Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zwangere vrouwen die het over preppen hebben.


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Nooit begrepen waar rammelaars voor dienen, maar nu weet ik het; mamma wakker schudden.

 

Haha! Grappig! :)

 

Maar dat erover gesproken wordt, dat is positief! Onbekend, maakt onbemind, maar hoe meer 'we' ermee bekend raken, hoe meer 'we' het gaan beminnen. Goede beweging als je het mij vraagt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts
Haha! Grappig! :)

 

Maar dat erover gesproken wordt, dat is positief! Onbekend, maakt onbemind, maar hoe meer 'we' ermee bekend raken, hoe meer 'we' het gaan beminnen. Goede beweging als je het mij vraagt!

 

Dank je Vlinder. Waardevolle opmerking. Dwingt mij om beter te kijken en dan ben ik het uiteindelijk helemaal met je eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oorspronkelijk geplaatst door xxx : Gisteren was er ook een gezin die verhuisde verder weg om dat de polen weleens konden botsen ofzo..

xxxx: De polen botsen? De enige manier waarop dat kan, is als er één van die Polen teveel alcohol op heeft, denk ik...

 

humor hebben ze wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat pandemie wijf was ook bonkers

 

En als eerste dood bij een stevige grieppandemie. Niet echt goed voor je immuunsysteem zo steriel leven. Maar voor de rest wat kleingeestige reacties op dat forum daar; preppers voor idioten en mafkezen uitmaken. Wordt een heel bitter schuldgevoel als ze straks niet meer in staat zijn hun kindjes te voeren, terwijl ze de informatie in pacht hadden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als eerste dood bij een stevige grieppandemie. Niet echt goed voor je immuunsysteem zo steriel leven. Maar voor de rest wat kleingeestige reacties op dat forum daar; preppers voor idioten en mafkezen uitmaken. Wordt een heel bitter schuldgevoel als ze straks niet meer in staat zijn hun kindjes te voeren, terwijl ze de informatie in pacht hadden.

 

Top Rothbard! Ik zie dat je Junior Member op zwangerschapspagina.nl bent geworden! :D Wordt het niet eens tijd dat jij je eindelijk eens gaat voorstellen in het voorstelrondje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Hij' zou toch maar een vrouw zijn en nu zwanger, dan durft ze nu niet meer op het forum haar hormonale ervaringen te delen omdat wij nu weten dat ze op dat forum zit.

 

On topic, laten wij ze niet ook voor gek uit maken en hierin de wijste zijn, sommige reacties begrijp ik, zijn erg jammer en worden hier dus als kwetsend ervaren. Pas dan op dat je niet hetzelfde gedrag ten toon gaat spreiden.

 

Behandel iemand zoals je zelf behandeld wenst te worden.

 

Sommige ogen doen er langer over open te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Hij' zou toch maar een vrouw zijn en nu zwanger, dan durft ze nu niet meer op het forum haar hormonale ervaringen te delen omdat wij nu weten dat ze op dat forum zit.

 

On topic, laten wij ze niet ook voor gek uit maken en hierin de wijste zijn, sommige reacties begrijp ik, zijn erg jammer en worden hier dus als kwetsend ervaren. Pas dan op dat je niet hetzelfde gedrag ten toon gaat spreiden.

 

Behandel iemand zoals je zelf behandeld wenst te worden.

 

Sommige ogen doen er langer over open te gaan.

 

En daarom ben ik met jou getrouwd! Je hebt helemaal gelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarom ben ik met jou getrouwd! Je hebt helemaal gelijk!

 

ik dacht dat het altijd om de lengte ging? DAT heb je zelf gezegd hahahahahaha

als ik me niet vergis zijn jullie er toch mee begonnen juist omdat jullie kinderen hebben? en juist omdat jullie de drive hebben om jullie kinderen hoe dan ook kunnen laten op groeien?

het kan dus wel degelijk een impact hebben

 

rooie baard goed en helder stukje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ze gaan wel lopen bitchen over dat er hier een link staat blablabla,

kunnen ze sarcastisch zijn en het weg wuiven, ze zijn wel op een of andere manier geinteresseerd anders klik je niet door lijkt mij?

 

en lopen nuilen dat hun namen etc er staan, joh je zet het zelf op internet toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft jammer dat er altijd ook extremen en idioten bij blijven.

Ik heb niks tegen religie of wat dan ook maar zodra je het gedachte goed gaat gebruiken om mensen te bekeren, of te onderdrukken of nog erger dan laat maar. Helaas zijn er dus ook bij 'preppers' mensen die doorslaan of zich vastklampen aan rare voorspellingen, wat moet je trouwens preppen als de wereld vergaat, dan kun je beter beginnen met genieten?

 

Maar zolang er mensen wakker worden is het zo slecht niet, zijn vanuit dat idee niet ook de kruistochten begonnen?

We zullen ermee moeten leven.

Ps fanaten hebben vaak een enorme mentale drang, zijn compleet paranoia maar maken als preppers dus wel een goede kans!

 

Het zal moeilijk worden en blijven.

 

Prep ze,

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in huis loopt een hoogzwangere prepper rond die zich sowieso niks aantrekt van de blabla op babysites. Enige reden om deze te lezen is om zich te verbazen over hoe groepsprocessen werken en hoe men elkaar op kan stoken over de meest zinloze discussies. Het is trouwens wel frappant dat er zo op preppers wordt gereageerd daar terwijl de bekende "nesteldrang" toch wel gezien kan worden als een oeroude natuurlijke versie van het "preppen" voor een situatie die voor een grote verandering zorgt in iemands leven. Hier in huis word op dit iig moment flink geprept voor de komst van de baby ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, ergens hebben ze wel een punt. Sommige van die preppers in de serie gaan imo veel te ver, zoals mensen die meer dan 8 uur per dag bezig zijn met preppen en een man die zo bezig is met preppen dat er geen geld is om zijn kinderen een opleiding te laten volgen.

Wat zij echter doen is het preppen volledig verwerpen en een typische sheeple-reactie geven: "gaat het fout dan gaat het ook goed fout, dus preppen heeft geen zin.". :rolleyes: (ze zullen de kleinere SHTF's op het nieuws wel niet zien) Typisch ook dat wanneer een echte prepper de standpunten wil toelichten hem verweten word manipulatief bezig te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook zwangere vrouwen die preppen, dat kan niet anders... Ik ben een vrouw, en zou zomaar zwanger kunnen raken... (owja, condooms, heeft belangrijk om te preppen! Zonder glijmiddel ook goed als water reservoir) En als ik een wandelend hormonen bommetje zou zijn, dan zou ik ook nog preppen! Juist meer, want er komt een mondje bij om te voeden!

 

Zonder gein, en er zijn toch overall kortzichtige mensen, die zien het gewoon niet, of willen het niet zien... Maar ik lees ook t zwangeren forum gewoon dames die wél nadenken! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg mij nog af of @Vlinder en @Simurgh naast elkaar in bed liggen met een ipad/iphone en onafhankelijk van elkaar lopen te posten :)

 

Haha, dat kan zomaar gebeuren :D Niet zelden overigens praten we over zaken die hier besproken worden. @12gauge, haha, dat heeft duidelijk impact gemaakt! ;) En we zijn niet begonnen met preppen door de kinderen, maar het zet alles wel in een ander perspectief. Bug out is zonder (kleine) kinderen een stuk eenvoudiger. Dat betekent dat bug in nog meer de beste keuze is, zo niet de enige keuze. Dus voorbereidingen die ertoe bijdragen inderdaad thuis te kunnen blijven, zullen we eerder treffen. En ja, op de lange termijn willen we onze kindjes een toekomst geven, zoals elke ouder, maar dus ook bij/na een shtf situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...