Ga naar inhoud
GENEGEERD

Russian Officer: Alien Machines Under The Icecaps

Tom
 Share

Recommended Posts

Weer zaterdagavond en tijd voor een mooie complot story:)

De Russen hebben niet te diep in het glaasje gekeken:p

Ik ook (nog) niet:D

Nou ja.. een paar glaasjes

Maar de story;

[ATTACH=CONFIG]1357[/ATTACH]

First Rank Captain Vladimir Prikhodko, the chairman of a public research organization for underwater studies, notes Russia, the U.S. and China are spending billions in space, when maybe they should spend the money down here…down deep under the sea, under the glistening, blue-tinted polar icecaps where, he claims, gigantic alien machines are hidden.

LEES HIER HET ARTIKEL

En er zijn meer waarnemingen, kijk alleen al op het forum GLP van de laatste maanden met het zoek woord UFO

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ze hebben de verwarming aan gezet:D ga nu even lezen, zondag ochtend vermaak

Gelezen... Ik hoop, maar misschien ook niet(wij zijn niet eens vriendelijk voor elkaar, waarom zij dan wel voor ons) het nog mee te maken voor een feit te weten dat we niet alleen zijn.

Het zou hilarisch zijn als er er naar zoeken in verre stelsels en ze gewoon blijken te pootje baden op onze Polen. Overigens moest ik tijdens het lezen nog denken aan Atlantis, hoe zou het zijn als er naast onze 'beschaving' gewoon nog een bestaat diep in onze zeeën. Overigens zou ik snappen dat ze geen open contact met ons zouden zoeken als je ziet hoe wij omgaan met dingen die ons vreemd zijn.

Link naar reactie

Lijkt me een goeie plek om je te verstoppen. Dat ze onderwater zouden zitten wist ik al maar dat ze ook onder het ijs zouden zitten is nieuw. Misschien smelten die poolkappen daarom wel ;) ?

Ze hebben na al die tijd eindelijk hun motoren kunnen repareren en willen opstijgen, dus moet eerst al dat ijs van hun dak eraf! :)

Link naar reactie

• 3 weeks later...

ik vind dat ze all die miljarden die ze in oorlogen steken in ruimtevaart hadden moeten stoppen en nieuwe technologien. maar dat is mijn mening.

En ja we hebben nog lang niet de volledige zee bodem ondekt. zou ook nuttiger zijn dan oorlog. Enige goeie van oorlog is wanneer het een "wapen race" creeert, waardoor mischien weer op nieuwe technologien gestuit wordt.

Link naar reactie

• 2 weeks later...
maar wel leuk, tegen zombies en aliens preppen lol. Als ik de loterij win deze keer voeg ik dat aan mn preps toe :p alien invasion preps :p

ons leven is saaier... dan we denken...

dus zijn alle verhaltjes over ufotjes... zombies... etc welkom en ja zelf rampen...

want wij zijn als mens... niet gemaakt voor een veilige warme omgeving... maar voor de gevaarlijke jungle...

Link naar reactie

• 2 weeks later...
ons leven is saaier... dan we denken...

dus zijn alle verhaltjes over ufotjes... zombies... etc welkom en ja zelf rampen...

want wij zijn als mens... niet gemaakt voor een veilige warme omgeving... maar voor de gevaarlijke jungle...

x) Mischien wel maar de jungle trekt me niet met alle enge onbekende ziektes en paracieten x)

Link naar reactie

• 3 weeks later...
 Share

• Nieuwe aanmaken...