Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Prep

Afzender Kuddo's

Recommended Posts

Ik heb nu van meerdere mensen kuddo's gehad ( waarvoor dank ) maar ik kan helaas niet zien van wie.:confused:

Is dat niet op te lossen door de Admins?

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Richard Friesland

Ik krijg te weinig kudo's heb het nog niet eens gemerkt :(

Deze post delen

Ik heb je net een paar kudo's gegeven zodat je het kan testen, ik verwacht natuurlijk wel positieve kudo's terug ;)

Deze post delen

Gast Richard Friesland
Ik heb je net een paar kudo's gegeven zodat je het kan testen, ik verwacht natuurlijk wel positieve kudo's terug ;)

uiteraard :D

kan niet zien dat jij ze gegeven hebt

Deze post delen

uiteraard :D

kan niet zien dat jij ze gegeven hebt

Ik wel, als je rechtsboven klikt op de melding dan kom je in het scherm met het overzicht van je kudo's (geen idee hoe je er anders komt). Bij elke kudo zie je rechts de afzender.

Deze post delen

Gast Richard Friesland

Aan wie ik ze geef wel :D

Van wie ik ze krijg staat alleen een datum :(

Deze post delen

Is @Dr.Prepper niet gewoon een multitaskende vrouw? Dat zou alles verklaren... :p

aan de snor te zien dan was ze waarschijnlijk oost europees.. disclaimer.. dit geld niet voor mijn vrouw.. ( ik wil van t winter gewoon in bed kunnen slapen )

• Leuk 1

Deze post delen

Veel gebruikers zetten het er tegenwoordig al bij en @Dr.Prepper gaat hiermee aan de slag binnenkort dat iedereen kan zien van wie die kudo's of bitch slaps krijgt.

Ik zet het er nu ook zelf maar bij maar het zou top zijn als het systeem dat automatisch doet.

Dat staat toch helemaal achteraan?

Als dit zo is heeft Dr.Prepper het al gedaan.

Klopt,

Is alweer een paar dagen actief.

Greener

Vreemd, ik zie helemaal niks en heb gister nog kuddo's gehad.

Ik heb je net nog wat gesponsord.:D

Ach, aan de andere kant is het ook wel leuk om links en rechts op kudo's te trakteren juist zonder dat de ontvanger weer van wie. Soort Sinterklaas kadootjes :D

Alhoewel ik erg van kadootjes hou, wil ik toch graag weten van wie de liefde komt.:)

Ik kan alleen zien van wie ik een kudo krijg, als mensen in hun bericht de afzender vermelden.

Klopt, ik heb hetzelfde, vandaar dit topic.

Je moet bij "instellingen" kijken naast "mijn profiel" rechts boven.

En dan zie ik nog steeds geen afzender helaas....

• Leuk 4

Deze post delen

Ik heb uit een betrouwbare bron gehoord dat ze @Dr.Prepper hebben gekloond met al jullie wensen en verbeteringen is die meer dan fulltime bezig :)

Hoe weten we dan zeker dat DrPepper de kuddo's krijgt en niet zijn kloon:confused:

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...