Ga naar inhoud
GENEGEERD

Strategic Relocation


Meow

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Geinig, Alex Jones die nu eens een keer niet iedere 30 seconden interumpeerd. Als die pipo gelijk heeft kunnen we dus nog een jaar of 7 preppen, maar toch vrees ik dat het financiele systeem het niet zo lang meer uit zal houden. Gewoon stug door preppen dan maar, en vooral niet in een stad gaan wonen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand een korte samenvatting (paar zinnen) geven of moet ik echt eerst 2 1/2 uur documentaire bekijken? Ik lees al iets over Alex Jones dus dat zijn 2 redenen om hier nu niet naar te gaan kijken...

 

Kort samengevat: De nieuwe wereld orde, also known as de bankiers/VN/IMF sturen aan op een kernoorlog tussen de VS, Rusland en China door via Sirië ook Iran aan te vallen en zo de hele zooi te escaleren. Verwachting is dat dit ergens rond 2020 zal gebeuren.

 

Voor het geval die poep de ventilator raakt geeft men wat adviezen over hoe je een goede plek voor een bug-out locatie kunt vinden. Kort samengevat is dat: Zorg dat je minstens 10 kilometer van de dichtsbijzijnde doorgaande/snelweg zit. Voor Europeanen was het advies om naar Spanje te emigreren, ookal werd de motivatie daarvoor mij niet geheel duidelijk.

 

Niet zoveel nieuws dus eigenlijk.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...