Ga naar inhoud
GENEGEERD

Lifestraw voor 10 euro!!


J4ff4

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Lijkt me echt super onze eigen Prepshop:D

ben reuze benieuwd

 

Echt wel. zou helemaal cool zijn als het een dikke winkel was op een drukke winkelstraat in een groote stad. Text er op: Preppers.nl

Iedereen die er langs loops wordt meteen aant denken gezet.

 

Maar fysieke winkels zijn veel te duur, web winkels zijn zoveel lucratiever.

Wat voor cathogorie dingetjes komen er in Mr.Gold ?

Focused het meer op eten? Survival dingen? Tactical gear? Hunter Camo? Outdoor kleding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt wel. zou helemaal cool zijn als het een dikke winkel was op een drukke winkelstraat in een groote stad. Text er op: Preppers.nl

Iedereen die er langs loops wordt meteen aant denken gezet.

 

Maar fysieke winkels zijn veel te duur, web winkels zijn zoveel lucratiever.

Wat voor cathogorie dingetjes komen er in Mr.Gold ?

Focused het meer op eten? Survival dingen? Tactical gear? Hunter Camo? Outdoor kleding?

 

Ben het helemaal eens dat een webshop zoveel goedkoper en makkelijker gerund kan worden dan een fysieke winkel. Begin jaren '90 heb ik ca. 5 jaar klassiek een bedrijfje gehad. Toen het internet zijn intrede deed, viel na enkele jaren het kwartje dat internet de wereld zou veranderen en ook voornamelijk mijn wereld. Toen ik vorig jaar een grote bestelling heb gedaan bij de webshop liff, baalde ik wel dat ik daar niet alles kon kopen wat ik graag wilde hebben. Zaden, jerrycans, edelmetaal, goed mes e.d. moest ik ergens anders kopen. Onze wens zou dan ook zijn om alles te kunnen vinden in de webshop waar mensen die "zelfredzaamheid" zijn vrolijk van worden. En mocht het niet mogelijk zijn om het zelf uit te leveren dan zou dat via een partnership wel kunnen. Daarnaast waren we ook op zoek naar een fysieke winkel die dit ook zou kunnen regelen (al het fysieke werk). Juist de combinatie tussen een online en fysieke bestaande winkel zien we veel voordelen. Zodat klanten ook niet online kunnen kopen, of naar de winkel kunnen gaan om vragen te stellen of garantie te claimen. Grote voordeel is dat als er een fysiek adres aan een webshop zit er meer vertrouwen is als mensen online willen bestellen.

 

Het lijkt mij ook een leuk plan om d.m.v. grotere inkoopacties de leden extra te verwennen misschien ook leuk om een speciale sectie in de webshop te creëeren waarbij ook de oude typemachines, naaimachines e.d. verkocht kunnen worden. Grotere 2de hands zaken van onze leden.

 

We dromen lekker verder en ondertussen druk bezig om veel zaken te regelen en als jullie extra input willen leveren hoor ik dat graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mij maar 3 lifestraws en nog een extra 3 die ik weg ga geven aan mensen die het niet kunnen betalen.

 

Dus bij deze, de eerste 3 budgetpreppers die mij PMen die het zelf niet kunnen betalen (ga ervan uit dat je eerlijk bent hier in) krijgen er ter zijner tijd een op gestuurd via mij of misschien @Mr. Gold als dat handiger is.

 

Edit: Tot nu toe 1 weggegeven. 2 te gaan.

  • Leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...