we leave it up to readers to imagine the epic horror, deep revulsion that would greet news that Iran had conducted a pre-emptive strike against Israel by blowing up a missile factory in Turkey, killing two innocent people, just to make sure it can.

LEES VERDER

• Leuk 1

Deze post delen

Gast Cardhu

@Keyser Suze

Dom, totaal niet aan gedacht! Dank je wel!

Ga morgen direct tanken en gooi dan ook de Jerrycans vol. Is zo'n klusje dat er in het dagelijkse leven zo snel bij inschiet.

Deze post delen

Dit is de start van WOIII, ben je er klaar voor?

Ik hoop van niet. Met mijn voorraad hou ik het momenteel nog geen 2 weken vol. :-(

Deze post delen

Net even een FB bericht geplaatst bij een bekende die as we speak (or type...) in israel is... Misschien dat ie er iets van mee krijgt! (al hoop ik van niet natuurlijk)

Dit soort situaties geeft me wel kippenvel hoor, die hele situatie!

Deze post delen

Gast Cardhu
Ik hoop van niet. Met mijn voorraad hou ik het momenteel nog geen 2 weken vol. :-(

Dan zou ik morgen snel even naar de Lidl of Aldi gaan en voor 50 euro voor een week of 3 eten erbij kopen. (als je je dit kunt veroorloven natuurlijk)

Tips: rijst, aardappelpuree, pasta, droge peulvruchten, appelmoes, (veel) tomatenpuree, houdbare melk, muesli, groenten in blik, knakworst, hele salamiworst(en) en een paar zakken pinda's etc.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...