Ga naar inhoud
GENEGEERD

De Prepperstest!


Greener

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Richard Friesland

Ik het licht dat de Amerikaanse regering preppers als terroristen classificeerd zou ik hier als amerikaan niet aan meedoen, ik hou het 2-4 maanden uit :p

komt volgens mij door de wapens die ik niet heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
score 33, 1-2 maanden. leuke test, maar geeft geen echte indicatie voor europese preppers. bijvoorbeeld: ze vragen hoeveel water je hebt en of je het kan aanvullen, daarop wordt je cijfer gebaseerd, terwijl ze niet eens weten voor hoeveel mensen dat is. wapens net zo, ze vragen naar vuurwapens. de meeste van ons hebben geen vuurwapens maar luchtdruk geweren of kruisbogen. geen vuurwapens, dan krijg je een lagere score.

ik meen me toch te herinneren dat je ergens moest invullen hoe groot je groep is.

dan nog, niet echt representatief voor europese preppers klopt helemaal. vooral m.b.t. die wapens. daarom: De Preppers.nl Prepperstest!!!

aangepast op de Nederlandse maatstaven m.b.t. preppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe maar niet, dat kost je je vrijheid (ren daarmee is je score weer 0) :p

 

Mwa het is niet zo moeilijk een hoge score te krijgen hier. het lastige is om genoeg mensen te krijgen die u kunt vertrouwen om daar extra punten mee te scoren.

Ruil spullen hebben alleen nut als het een financial shtf is. dus die weegt bijna niet gewoon in hun preparedness meter.

 

Ik neem ook aan dat als er geen samenleving en regering meer is dat u uw goud ook liever zou vervangen door spullen waar u enig nut voor heeft. (u kunt natuurlijk ook zelf dingen daarvan maken als hobby maar daar blijft t bij)

Dus voor een global SHTF zou ik zelf liever metale bouwmaterialen voor long-term preps opslaan dan goud voor ruil handel. Spullen om meer windmolentjes te bouwen enzo. en hokken voor uw vee. Maar zolang een financiele rampen groter zijn dan bijv. een RL Day-Z, loonen die meer om op voor te bereiden dan het totaal verdwijnen van alle regeringen.

 

(lol als u alles maxed out invult, dan krijgt u als prepper tip - dat u teweinig water hebt.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je geen wapens hebt is hier minder een punt dan in de VS. De meeste andere mensen hebben immers ook geen wapens en de totale beschikbare hoeveelheid ammunitie is hier in west Europa een stuk kleiner dan in de VS, zodat preppers die wel wapens hebben eerder zonder ammo komen te zitten dan de Amerikaanse preppers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je geen wapens hebt is hier minder een punt dan in de VS. De meeste andere mensen hebben immers ook geen wapens en de totale beschikbare hoeveelheid ammunitie is hier in west Europa een stuk kleiner dan in de VS, zodat preppers die wel wapens hebben eerder zonder ammo komen te zitten dan de Amerikaanse preppers.

 

ligt er maar net aan hoeveel u prepped. er zit dan wel een legaal limiet aan hoeveel munitie men mag hebben in huis. maar hoe willen ze dat controleren? voor het zelfde geld heb je wat op uw zolder of verwerkt u het in uw bed.

Ook hebben wij waarschijnlijk minder munitie nodig omdat er nauwelijks mensen zijn die terug kunnen schieten. Dus in de VS zou u er waarschijnlijk sneller doorheen raken dan hier. (mits u op bijde lokaties evengoed voorbereid bent)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...