Ga naar inhoud
GENEGEERD

De Week van Filemon (BNN) opzoek naar Preppers voor item


BNN

Aanbevolen berichten

Beste Preppers,

 

Voor het programma De Week van Filemon (BNN) zijn wij bezig met een item over Preppers.

 

Wij zijn opzoek naar personen die zich hier mee bezig houden, het liefst zoals je ook ziet

in de verschillende Amerikaanse docu's, mensen die zelfvoorzienende maatregelen hebben

getroffen voor wat eventueel komen gaat.

 

Hopelijk is er iemand bereid om ons op weg te helpen, te reageren op

deweekvanfilemon@bnn.nl

 

Met vriendelijke groet,

Diederick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 maanden later...

Goeie mr Gold ....Ik heb me nl heel erg verbaast dat al die families in die Amerikaanse reportage zichzelf zo herkenbaar lieten filmen..vooral dat ene gezin was erg grappig die s,nachts n truck liet komen met spullen..(om zogenaamd niet op te vallen en lowprofile te zijn)..Haha.Nee sorry ik zou nooit aan zoiets meewerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie mr Gold ....Ik heb me nl heel erg verbaast dat al die families in die Amerikaanse reportage zichzelf zo herkenbaar lieten filmen..vooral dat ene gezin was erg grappig die s,nachts n truck liet komen met spullen..(om zogenaamd niet op te vallen en lowprofile te zijn)..Haha.Nee sorry ik zou nooit aan zoiets meewerken.

 

Na een paar telefoontjes heen en weer is het er niet van gekomen. Maar de media klopt wel aan de deur en dat komt waarschijnlijk omdat het hier in Nederland nog vrij nieuw is en voor veel mensen interessant klinkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach. Diederick probeert nog enigszins serieus over te komen, maar je weet dat er tijdens de montage alles aan wordt gedaan om de persoon in kwestie zo idioot mogelijk over te laten komen. En nu vind ik Filemon nou niet bepaald een TV persoonlijkheid die intellectuele diepte-interviews afneemt... Als je hier aan mee doet spoor je echt niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast urbanprepper

Ik vond dat in sommige gevallen de personen in doomsday preppers op een manier werden neergezet die mij niet zo beviel(alsof ze maar een beetje raar waren). Maar goed. Als het een integere reportage is zou het het preppen ook juist bekender en mischien meer mainstream kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het ook een beetje een jackass achtig kereltje,

 

net dus als die gasten van jackass, aandacht trekken door domme dingen te doen, aandacht trekken door controversieel proberen te zijn.

ik heb het nooit zo heel erg op mensen die alles doen voor aandacht inclusief het schijtlollig doen om mensen te kakken te zetten.

om dezelfde redenen kijk ik dus vrijwel geen bnn en vrijwel geen powned.

 

zo,n programma item duurt gemiddelt zo,n 10 minuten waarin jij je halve leven blootgeeft, en vervolgens word je afgeserveerd door hun en vervolgens door je omgeving.

dat scoort enorm, want iedereen wil een kop van jut.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

BNN?

 

Nee bedankt. Een zender die totaal teert op leedvermaak, shockeren en het belachelijk maken van anderen. What's next? Pwned? Rutger Castricum die mij komt vragen of ik niet helemaal gestoord ben?

 

Vast niet.

 

Experiment: het feit alleen al dat ons rechtsysteem het moet hebben van een "brutale" zender.... Jeuk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...