Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

• Admin

Voor alle leden die een nieuwsbrief hebben gehad met de waardebon code waarbij je de lifestraw kan aankopen voor 12.5e in de http://www.prepshop.nl. Het is hard gegaan en als er nog gebruikers zijn die hiervan gebruik willen maken is dit nu nog mogelijk en ik verwacht dat over een paar dagen de voorraad op is (we hebben er nu nog ruim 50).

• 2 weeks later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 121
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 4 months later...
  • Admin

Graag jullie tips en inzichten en aan wat voor producten zitten jullie te denken?

Nu we volgende week helemaal los gaan met de mondkapjes vroeg ik mij af of jullie meer zaken willen inkopen (gezamenlijk) zodat we tegen kostprijs kunnen leveren.

Waar zitten jullie om te springen? Dan kan ik vast mijn huiswerk gaan doen en contacten leggen.

ik wil een lulkoekdetector om wat mensen in Den Haag wat vragen te stellen. er zijn vast nog wel wat mensen in geïnteresseerd.

Volgens mij is er met jouw interne lulkoek detectie niets mis. Wat er nodig is iets om de rest van de bevolking te kalibreren!

ik wil een lulkoekdetector om wat mensen in Den Haag wat vragen te stellen. er zijn vast nog wel wat mensen in geïnteresseerd.

Met die politici tegenwoordig is dat apparaat toch voor geen meter te kalibreren..ze rennen er allemaal als kip zonder kop rond..

Wat betreft gezamenlijk inkopen:

Wat dacht je van 'bakkies'? AM-FM zender/ontvangers? Heb er de ballen verstand van maar lijkt me een strakke actie om hiermee gelijk ons 'offline netwerk' mee uit te breiden? @Communicator ?

Met die politici tegenwoordig is dat apparaat toch voor geen meter te kalibreren..ze rennen er allemaal als kip zonder kop rond..

Wat betreft gezamenlijk inkopen:

Wat dacht je van 'bakkies'? AM-FM zender/ontvangers? Heb er de ballen verstand van maar lijkt me een strakke actie om hiermee gelijk ons 'offline netwerk' mee uit te breiden? @Communicator ?

Dat is niet eens zon slecht idee

Ik denk dat we wat kleiners moeten verzinnen dan waterfilters (moi :o) of zend apparatuur.

'Groot' inkopen van iets van 100 euro wordt wel een hele grote investering!

Des te groter de korting? Marge? Voordeel? Als je serieus met preppen bezig bent lijkt me communicatie met mede-preppers van essentieel belang? En als je op 200 eurie 25% korting kan pakken?...Kan je van dat geld een paar mooie lifestraws extra kopen..

Des te groter de korting? Marge? Voordeel? Als je serieus met preppen bezig bent lijkt me communicatie met mede-preppers van essentieel belang? En als je op 200 eurie 25% korting kan pakken?...Kan je van dat geld een paar mooie lifestraws extra kopen..

Je hebt daar helemaal gelijk in, maar bv 100 stuks kopen (krijg je dan al 25% korting???) is dan wel meteen een investering van 20.000 euro's. Heb ik niet op de plank liggen.

Je hebt daar helemaal gelijk in, maar bv 100 stuks kopen (krijg je dan al 25% korting???) is dan wel meteen een investering van 20.000 euro's. Heb ik niet op de plank liggen.

Wellicht een deal via de webshop? Zou mooi zijn als we daarmee gelijk een heel landelijk netwerk kunnen uitstippelen op de AM-kaart met mede preppertjes. En ik denk persoonlijk dat op grote artikelen ook wel grotere kortingen zijn te verkrijgen. Helemaal als je deze gelijk bij de groothandel of producent haalt ipv detailhandel. Hoe meer mensen ertussen zitten des te meer gaat het je kosten.

Wellicht een deal via de webshop? Zou mooi zijn als we daarmee gelijk een heel landelijk netwerk kunnen uitstippelen op de AM-kaart met mede preppertjes. En ik denk persoonlijk dat op grote artikelen ook wel grotere kortingen zijn te verkrijgen. Helemaal als je deze gelijk bij de groothandel of producent haalt ipv detailhandel. Hoe meer mensen ertussen zitten des te meer gaat het je kosten.

Uiteraard via de webshop, maar die begint pas, zou 't al geld opleveren, of zijn de investeringen er nog lang niet uit? Ik weet het niet, 20.000 euro is gewoon veel, of je het nu wel of niet hebt.

Maar je idee van landelijk dekkende radio verbindingen, yummie, daar kan ik alleen van dromen. 'k Weet zelf dus de ballen van 27MC, 'k heb @Communicator hier wel eens over aan z'n kop gezeurd en net met veel interesse gelezen hoe hij vandaag contact had met zelfs mensen duizenden kilometers verderop. Dus landelijk, verdorie, 't moet toch mogelijk zijn!

Als 'k 't goed begrepen heb, wordt hier al stevig aan gewerkt, door de zendamateurs onder ons. :)

Meer zendamateurs (en dus apparatuur) zou dit uiteraard kunnen versnellen. Moet Ray'tje hier toch nog eens verder over denken... bak al gratis aangeboden gekregen, maar ja, komt nog wat meer spul bij kijken en meteen nieuwe hobby???!

Ik zou nog steeds interesse hebben in wat Thrive producten. Het naar NL importeren is kennelijk moeilijk maar wellicht kan een eenmalige actie wel slagen.

Thrive heeft helaas voor nu een doodlopende weg opgeleverd. Dit komt doordat het gaat over het importeren van voedsel, dat is een vak apart. Thrive triomfeert op dit moment niet.:( had het zelf ook wel gewild, maar helaas

Thrive heeft helaas voor nu een doodlopende weg opgeleverd. Dit komt doordat het gaat over het importeren van voedsel, dat is een vak apart. Thrive triomfeert op dit moment niet.:( had het zelf ook wel gewild, maar helaas

Duidelijk, dank voor je toelichting.

Duidelijk, dank voor je toelichting.

Er is nog een kleine hoop dat het via Australië kan, maar mijn persoonlijke ervaring al daar, is dat ze het strengst zijn qua voedsel waar ook ter wereld, je mag je zak chips niet met opeten als je uit het vliegtuig komt...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...