Ga naar inhoud
GENEGEERD

Doomsday Preppers Seizoen 2 komt eraan !


Advivo

Aanbevolen berichten

Is een hele tijd onzeker geweest .

Serie zou waarschijnlijk ge-cancel-ed worden,

 

Maar blijkbaar gaan ze dus toch verder !

 

Hier hebben ze het nog over een gigantische kijkersbasis voor de eerste aflevering.

 

Hier kan je zelfs het volgende lezen: "“Doomsday Preppers” closes its first season as NGC’s highest-rated series ever".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hier hebben ze het nog over een gigantische kijkersbasis voor de eerste aflevering.

 

Hier kan je zelfs het volgende lezen: "“Doomsday Preppers” closes its first season as NGC’s highest-rated series ever".

 

De kijkcijfers waren ook niet het probleem hè. Het ging om de casting.

 

Ze konden kennelijk -na diverse casting calls- nauwelijks nog mensen vinden die bereid waren om op tv te verschijnen.

Het was dus tot voor kort nog niet helemaal zeker dat er een 2e seizoen kwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trailer voor Doomsday Preppers Seizoen 2

 

13 november , season premiere in de VS, op NGC.

 

Dus binnenkort op een torrent-site bij u in de buurt ...

 

( of over anderhalf jaar in NL op uw TV :p )

 

 

 

 

Ik neem aan dat iedereen seizoen één (12 afleveringen) al een jaartje op zijn harddisk heeft staan?

 

13 November Dan word ik40..... mooi kado.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Ik denk dat ik zo'n beetje de enige op deze site ben die seizoen 1 niet helemaal heeft gezien.

Kan me een aflevering herinneren waarin iemand een bunker vol spullen had, met onder andere een wapenarsenaal waar je ú tegen zegt.

Tja, in sommige staten kan/mag dat.

Ga die nieuwe reeks zeker volgen. Bedank voor de tip.

Groet,

DD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op NG de aflevering gezien waarbij iemand een fort van zeecontainers had gebouwd en voor maar liefst 22 man een voedselvoorraad van 15 jaar(!) had aangelegd. Bovendien hadden ze een binnenplaats met waterbron, regentank, tuin, dieren (varkens, geiten etc.), zonnepanelen, windmolen en fornuis op methaan (van de dieren).

 

Waar de meeste preppers in het programma vaak het volledige plaatje missen, was dit wel een van de serieuzere voorbereidingen die ik tot nu toe had gezien. Ze hadden bovendien een bug out plan mocht het daar mis gaan, waarbij ze zelfs de dieren oefenden om binnen no-time te vertrekken. Kijk, dan ben je écht serieus bezig.

 

Waar ze misschien minder goed over na hadden gedacht waren de losstaande glazen potten die ze gebruikte om voedsel in te bewaren. Ze prepten namelijk voor een mega-quake...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bunkerprepper

We gaan het allemaal zien. De uitzending van gisteravond op NG had weer een redelijk hoog 'ze hebben een tik' gehalte...

ik geloof dat die vrouw uit de uitzending beter een ander huis kan zoeken. Ze is nu met naam en toenaam én huis in beeld geweest. Iedereen weet waar ze woont.

Dom, dom, dom....

 

 

Bunkerprepper

 

-... ..- -. -.- . .-. .--. .-. . .--. .--. . .-.

Methods are many, principles are few;

Methods always change, priciples never do.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan !! Ben ook een enorme fan. Kan zelf niet wachten tot preppers uk begint,

Denk dat wij als Nederlandse preppers veel meer gemeen hebben met hun.

Veel kijkplezier.

 

Groeten Vinny.

 

 

 

denk het ook, maar hun zijn zwaarder de pineut als SHTF omdat zij op een overbevolkt eiland zitten waar de samenleving al verder uitelkaar valt dan hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk het ook, maar hun zijn zwaarder de pineut als SHTF omdat zij op een overbevolkt eiland zitten waar de samenleving al verder uitelkaar valt dan hier.

 

Helemaal mee eens !! Wij hier op het vaste land hebben veel meer plek om naar toe te gaan.

En als ik in Engeland woonde deed ik hetzelfde als de Engeland vaarders maar dan anders om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe aflevering !?!?!? Ik vond deze op de youtube site van nat geo.

Op wiki staat dat ie pas op 13 nov in primiare gaat.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Doomsday_Preppers

 

http://www.youtube.com/watch?v=5xmAtJopr20&feature=plcp

 

 

groeten vinny

 

De eerste aflevering van seizoen 2 staat inmiddels online.

Net gekeken.

 

Zoek via uw favoriete torrentsite op "doomsday preppers s02e01".

 

dezelfde ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dezelfde ?

 

Hmmmm , zo te zien is dat aflevering # 2 , die NGC als een soort "pilot" op youtube heeft gezet (?)

(zie Wiki)

 

- - -

 

Seizoen 2 , Aflevering 1 heet : " You Can’t Let Evil Win "

 

Hier : http://isohunt.com/torrent_details/428217985/doomsday+preppers+s02e01

 

- - -

 

Seizoen 2 , Aflevering 2 heet : " Am I Nuts or Are You? " ( = de bovenstaande pilot van youtube dus)

 

Hier: http://isohunt.com/torrent_details/428215085/doomsday+preppers+s02e02?tab=summary

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm , zo te zien is dat aflevering # 2 , die NGC als een soort "pilot" op youtube heeft gezet (?)

(zie Wiki)

 

- - -

 

Seizoen 2 , Aflevering 1 heet : " You Can’t Let Evil Win "

 

Hier : http://isohunt.com/torrent_details/428217985/doomsday+preppers+s02e01

 

- - -

 

Seizoen 2 , Aflevering 2 heet : " Am I Nuts or Are You? " (de bovenstaande pilot van youtube dus)

 

Hier: http://isohunt.com/torrent_details/428215085/doomsday+preppers+s02e02?tab=summary

 

Hier snap ik nou niks van. Als ik dit probeer willen ze dat ik gokspelletjes ga spelen! (niet dus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...