Ga naar inhoud
GENEGEERD

Oproep Man Bijt Hond MET SPOED!


ncrvmbh

Aanbevolen berichten

Het NCRV televisieprogramma Man Bijt Hond is met spoed op zoek naar iemand die goed voorbereid is op eventuele noodsituaties.

Naar aanleiding van de orkaan Sandy in de VS zoekt Man Bijt Hond een deskundige die kan uitleggen wat te doen in dit soort situaties.

 

Bent u zo iemand of kent u zo iemand? Neem zo snel mogelijk contact op met de redactie van Man Bijt Hond.

 

Andy Wiemer

Redacteur Man Bijt Hond

035-6719465

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Het NCRV televisieprogramma Man Bijt Hond is met spoed op zoek naar iemand die goed voorbereid is op eventuele noodsituaties.

Naar aanleiding van de orkaan Sandy in de VS zoekt Man Bijt Hond een deskundige die kan uitleggen wat te doen in dit soort situaties.

 

Bent u zo iemand of kent u zo iemand? Neem zo snel mogelijk contact op met de redactie van Man Bijt Hond.

 

Andy Wiemer

Redacteur Man Bijt Hond

035-6719465

 

Bij de overheid zitten experts in dit soort zaken, daar vertrouwen wij blindelings in; ik zou die eens bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL, hij zoekt een deskundige en dan komt hij hier. Eindelijk eens een beetje waardering in plaats van de nogmale sigmatiserende opmerkingen. :)

Ik denk dat het een groot compliment is voor ons allemaal, we weten allemaal wat voor een bullshit we hebben door moeten maken om een beetje geaccepteerd te worden met onze prepjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL, hij zoekt een deskundige en dan komt hij hier. Eindelijk eens een beetje waardering in plaats van de nogmale sigmatiserende opmerkingen. :)

Ik denk dat het een groot compliment is voor ons allemaal, we weten allemaal wat voor een bullshit we hebben door moeten maken om een beetje geaccepteerd te worden met onze prepjes.

 

Ja das ook weer waar. Nadeel van mbh is dat je met je snoet op TV komt. Tis wel een leuk programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah,ik kan zeker advies geven over wat te doen bij orkaan,heb zelf meer dan 30 meegemakt,maar waarom voorlichting geven over iets wat in nederland niet voorkomt.ik denk dat in nederland niemand houten planken in huis hoef te halen, ieders gezaag op de format van je ramen en deuren,of je shutter van binnen dicht te timeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou graag willen, maar ben gezakt voor de test zelfredzaamheid van de overheid. Had te weinig punten.

 

http://demo.refunk.com/rvd/72uur/

 

Heb nog wel meegedaan in een spotje als David Hunter, maar betaalde erg slecht:mad:

http://www.youtube.com/watch?v=NLegUoDavFE&feature=player_detailpage

 

Je kunt ook gewoon de regering bellen, die hebben wel effe meer in huis;

http://www.nederlandveilig.nl/noodsituaties/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon iemand sturen die een beeeetje wereldvreemd is, en een berg voedsel heeft, en een 27mc set.

 

MBH is lekker aapjes kijken. Zo tussen een item over een braderie voor zwakbegaafden en een babbelbox waarin een oud vrouwtje in een scootmobiel vertelt dat sinds ze 50 tinten grijs heeft gelezen, toch zo'n handige Hitachi Magic Wand heeft gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast urbanprepper

ik zou bij man bijt hond wel iets kunnen vertellen over mijn prepvooraad alu hoedjes en sigarenbandjes. De molmensen die de wereld willen veroveren zijn bang voor sigarenbandjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...