Ga naar inhoud
GENEGEERD

C1000 Basis Assortiment


Communicator

Aanbevolen berichten

sfeerbeeld_n3_c1000_basis_660x248.ashx

 

In de Basislijn zijn alleen producten opgenomen die we ook onder het C1000 huismerk voeren, zodat de assortimentsopbouw in stand blijft. De nadruk in het assortiment voor de Basislijn ligt op houdbare artikelen. Een greep uit het assortiment: koffie en theeproducten, koek en snoep, ontbijtproducten, conserven, sauzen, noten en zoutjes, dranken en sappen, was- en schoonmaakmiddelen, persoonlijke verzorgingsproducten, pasta’s en toebehoren, snacks en diepvriesproducten. Kortom; een behoorlijk breed assortiment, van Engelse drop tot witte bonen in tomatensaus, van allesreiniger tot borrelnootjes.karel Dus kiest u maar.

Bron

 

Ik mag mezelf fervent verzamelaar noemen van deze basisproducten van de c1000 voor mijn prepper voorraad en heb vrijwel alle eetbare producten al eens geprobeerd.

Vandaag was de lunchworst aan de beurt voor een eerste test. Ik heb deze in ruime mate op voorraad staan, maar eigenlijk nooit geproefd. Omdat ik niet twijfelde aan het feit of het nu lekker is of niet.

 

product-2337117.jpg.24e7da5c79953e6e45deacb83bfac406.jpg

 

Om toch onze blijvende nieuwsgierigheid tevreden te stellen dacht ik vandaag; laat ik mijn lieverd eens verrassen met een heerlijke lunch :)

een 4-tal kaiser broodjes afgebakken, lunchworst in plakjes gesneden, in de koekenpan gelegd met een klein klontje bakboter.

1 plak kaas in 6 stukken gedeelt en een plakje bacon voor 2 broodjes.

 

Het andere broodje wilde ik de lunchworst zo 'kaal' mogelijk proeven.

 

Kort gezegd; Dit was een zeer smaakvolle lunch! Deze lunchworst is heel goed te eten. lang te bewaren, en in verschillende vormen toe te passen aan je maaltijden. (kleine blokjes hakken, door de macaroni, in hele dunne plakjes op een boterham.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik mix het met volkoren tarwemeel van de molen. en dan wat gist en zout en basterdsuiker. En dan krijg je een bruin brood. Ligt er aan hoe je de mix maakt. Hoe meer volkeren tarwemeel hoemeer het brood een volkeren brood word. ik heb nou een mix van 300 bloem en 200 volkoren tarwemeel. dan gaat het meer de kant op van een normaal bruin brood..

 

als je alleen bloem gebruikt dan krijg je een wit brood.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook echt gek op dat basis merk! ik gebruik de lunchworst door de (snelle) macaroni waar mijn kinderen helemaal gek op zijn. ik snij dan plakken van de worst en maak daar weer kleine blokjes van, deze bak ik in een beetje boter en gooi dit (als de blokjes een knapperig korstje hebben) door de gekookte macaroni. beetje ketchup er door en klaar :) erg snel klaar en toch nog smakelijk :)

 

kwalitatief goed spul dat basis merk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het water loopt me in de mond x-11 :)

 

hahaha de kinderen doen er een moord voor en is echt super als je geen tijd of zin hebt :) mijn broer en ik aten vroeger geen 'normale' macaroni en kregen het ook altijd zo :) heb het vanmiddag trouwens met bacon en salami en ui gedaan, ook ketchup erdoor en klats, zo door de macaroni... beetje knoflook poeder erbij, heerlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja meningen en smaken verschillen altijd, ik loop met een boog om de c1000 basis merk heen. ik heb maandenlang last van mijn maag gehad en gedacht dat ik iets met mijn darmen had. ik wist niet waar het aan lag, tot ik systematisch dingen ging elimineren, bleek dat ik de frikandellen van de c1000 basis merk totaal niet kon verdragen. eveneens heb ik slechte ervaringen met de c1000 drinkyoghurt, ranja en het brood. Sinds ik gestopt ben met het gebruiken van het c1000 basismerk, heb ik praktisch geen last van mijn darmen meer gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook echt gek op dat basis merk! ik gebruik de lunchworst door de (snelle) macaroni waar mijn kinderen helemaal gek op zijn. ik snij dan plakken van de worst en maak daar weer kleine blokjes van, deze bak ik in een beetje boter en gooi dit (als de blokjes een knapperig korstje hebben) door de gekookte macaroni. beetje ketchup er door en klaar :) erg snel klaar en toch nog smakelijk :)

 

kwalitatief goed spul dat basis merk!

 

Wat voor moeite kost het nou om daar even een groente pakket doorheen te roerbakken? (oid)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...