Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 121
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

@jobs en iedereen.

off topic.. Paypal is een betrouwbare bank.. ja ik hoor jullie lachen. even verder lezen wordt het glimlachen ;o)

Betrouwbaar als in elke bank in nederland betrouwbaar is.. hahahahha

Een aantal jaren geleden 2002 had ik een reclameburo op het internet. Daaraan gekoppeld een paypal account.

Voor ik mijn paypalaccount aangemaakt heb heb ik uiteraard wel even rondvraag gedaan. Op kantoor van de rabobank en toen nog ingbank werd mij verzekerd dat paypal net zo betrouwbaar is alsde rabo abn ing etc je kent ze wel.

Om een lang verhaal kort te maken. Je kan met een gerust hart een paypal account aanmaken.. net zo gevaarlijk als iedere andere bank. Ik heb in de loop van de jaren al honderde transacties gedaan van en naar paypal. (zijn merendeel van de tijd ook telefonisch aanwezig voor vragen .. gewoon in het nederlands.)

Vroeger was je verplicht om een creditcard aan je account t hangen maar dat is al een aantal jaar niet meer zo. Je kan je bank/giro eraan hangen ter verificatie.(alleen geverifieerde members kunnen transacties uitvoeren.)

Mocht je vragen of hulp nodig hebben met het paypal verhaal. Op de pagina van paypal.nl wordt alles duidelijk uitgelegd. of je kan mij pmen.. ;o)

xxbirgittexx

Liefde overwint alles!!

• Admin
missbir: alles wordt getraceerd.

daarnaast doen banken, dus ook paypal, rare politieke dingen naast de rare financiele dingen.

Liever geef ik mr Gold gewoon cash en haal ik de straws op. Kan dat?

Eventueel mogelijk op een locatie midden in Nederland voor kostprijs en beetje benzine geld.

Zo...even aangemeld voor de nieuwsbrief.;)

Maar dan dit nog ff:

Mensen ik snap het allemaal wel hoor. Opsec.enzo...

Maar denken jullie nou allemaal echt dat een ieder hier niet is te traceren omdat we een avataretje hebben en een nickname???

Mocht de overheid interesse hebben in ons prepperds dan zijn al onze gegevens al lang achterhaald en bestudeerd.

Of.denken jullie soms dat als mr. Gold onze gegevens heeft dat hij 's nachts op de stoep staat om onze voorraden te plunderen???

Nah ka bij mij mag hij proberen hoor ( ;) ) komt hij van een koude en goed beveiligde kermis thuis ;)

Gast gebruikersnaam

En ik heb nog wel wat ruimte op de server (naast onze eigen webshops) en ik kan je nog helpen aan een webshopbestand.

en -als ze nog niet ondertussen al allemaal vergeven zijn- 5 lifestraws voor ons

@missbir Ja maar als je je wachtwoord en geheime vraag vergeten bent, dan is het voorbij. Als je meerdere rekeningen hebt zou je nog een nieuw emailadres kunnen aanmaken en een nieuw account. Maar als je daar ook de gegevens van kwijt bent, dan is het echt voorgoed voorbij.

Dat is mij dus gebeurt. Heb Paypal gisteren een email gestuurd of ze mijn accounts willen verwijderen zodat ik een nieuwe kan aanmaken. Mja, denk niet dat dat zal gebeuren. Maar zoja, dan is er geen vuiltje meer aan de lucht want schrijf het wachtwoord en geheime vraag gewoon ergens op. Dacht dat ik het wel zou onthouden, maar mijn geheugen is ook niet meer zoals het geweest was... :(

Ik gebruik mijn paypal al jaren voor online shoppen en ebay (vooral internationale bestellingen) de (web)shopbeheerder betaald voor de kosten (tenzij ze die doorbelasten natuurlijk), geregeld voor €0,01 incl verzending veilingen gewonnen vanuit china, en kont altijd aan (paypal bied kopers-bescherming).

Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief, maar even voor de duidelijkheid, de brief met daarin de uitleg over t bestellen van de lifestraw moet dus nog komen?? @Mr. Gold??

• Leuk 1
@Vantazzy als je je geheim vraag en ww vergeten bent kun je telefonisch contact opnemen met paypal. Zij bellen je dan terug ter controle en je kan dan een nieuw ww krijgen. Even probleem uitleggen.

mijn ervaring;o)

greetz birgitte

Oh bedankt! Dat zou ook nog een optie kunnen zijn ja, maar ik ben niet van plan dit jaar en volgende jaar nog aparte aankopen te verrichten, dus dat paypal gebeuren kan wel op zich wachten. Mijn budget is er ver doorheen geslagen, dus ik zet alles op slot. Gebruik zelf twee rekeningen, één is mijn standaard rekening waar ik mijn salaris op krijg en alle belastingen van betaal. De tweede rekening is mijn zakgeld rekening (vastgesteld bedrag dat elke maand van de standaard rekening word afgeschreven) en met dat geld moet ik het van hebben voor boodschappen/kleding/gsm-abonnement/etc. Want alleen op die manier ben ik nog nooit in de schulden geraakt en die reputatie wil ik ook graag zo houden.

• Admin

Beste leden, vannacht is de nieuwsbrief verzonden naar onze gebruikers die dat aangegeven hebben om de LifeStraw aan te kopen voor 12.50e (incl. btw en verzending). Heb je de nieuwsbrief niet ontvangen en wil je hem wel en gebruik maken van deze actie stuur mij dan even een privé berichtje of e-mail naar support.

Het gaat hard en verwacht dat we dit weekend al los zijn dus doe er je voordeel mee als je dat natuurlijk wilt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...