Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Jullie gedachte over 9/11

Gast Bunkerprepper

Hoe zit het met 9/11  

89 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe zit het met 9/11

• Alleen terroristen zijn verantwoordelijk voor 9/11
    • Amerikaanse overheid wist er van en heeft het laten gebeuren (Let it happen)
    • Amerikaanse overheid is er actief bij betrokken (Make it happen)
    • Iets anders...

Recommended Posts

Doomsday, lees je eigen post eens door de ogen van iemand anders, dan begrijp je wel waarom men bepaalde veronderstellingen kan hebben over jou en je mening over het boek in kwestie. Vandaar ook de andere reacties.

Ik vind het wel mooi geweest zo ...

Lees vooral wat je wilt lezen: in mijn post en voor mijn part in dat boek!

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

We moeten niet iemand veroordelen omdat iemand anders denkt als de ander. Ieder zijn eigen mening. Persoonlijk vind ik complottheorieën werken als lachgas en ideeën heeft iedereen wel over bepaalde zaken. Je wordt er hoe dan ook toch mee geconfronteerd en het zet je altijd tot denken, ookal ben je er niet mee bezig.

Ik heb geen veronderstellingen over Doomsday, hij mag denken wat ie wil, heeft ie alle recht toe. Net als iedereen, waaronder mijzelf eveneens (heb ook mijn gedachten gegeven over dit vraagstuk).

Het kan soms erg verfrissend zijn als blijkt dat iemand een totaal andere gedachte heeft over het vraagstuk van deze topic. Maar ik ga mijn tijd niet verdoen met het lezen van boeken over bepaalde complottheorietjes, dat is ieder voor zich.

Pijn punt was in deze discussie dat @Dick Berts min of meer 'veroordeelt' werd omdat hij Hitler citeerde. DB weet ook wel dat dat geen fijne vent was. Het is bijzonder kortzichtig om dan kortdoor de bocht te gaan en iemand neer te sabelen zonder dat je even hebt geïnformeerd of diegene ook het hele gedachte goed van Hitler verheerlijkt. Kom op zeg, iedereen weer terug naar zijn plekje in de kring, allemaal even sorry zeggen en dan gaan we weer spelen, er is de poppen hoek en de Lego hoek en de verkleed kist, net als op de kleuterschool, als je ruzie maakt, kun je het ook weer goed maken. Alleen volwassenen houden hun poot stijf en willen hun fout niet toegeven. Dat noem ik pas kinderachtig.

• Leuk 2

Je hebt gelijk. @Dick: SORRY!

Ik heb een godsgruwelijke hekel aan alles wat met het gedachtengoed van AH te maken heeft ... en dan bedoel ik niet die grootgrutter.

Uit alle reacties blijken je intenties en die lijken niet ver van de mijne te liggen. Volgens mij bedoelen we hetzelfde. Had ik verkeerd begrepen.

Preppen?

Persoonlijk vind ik complottheorieën werken als lachgas en ideeën heeft iedereen wel over bepaalde zaken. Je wordt er hoe dan ook toch mee geconfronteerd en het zet je altijd tot denken, ookal ben je er niet mee bezig.

Maar ik ga mijn tijd niet verdoen met het lezen van boeken over bepaalde complottheorietjes, dat is ieder voor zich.

Er is niets mis met onwetendheid hoor, ik snap ook wel dat je betere dingen te doen hebt. Maar hopelijk snap je zelf ook wel dat het totaal nergens op slaat om in die onwetendheid een oordeel te vormen. Laat dat dan ook achterwege.

Er is niets mis met onwetendheid hoor, ik snap ook wel dat je betere dingen te doen hebt. Maar hopelijk snap je zelf ook wel dat het totaal nergens op slaat om in die onwetendheid een oordeel te vormen. Laat dat dan ook achterwege.

Snap ik, Rothbard. Mijn excuses.

(van de bekende figuren hier op het forum vind ik jou één van de wijze mannen waar ik veel respect voor heb)

Inderdaad, niet specifiek hier maar algemeen is vanuit onwetendheid een oordeel vormen het recept voor een verkeerd oordeel.

Wat heeft ons als mens bovenaan in de voedselketting geplaatst? Intelligentie en kennis. Je kan het oefenen en het weegt niets en neemt geen plaats in.

In mijn ogen zijn dus een goed stel hersens en mind set het ultieme overlevingsitem dat je moet koesteren.

• Leuk 1
Gast Dick Berts
Je hebt gelijk. @Dick: SORRY!

Ik heb een godsgruwelijke hekel aan alles wat met het gedachtengoed van AH te maken heeft ... en dan bedoel ik niet die grootgrutter.

Uit alle reacties blijken je intenties en die lijken niet ver van de mijne te liggen. Volgens mij bedoelen we hetzelfde. Had ik verkeerd begrepen.

Preppen?

Heel sterk van je. Dank je. Nou je hebt er weer een bol bij in Den Helder. Natuurlijk is het gedachtengoed *) van Hitler het meest afgrijselijke dat er maar kan bestaan. Ik citeerde alleen maar als waarschuwing! Ik heb nog als journalist voor de Stichting 40-45 gewerkt en een boek geschreven over Auschwitz. Het is een paar keer voorgekomen dat ik notabene getroost moest worden door oorlogsslachtoffers, omdat ik door hun verhalen in tranen uitbarstte. Ik ben de allerlaatste die het met Hilter eens is. Overigens komt het citaat uit Mein Kampf uit een klein boekje met als titel "De kunst van het liegen" dat in de oorlog door RAF bommenwerpers boven Nederland werd afgeworpen. Ik heb zelfs letterlijk overgenomen wat er in dat boekje staat. Het is juist bedoeld als informatie om de slechtheid van Hitler aan de kaak te stellen. Zand erover! Met heel hartelijke groet en uiteindelijk veel respect voor je, Dick Berts.

*) in dit kader eigenlijk een ongepast woord. Gedachtenslecht was beter.

Heel sterk van je. Dank je. Nou je hebt er weer een bol bij in Den Helder. Natuurlijk is het gedachtengoed *) van Hitler het meest afgrijselijke dat er maar kan bestaan. Ik citeerde alleen maar als waarschuwing! Ik heb nog als journalist voor de Stichting 40-45 gewerkt en een boek geschreven over Auschwitz. Het is een paar keer voorgekomen dat ik notabene getroost moest worden door oorlogsslachtoffers, omdat ik door hun verhalen in tranen uitbarstte. Ik ben de allerlaatste die het met Hilter eens is. Overigens komt het citaat uit Mein Kampf uit een klein boekje met als titel "De kunst van het liegen" dat in de oorlog door RAF bommenwerpers boven Nederland werd afgeworpen. Ik heb zelfs letterlijk overgenomen wat er in dat boekje staat. Het is juist bedoeld als informatie om de slechtheid van Hitler aan de kaak te stellen. Zand erover! Met heel hartelijke groet en uiteindelijk veel respect voor je, Dick Berts.

Oprecht respect! Friends forever!

DD

Ja mooi is dat he. Het rare is al dat ik in mijn hele leven al bevriend raak met kerels waar ik het eerst zwaar aan de stok had....Rothbard kan erover meepraten.

Is inderdaad mooi! Man, ik krijg kippenvel van je commentaar.

Mijn diepste WOII ervaring is een bezoek aan Bergen Belsen tijdens mijn diensttijd. Daar heeft het lijden van al die mensen heel even door mijn lijf gegierd ... een onvoorstelbaar intense beleving. Ik heb er best veel over gelezen, maar daar heb ik het gevoeld! Eén keer was genoeg, dat wil ik nooit meer ...

Die blijven ook maar uit alle hoeken opduiken: de verklaringen van brandweerlieden, politie etc dat ze weten/overtuigd zijn dat het een inside job was. Ff geen goede link voorhanden, maar genoeg video waarop de mannen dat in vol ornaat voor de camera verklaren. En die gasten hebben toch helmen op, geen aluhoedjes.

Moet je je voorstellen dat je dat weet en dan toch dat gebouw in moet/gaat, die dag.

Of dat je nog altijd je mond moet houden over dit verhaal en ondertussen moet leven met het feit dat honderden van je maten daar de dood in zijn gejaagd.

http://www.wingtv.net/paulisaac.html

Kom op zeg, iedereen weer terug naar zijn plekje in de kring, allemaal even sorry zeggen en dan gaan we weer spelen, er is de poppen hoek en de Lego hoek en de verkleed kist, net als op de kleuterschool, als je ruzie maakt, kun je het ook weer goed maken.

Fijn dat men naar de dokter heeft geluisterd....

Aluhoedjes met gouden randjes....

Ach ja, die officiële verklaringen zijn ook maar teksten die opgelezen worden....

Met alle verklaringen is het aan het individu om te bepalen hoe waarschijnlijk het is.

Mijn ouders verklaarden dat de pakjes op 5 december door de schoorsteen werden bezorgd.

Onze pastoor verkondigde dat jezus in een kribbe werd geboren naast een os en een ezel.

Bush verklaarde dat een ielig mannetje met een baard een mega operatie uitvoerde in naam van de heilige profeet.

Er zijn genoeg tekenen om te twijfelen aan Sinterklaas, de paashaas, Bush. Het is meer een kwestie van waar je in wil geloven.

Ja en Pim Fortuyn is ook vermoord in opdracht van de AIVD...

Of komen complottheorieen alleen in de VS voor.

Wat heeft de moord op Pim Fortuyn te maken met 9/11, prepperpappa? Je gaat me toch niet vertellen dat je alle complottheorieën op 1 hoop gooit en ze allemaal gelijk beoordeeld? Er zijn ongetwijfeld een boel complottheorieën die totale onzin zijn, en de moord op PF heb ik niet echt onderzocht, maar zoek eens wat op over bijvoorbeeld MK-ULTRA, het Tuskegee syphilis experiment, COINTELPRO, Northwoods, allemaal heel vervelende geheimen, maar die nu onomstreden waarheden zijn. En als je dan beseft dat een overheid die dit soort dingetjes doet helemaal niet zo vergezocht is, kun je eens de 9/11 complottheorie met een open geest analyseren.

• Leuk 1
Dat gebouw 7 van WTC gecontroleerd met explosieven zou zijn neer gehaald blijft maar terug komen op diverse docu's. Iemand hier een gefundeerde mening over?

Volgens mij was er beeldmateriaal waar verteld wordt dat het gebouw was ingestort nog voordat het daadwerkelijk gebeurd was. En ander materiaal waarbij de eigenaar vlak voordat het gebouw instortte zei: 'pull it'. Schijnbaar een term om een gebouw op te blazen. Daarnaast was dat gebouw niet geraakt door een vliegtuig, grote brokstukken van een andere toren en geen noemenswaardige brand. Zeer verdacht!

De Pentagon-kant van het verhaal is minstens zo ongeloofwaardig. Vele piloten hebben aangegeven dat het qua aanvliegen voor experts al godsonmogelijk zou zijn om op die plek zo'n gat in dat gebouw te vliegen, laat staan door gasten met een paar vlieglessen. Onderzoekers die de vluchtgegevens van de gekaapte vliegtuigen hebben gevolgd en vaststelden dat die een heel ander beeld lieten zien. Een gat zoals een raket dat zou maken. Nergens een spoor van vliegtuigdebris te vinden. En ook hier, dat gedeelte van het gebouw was juist in verbouwing of zoiets. Weet niet meer precies, heb het hoofdschuddend zitten lezen en mijn conclusie getrokken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...