Ga naar inhoud
GENEGEERD

Handboeien in je BOB


kees

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Stel iemand is lastig (zichzelf niet) maar de persoon in kwestie kan je niet missen door de skills dat hij/zij heeft? Je kan dan die gene moeilijk zijn hersens inslaan met een bijl.

 

gewoon doorlopen en aan diegene overlaten die er voor getraind zijn én de bevoegd heden ervoor hebben

 

Wij als burgers zijn niet bevoegd om een andere burger met handboeien of tyrips staande te houden , wel zijn we bevoegd om een burger arrestatie te doen. daarmee wordt wel verstaan, dat de persoon in kwestie met lichte dwang op zijn plek gehouden kan worden ( dus zonder handboeien, touw, of opsluiten etc, etc, etc.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon doorlopen en aan diegene overlaten die er voor getraind zijn én de bevoegd heden ervoor hebben

 

Wij als burgers zijn niet bevoegd om een andere burger met handboeien of tyrips staande te houden , wel zijn we bevoegd om een burger arrestatie te doen. daarmee wordt wel verstaan, dat de persoon in kwestie met lichte dwang op zijn plek gehouden kan worden ( dus zonder handboeien, touw, of opsluiten etc, etc, etc.)

 

Maar diegene heb jij zelf ook nodig? Stel een dokter die met je mee reist? Maar even zijn bewustzijn verliest? Tijden van nood lapt iedereen de wet aan z'n laars dus dan ik ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon doorlopen en aan diegene overlaten die er voor getraind zijn én de bevoegd heden ervoor hebben

 

Wij als burgers zijn niet bevoegd om een andere burger met handboeien of tyrips staande te houden , wel zijn we bevoegd om een burger arrestatie te doen. daarmee wordt wel verstaan, dat de persoon in kwestie met lichte dwang op zijn plek gehouden kan worden ( dus zonder handboeien, touw, of opsluiten etc, etc, etc.)

 

we praten wel over SHTF situatie dus dan maakt het niet zo veel uit...

 

 

Ik heb erover gedacht, lijkt mij teveel gewicht in beslag nemen voor die enkele keer dat je het nodig zult hebben...

Ik wou wel van weggooi handboeien eventueel erin doen, kosten max 3 euro en zijn ook te hergebruiken als je weet hoe... en een stuk lichter..

Link naar reactie
Delen op andere sites

we praten wel over SHTF situatie dus dan maakt het niet zo veel uit...

 

 

Ik heb erover gedacht, lijkt mij teveel gewicht in beslag nemen voor die enkele keer dat je het nodig zult hebben...

Ik wou wel van weggooi handboeien eventueel erin doen, kosten max 3 euro en zijn ook te hergebruiken als je weet hoe... en een stuk lichter..

 

Je hebt van die aluminium handboeien wegen niks en ze zijn duurzaam. Die weggooi handboeien had ik op internet gelezen als ze nat worden terwijl ze nog nieuw zijn dat ze dan heel makkelijk breken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar diegene heb jij zelf ook nodig? Stel een dokter die met je mee reist? Maar even zijn bewustzijn verliest? Tijden van nood lapt iedereen de wet aan z'n laars dus dan ik ook

 

Als ik wakker wordt met handboeien -ik ben dokter- en ik krijg mijn kans, dan spuit ik jou plat en wordt jij wakker met handboeien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie heeft handboeien opgeslagen in z'n BOB? Handig of onzin?

Ik vind het helemaal geen gek idee - hoewel de aangedragen alternatieven als tyraps of ductape ook goed kunnen zijn. En daar heb je, als "echte" prepper, natuurlijk heel veel van.

 

Aan wie ga je de onverlaat overdragen WTSHTF? Precies, niet aan de politie die bij het eigen gezin zit.

Dus nee, ik hou het bij tyraps.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Keyser Suze hahaha lijkt me een verdomd grappig scenario opzich! hahaha wordt je wakker met een naald in je jeet en geboeid aan de radiator hahaha Ik heb inderdaad ook tyrips in mijn bob, ze raken inderdaad op maar denk niet dat ik honderd man zal moeten boeien... en anders heb ik nog een voorraad ijzerdraad en touw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Preppers zijn over 't algemeen heel creatief dus denk dat dat wel lukt met tyraps, paracord en ductape.

Ik denk overigens ook niet dat je wat gaat bereiken met het plan wat je ermee hebt, je hebt iemand nodig om z'n skills maar vindt 'm lastig dus bindt hem of haar maar vast?

Denk je dan dat ie je nog gaat helpen als je 'm loslaat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...