Ga naar inhoud
GENEGEERD

28 November première uk preppers !!!


S.T.A.L.K.E.R.

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Bunkerprepper

Nou, die man met die bogen is ze na de uitzending kwijt aan de politie. Wedden?

 

 

Bunkerprepper

 

-... ..- -. -.- . .-. .--. .-. . .--. .--. . .-.

Methods are many, principles are few;

Methods always change, priciples never do.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bunkerprepper

We' ll see ;-)

 

 

Bunkerprepper

 

-... ..- -. -.- . .-. .--. .-. . .--. .--. . .-.

Methods are many, principles are few;

Methods always change, priciples never do.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Richard Friesland
ah dit had ik nog niet opgemerkt.. krijgen we straks ook 1 aflevering van doomsday preppers the netherlands met johan vlemminx :p

 

Dan zitten we met zijn alle voor de rest van ons leven met het label "randdebiel" :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de loterij win laat ik mijn preps ook wel zien voor een nederlandse prepper documantaire, maar dan mogen ze het land niet vermelden van mijn bug-out lokatie en alleen filmen als het zwaar bewolkt is en geen herkenbare punten in het landschap tonen.

Ik vind overgens oost-europa een goede keuze van die schrijver uit groot-britanie, mensen zijn daar buiten de steden behoorlijk zelf-voorzienend en buren helpen elkaar ook goed wanneer het slecht gaat. Ook zijn er grootte afstanden in die landen tussen de dorpen wat weer een extra laag veiligheid leverd en is de grond in die landen zeer vruchtbaar. Als u weer eens op vakantie gaat naar zo'n land, kijkt u dan eens naar de hoeveelheid kraampjes langs de kant van de weg met zelf geproduceerde goederen en let u dan eens op de diversiteit van de goederen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Over 2 dagen op 28 november gaat de show uk preppers in première, en naar aanleiding daarvan geeft armouredcockroach een interview in de show van Simon Lederman.

Het interview is te beluisteren op BBC radio Londen vandaag om 23.00 uur onze tijd.

Via deze link kan men live mee luisteren. http://www.bbc.co.uk/programmes/p011lpdt

 

http://www.youtube.com/watch?v=FOH7dUs7L88&feature=g-u-u

 

kanaal van armouredcockroach.

http://www.youtube.com/user/armouredcockroach?feature=g-u-u

 

Veel plezier !

Groeten Vinny.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...