Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe gadgets


survivalmom

Aanbevolen berichten

zo nu mijn verslaving langzamerhand de klauwen uitloopt :) :)

heb ik 2 nieuwe gadgets besteld.

 

aangezien olie niet lang houdbaar is heb ik een oliepers besteld. het gaat om de piteba oliepers.

http://www.lekker-recept.nl/keukenhulpjes/1

dus lekker zelf voorzienend in olie maken. goed voor consumptie en zelf voor lampenolie :)

 

verder heb ik bij onze ooster buren een goedkope getreidemüle of te wel een graanmolen besteld.

dus ook zelf voorzienend in het maken van meel aangezien dit ook maar een beperkte houdbaarheid heeft.

http://www.shoppingfever.de/product_info.php?products_id=416315&campaign=idealo

 

ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

die molen is werkelijk prachtig! daar kun je meel mee malen om brood te bakken? nou dan is dit wel de vondst van de week voor 15 euro!

die hele webshop ziet er goed uit. dat ga ik thuis eens nader bekijken, sinterklaas heeft nog niks voor mij gekocht.. zou het via deze tijd nog op tijd zijn?? en wat waren de verzendskosten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

die molen is werkelijk prachtig! daar kun je meel mee malen om brood te bakken? nou dan is dit wel de vondst van de week voor 15 euro!

die hele webshop ziet er goed uit. dat ga ik thuis eens nader bekijken, sinterklaas heeft nog niks voor mij gekocht.. zou het via deze tijd nog op tijd zijn?? en wat waren de verzendskosten?

 

ik laat hem in duitsland afleveren woon nl. net over de duitse grens :)

verzendkosten naar nederland zijn 12, 99

maar nog niks van te zeggen zulke molens kosten hier in nederland over de 100 euro's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De molen is voor maanzaad... (möhn = papaver) Dus of hij ook tarwe zal malen?

 

Ik denk dat er een reden is waarom graanmolens zo duur zijn, helaas. Goedkoop is in veel gevallen duurkoop, en zeker wanneer je er na een SHTF situatie van afhankelijk bent, zou ik voor kwaliteit gaan.

 

Ik hoop niet dat ik je nu je enthousiasme heb verpletterd :o en ik ben zeker benieuwd naar je bevindingen!

 

ps. voor de geïnteresseerden hier kun je hem ook in NL bestellen

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De molen is voor maanzaad... (möhn = papaver) Dus of hij ook tarwe zal malen?

 

Ik denk dat er een reden is waarom graanmolens zo duur zijn, helaas. Goedkoop is in veel gevallen duurkoop, en zeker wanneer je er na een SHTF situatie van afhankelijk bent, zou ik voor kwaliteit gaan.

 

Ik hoop niet dat ik je nu je enthousiasme heb verpletterd :o en ik ben zeker benieuwd naar je bevindingen!

 

ps. voor de geïnteresseerden hier kun je hem ook in NL bestellen

 

 

staat voor meerdere graansoorten.. maar we zullen zien. :) zal mijn bevindingen meteen posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...