Ga naar inhoud
GENEGEERD

BOC bugoutcamper


boc.609

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
609's waren dacht ik alleen achterwiel aangedreven.

maar damn blijf kwijlen bij die XT500 mat groen staat haar donders goed.

 

Mjah, als ik dit zo zie jeukt het mij om ook mijn banaan gele oude onverwoestbare (maar wel verroestbare) transit in een mat zand kleur te verven.....

Staat al een tijdje op de lijst maar zal er nog niet van komen, zeker niet in de winter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjah, als ik dit zo zie jeukt het mij om ook mijn banaan gele oude onverwoestbare (maar wel verroestbare) transit in een mat zand kleur te verven.....

Staat al een tijdje op de lijst maar zal er nog niet van komen, zeker niet in de winter.

 

hoezo niet? ga is kijken naar een diy spuiterij deze zijn er genoeg, koop een aantal rollers wat afplak spul en wat blikken met de kleur de je wilt hebben..

een tan/coyote achtige kleur dekt goed vooral mat.. en je bent er een dagje mee bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoezo niet? ga is kijken naar een diy spuiterij deze zijn er genoeg, koop een aantal rollers wat afplak spul en wat blikken met de kleur de je wilt hebben..

een tan/coyote achtige kleur dekt goed vooral mat.. en je bent er een dagje mee bezig.

 

 

Jah dat moet ook over geel wel t mooiste dekken.

Maar dan nog, schoonmaken, voorschuren, dakrek er af (niet te tillen moet ik iets met een katrol en een dikke boom regelen) ....

 

Bij een spuiterij (volgens mij is de heining hobby hal een mooie locatie daarvoor) zal het toch ook snel 1000~2000 kosten. Is toch een boel poet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi ding. Alleen met BugOutCamper op de zijkant, en die bijzondere roosters voor de zijramen, heb je wel een zombie-magneet te pakken. Ja toch niet dan? :)

 

roosters voor de zijramen? bedoel je die rijplaten voor als je onverhoopt vast komt te zitten?

 

De grote vraag is; wat verbruikt zoiets? Ik redt met mijn non-turbo transit nog 1:12 en 1:10 als ik langer volgas rijdt.

Heb standaard 60L extra diesel, 130L totaal. Frankrijk moet ik dus wel kunnen halen met wat omwegen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat meer ruimte en mogelijkheden zou je eigenlijk deze gepantserde Fleetwood RV uit Jurassic Park moeten hebben.

 

fleetwood2zc6.6080.jpg

 

Kun je voor maanden, misschien zelfs jaren, aan voedsel meenemen. Panelen en windmolen op dak voor stroom, antenne + radiocenter voor communicatie, dikke waterfilters erbij en je hebt een volwaardige self-sufficient BOL op wielen. Zoiets kan in veel SHTF situaties zelfs nog handiger zijn dan een vaste BOL.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah dat moet ook over geel wel t mooiste dekken.

Maar dan nog, schoonmaken, voorschuren, dakrek er af (niet te tillen moet ik iets met een katrol en een dikke boom regelen) ....

 

Bij een spuiterij (volgens mij is de heining hobby hal een mooie locatie daarvoor) zal het toch ook snel 1000~2000 kosten. Is toch een boel poet.

 

sorry, maruh een transit? ik zou een paar blikken verf en een goeie roller halen, kost het je misschien 200, heb al vaker autos gezien die gerollerd waren, als je er een beetje tijd voor neemt is dat ook netjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry, maruh een transit? ik zou een paar blikken verf en een goeie roller halen, kost het je misschien 200, heb al vaker autos gezien die gerollerd waren, als je er een beetje tijd voor neemt is dat ook netjes

 

 

de tijd voor neemt ;) daar heb je het precies. Ontdanks de crisis verzuip ik in t werk.

Omdat ik nog wel wat wil hobbyen heb ik net ijzer besteld om een rek te lassen voor 3 jerrycans zodat deze niet elke bocht voor mijn laadbak beuken. Dat kan ik dan op een zondag binnen doen maar die transit staat op straat en daar ga ik geen 2 dagen in de regen zitten schuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...