Ga naar inhoud
GENEGEERD

Uber prepper Hiroo Onoda


Gast Ghost

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Er is ooit een film gemaakt over een groepje tieners die op een eiland terechtkwamen waar 3 japanners op leefden die dachten dat de oorlog nog steeds gaande was. Mischien daar ook van afgeleid.

 

Noriyuki "Pat" Morita en Victor Wong speelden dacht ik de 2 van de 3 japanners. Heb nu al 30 minuten zitten zoeken naar die film, kan hem maar niet vinden. Ik weet mijn fantasie is groot maar ik kan het me niet voorstellen dat ik die hele film heb gedroomd. Of ik heb het gewoon mis met die acteurs.

 

Maar destijds was het een mooie film. Zou nu heel graag willen weten hoe die film heet. Net als die indianenfilm dat er nog een stam zou zijn in een wereld waar mensen met mobieltjes lopen die nog vecht tegen de Amerikanen... Kan dat nou niet velen dat ik er niet op kan komen.... Grrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...