Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Kan mij voorstellen dat door de hoeveelheid posts van de afgelopen dagen dit topic van reputatiepunten is onder gesneeuwd. Bedankt voor het posten Vault.

Omdat domme vragen niet bestaan (zei mijn leraar altijd) zal ik je als beloning reputatie punten geven zodat je kan zien hoe je die ontvangt.

@cerdo

Deze post delen

onder in de balk waarin je iemanand antwoord kan geven zie je links van die balk een sterretje, twee kaartjes en een driehoekje.

Sterretje is om iemand postieve of negatieve punten/ beoordeling te geven.

Twee kaartjes is voor een berisping die een mod kan geven.

Driehoekje voor als je iets leest dat aan mod gemeld moet worden.

Groet nurse

Hey @Mr. Gold was me voor!

• Leuk 2

Deze post delen

Bedankt! Het is me duidelijk! Alleen weet ik nog niet hoe ik ijn 'reputatie' kan bekijken, zonder dat ik een melding krijg dat ik net een plusje of minnetje mocht ontvangen.

Deze post delen

Bedankt! Het is me duidelijk! Alleen weet ik nog niet hoe ik ijn 'reputatie' kan bekijken, zonder dat ik een melding krijg dat ik net een plusje of minnetje mocht ontvangen.

'Instellingen' in het menu rechtsboven.

En hoe kan ik, Aagje dat ik ben, de reputatie van anderen bekijken?

Groene balkje, en als je er overheen beweegt krijg je ook een titel te zien. Het exacte aantal punten kan je niet bekijken.

Overigens zijn er ook nogal wat bezwaren tégen dit systeem te bedenken.

Jep...

Deze post delen

Intussen heeft iedereen al opgemerkt dat als je iemand eerder een kudos gaf, je dit niet meteen opnieuw kan doen.

prima, kan je geen misbruik maken en niet continu dezelfde persoon "fake internet points" geven.

Echter kan je ook geen negatieve geven aan diezelfde persoon op dat moment, al zou je dit wel willen!

Niet dat ik momenteel negatieve rep points aan het uitdelen ben als een soort van toetsenbordninja met donkere bril op, maar het viel me toevallig op :rolleyes:

• Leuk 1

Deze post delen

Intussen heeft iedereen al opgemerkt dat als je iemand eerder een kudos gaf, je dit niet meteen opnieuw kan doen.

prima, kan je geen misbruik maken en niet continu dezelfde persoon "fake internet points" geven.

Echter kan je ook geen negatieve geven aan diezelfde persoon op dat moment, al zou je dit wel willen!

Niet dat ik momenteel negatieve rep points aan het uitdelen ben als een soort van toetsenbordninja met donkere bril op, maar het viel me toevallig op :rolleyes:

Hoe deel je negatieve kudo's uit? Bedoel je het rapporteren dmv het driehoekje met een "!" er in? Dat rapporteren kan altijd volgens mij, al gebruik ik het zelden, hooguit om spam te melden, en daar heb ik nog nooit een kudo aan gegeven, dus de situatie komt bij mij eigenlijk nooit voor, maar je weet maar nooit natuurlijk.

Deze post delen

Gast Peerke
AHA! En wat is het effect daarvan?

Heb je net een minnetje gegeven, omdat het kon. Na bijna 3 jaar en bijna 3000 posts had ik wel verwacht dat je dat zou weten te vinden. Niet boos worden hoor !

Het effect is dat je iets minder groene blokjes krijgt als je teveel minnetjes krijgt.

Deze post delen

AHA, ik heb je er zojuist één terug gegeven @Peerke, hoop ook dat je niet boos wordt :-) In al die tijd dat ik hier rondhang heb ik nooit gezocht naar een mogelijkheid om minpunten uit te delen. Je heb zojuist mijn EERSTE negatieve kudo ontvangen, en ik verwacht dat het ook de laatste zal zijn, dus wees er zuinig op, het is een uniek exemplaar.

Leuk is de melding die je krijgt: "Hartelijk dank voor het uitbrengen van negatieve reputatiepunten" .

:p

• Leuk 3

Deze post delen

Gast Peerke
AHA, ik heb je er zojuist één terug gegeven @Peerke, hoop ook dat je niet boos wordt :-) In al die tijd dat ik hier rondhang heb ik nooit gezocht naar een mogelijkheid om minpunten uit te delen. Je heb zzojuist mijn EERSTE negatieve kudo ontvangen, en ik verwacht dat het ook de laatste zal zijn, dus wees er zuinig o, het is een uniek exemplaar.

Leuk is de melding die je krijgt: "Hartelijk dank voor het uitbrengen van negatieve reputatiepunten" .

:p

Die van mij was ook niet 'negatief' bedoeld ofzo, en ik word ook niet 'boos' over de jouwe. Beetje gladde rug gekregen. Het glijdt er zo vanaf. :p

Ik geef je normaal ook nooit een minnetje, en zal dat voortaan ook niet meer doen.

Deze post delen

Gast Peerke
ach ja min en min maakt plus ;) @Dreutel en @Peerke

Min en min maakt -2.

Min maal min maakt plus 1.

Overigens, er is een limiet aan het aantal reputaties wat je dagelijks kan weggeven. Bij de limiet krijg je de volgende melding:

"Je hebt vandaag teveel repuranus weggegeven, probeer het morgen opnieuw"

Of iets in die trant.

Deze post delen

Gast Peerke
Stromen wil ik het niet noemen :-)

Je moet een reputatie toekennen aan andere gebruikers voordat je dat opnieuw kunt doen aan Dreutel.

Deze post delen

Je moet een reputatie toekennen aan andere gebruikers voordat je dat opnieuw kunt doen aan Dreutel.

hier idemdito

• Leuk 1

Deze post delen

Min en min maakt -2.

Min maal min maakt plus 1.

Overigens, er is een limiet aan het aantal reputaties wat je dagelijks kan weggeven. Bij de limiet krijg je de volgende melding:

"Je hebt vandaag teveel repuranus weggegeven, probeer het morgen opnieuw"

Of iets in die trant.

Repuranus ? Ik heb vandaag al veel gekke dingen gelezen maar deze is winnaar.

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...