Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Communicator

nieuwe storm op weg naar oost kust usa

Recommended Posts

http://www.nu.nl/buitenland/2951150/nieuwe-storm-oostkust-vs.html

Superstorm Sandy, die vorige week huishield in meer dan tien staten, kostte aan ruim honderd mensen het leven. De nieuwe storm, die naar verwachting woensdag aan land komt, zal windsnelheden hebben tot 89 kilometer per uur.

ik hoop dat het mee gaat vallen!

• Leuk 1

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Hoe groot is de kans, en wat hebben zij nu aan kansberekening?

Dus al is de kans klein dan is voorbereiden nog steeds nooit onverstandig...

Helaas wel iets om van te leren, hoop dat het zal meevallen!

Grt

Kans

Deze post delen

Zag vanav een interssante aflevering van National Geographic of Discovery....?

Over de relatie tussen plankton, een zandstorm in de sahara en de zuurstof in het tropisch regenwoud, hoe dat allemaal met elkaar verweven is. Dat wisten we wel, maar door die mooie satellietbeelden is het wel indrukwekkend.

Dan kan het toch niet anders dat wij hier toch een soort van storing in hebben aangebracht met de westerse levenswijze?

Zie ook die enorme sneeuwval in Peking en de 22e oktober warmste dag bij ons sinds jaren in deze periode.Dus ik geloof wel dat ons nog meer natuurrampen te wachten staan, over de hele wereld..

Deze post delen

Zag vanav een interssante aflevering van National Geographic of Discovery....?

...

Dat was "Earth from Space"

Die heb ik gisterenavond gekeken en was inderdaad qua educatie voor mij oud nieuws. Maar wel verschrikkelijk mooi in beeld gebracht!

Het enige wat ik jammer vond is dat het stopte op het moment dat de mens besproken ging worden...

Deze post delen

De conclusie die we kunnen trekken is dat de stroomvoorziening toch wel een kwetsbaar onderdeel is, las dat er vandaag de dag nog 1.400.000 mensen het zonder elektriciteit zitten. Dat zet je toch aan het denken... Zo gek is het niet om eens te gaan kijken naar een generator. Weet iemand wat de opbrengst van een zonnepaneel is met dit herfstweer?

Ook las ik dat er sprake was van sterk gestegen prijzen van producten die als primaire levensbehoefte gezien kunnen worden. Wat uiteraard bij de wet verboden is na een ramp. Hotelkamer prijzen stegen ook flink, maar dat was volgens de hotels n.a.v. de sterk gestegen vraag naar kamers. Goh, politiek correct antwoord, maar de oorzaak ligt bij Sandy en dat was een ramp als ik mij niet vergis.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...