Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zo ziet de shtf eruit; na sandy met film en foto's

Tom
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Jezus, die van investmenwatchblog! en dan vinden veel mensen ons gek dat we onze voorbereidingen treffen! dit soort beelden motiveert me alleen maar heel erg om mijn preppen voort te zetten. Ik wil in zo'n situatie echt niet in de rij staan voor voedsel en water! en dat is dan inderdaad nog maar de eerste drie dagen en mensen graaien al in het vuilnis... hoop echt voor die mensen dat het snel weer in orde is want als dit nog een week duurt... vraag me af hoeveel doden dat met zich meebrengt.

• Leuk 1
Link naar reactie

Jezus, die van investmenwatchblog! en dan vinden veel mensen ons gek dat we onze voorbereidingen treffen! dit soort beelden motiveert me alleen maar heel erg om mijn preppen voort te zetten. Ik wil in zo'n situatie echt niet in de rij staan voor voedsel en water! en dat is dan inderdaad nog maar de eerste drie dagen en mensen graaien al in het vuilnis... hoop echt voor die mensen dat het snel weer in orde is want als dit nog een week duurt... vraag me af hoeveel doden dat met zich meebrengt.

Same here na het zien van deze foto's. Ik ga vanmiddag maar weer eens extra inslaan. Damn, ik hoop echt dit soort shit nooit mee te maken.

Link naar reactie

Walgelijk hoe ze via Twitter zelfs trots lopen te verkondigen wat er allemaal is gestolen.

Vooral die ene gast die 30 PS3's heeft gejat en een oude vrouw heeft beroofd.

Gewoon ziek!

Maar die "Golden Horde" waar ze over spreken in het artikel van investmentwatchblog.com jaagt me misschien nog wel meer angst aan.

Hoe kun je je voorbereiden op zo'n zwerm van mensen die allemaal wanhopig op zoek zijn naar voedsel, kleding en warmte?

Link naar reactie

Walgelijk hoe ze via Twitter zelfs trots lopen te verkondigen wat er allemaal is gestolen.

Hoe kun je je voorbereiden op zo'n zwerm van mensen die allemaal wanhopig op zoek zijn naar voedsel, kleding en warmte?

Door er net zoals zij uit te zien en ook in de rij te gaan staan kun je denk ik al veel voorkomen. (uiteraard alleen als de hulp per wijk/straat georganiseerd is) Als het voedsel op 1 centraal punt uitgedeeld wordt is het handiger om daar ver uit de buurt te blijven en zo veel mogelijk in je eigen huis te blijven.

Link naar reactie

Same here na het zien van deze foto's. Ik ga vanmiddag maar weer eens extra inslaan. Damn, ik hoop echt dit soort shit nooit mee te maken.

ben wel blij met dit nieuws, hoe erg ook voor de mensen die er in zitten. mijn vrouw snapt nu eindelijk mijn intentie en is bereid mee te preppen :) ik hoop het inderdaad niet mee te maken, dit soort dingen drukt je wel even met je neus op de feiten.

@Cardhu ik denk ook dat het van onze huidige maatschappij is dat mensen eerst luxe artikelen zoals die ps3 gaan stelen, jassen, broek, ipods etc. het besef voor voedsel stelen komt denk ik pas later. dat geeft mij de tijd om mijn gezin in te graven en mijn maatregelen te nemen...

Link naar reactie

Bedenk ook dat dit slechts een locale gebeurtenis is.

Veel mensen verwachten/hopen op hulp van overheid enz.

Als de economie wereldwijd instort en iedereen ook beseft dat niemand kan helpen dan komen er niet eens rijen dan is het vrijwel meteen iedereen voor zich en het recht van de sterkste.

Langzaam worden meer mensen wakker, of het er genoeg zijn en snel genoeg ?

Prep ze,

Kans

• Leuk 1
Link naar reactie

De overheid wordt ook wakker, de marathon is afgelast...

Ik denk om maar een reden: ze zijn als de dood dat het uit de hand loopt, geen eten, geen electra nz, en heeel veel mensen op een kluitje.

Dat wil je liever niet breed uitgemeten overal op het nieuws tijdens een verslag van een marathon.....

Grt,

Kans

Link naar reactie

goede eye witness interviews video playlist hier:

ze poepen nu in de gebouwen op de gang op plaatsen

vooralsnog lijkt er genoeg controle te zijn over de situatie om het niet te laten escaleren maar dit kan nog omslaan bij verdere tegenslagen

http://www.nbcnewyork.com/video/#!/news/local/Stranded-New-Yorker--People-Are-Defecating-in-the-Hallways/177007621

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...