Ga naar inhoud
GENEGEERD

Blikken rotatie systeem


Maus1978

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Rotatie systeem voor blikken, ik heb er een heuse bouwtekening van gemaakt, uit een 12mm plaat 1 houten kist waar 7 vakjes in totaal 91 blikken in konden. De gedachte was om deze weer 6 hoog te stapelen en zo 546 blikken te kunnen opslaan.. alleen van rouleren zou geen sprake zijn, en heb de blikken op een stelling geplaastst.. dit was een stuk goedkoper om uit te voeren.

 

Een pdf hernoemen naar jpg lukt niet, en ik kan niet een pdf uploaden.. eek help.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

zelf heb ik ouwe regenpijpen aangepast door een groot gat onderin te zagen en meerde kleine gaatjes over de lengte(zodat je kan zien hoe vol de pijp zit) meeste blikken passen er in. en als je ze recht op zet nemen te relatief weinig ruimte in. nieuwe blikken gaan bovenin en je kan door het gat onderin je oudere blikken pakken. Maar je moet het wel goed sorteren tenzij je van een verassing houd natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de afbeeldingen zie die hier geplaats zijn doe ik het liever op de ouderwetse moeilijke manier.

stapelen en stouwen tot ieder hoekje gevuld is en dan 1 keer per jaar alles eruit halen en op datum terug zetten ;-)

Meteen bij aankoop al de laatste 2 cijfers van het jaar op het etiket zetten helpt ook. Voor die systemen is hier gewoon geen ruimte, scheelt me de helft aan wat ik aan spul kwijt kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...