Ga naar inhoud

Prepper verkiezingen

Mr. Gold
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 11 months later...
  • Admin
Beste preppers,

Zouden jullie het een leuk idee vinden om een jaarlijkse virtuele preppers.nl verkiezing te houden? En wat voor categorieën zouden jullie willen zien? De leukste quote van het jaar? De prepper met de meeste humor? Prepper van het jaar?

Stel we zouden er een sponsor aan hangen en het de xxxxx preppers verkiezingen van het jaar 2012 laten worden met prijzen voor de winnaars?

Dit draadje is puur bedoelt om te kijken of er draagkracht voor is onder de leden.

Shoot.

Wie gaat de Prepper van 2013 worden. ;-)

Link naar reactie

Ik vind het vreselijk moeilijk om te kiezen tussen @Heksenboot die zich eindeloos blijft inzetten om mensen enthousiast te maken en te houden voor de Shelter Campings, @DickBerts die toch in mijn optiek de Godfather van de Nederlandse Prepper is, en de man die zich in de media toont "to spread the word", @vheeswijk die ons zo mateloos veel leert op het gebied van de chemie (wat zoveel meer voor ons kan doen dan ik voor mogelijk hield), ons aller huis dokter @Keyser Suze, die op immer geestige wijze onze gezondheid goed in de gaten houdt, @Johnny BravoNL die met zijn briljante snelle geestige brein

'the spirits high" houdt en @Communicator die zich maar blijft inzetten voor onze o, zo belangrijke communicatie, want waar blijven we zonder dat. En zo zijn er nog meer te noemen.

Ik kies gewoon voor deze 6, te moeilijk om er één te kiezen.:D

Link naar reactie

Dank je wel @caroline, maar ik hou niet van verkiezingen, dus ik doe niet mee.

In principe vind ik iedereen die hier komt prepper van het jaar. We hebben allemaal onze eigen kwaliteiten.

Mijn stem gaat naar jullie allemaal.

Succes iedereen! :)

Link naar reactie

Mag ik mezelf voordragen als prepper van het jaar 1958?

Uiteindelijk gaat het natuurlijk om de vraag wie de prepper van het jaar nul wordt, door de grootste bijdrage te leveren aan de opbouw van een hopelijk wat socialere maatschappij als deze ellende is ingestort.

Link naar reactie

Hee @Mr. Gold en @Kans en @DickBerts enz.

Is het niet een idee om mensen die al zo bekend zijn even buiten de verkiezingen te houden?

Mensen met een lange groene reputatiebalk hebben al genoeg veren in hun reet. (Balkje uitschakelen helpt niet KS..:)).

Zet nou eens iemand anders in het zonnetje. Zat mensen hier, die zo'n prijs verdienen.

Dan doe ik weer mee en zal ik eens even een lijst met mensen noemen... :D

Link naar reactie

...Ik denk dat het een beetje "mijn-lul-is-langer-dan-de-jouwe" verhaal wordt... En je een competetief enlement plaatst in een communitie waar competitie eigenlijk geen plek zou moeten hebben...

Neemt niet weg dat als iedereen er sportief mee omgaat het best grappig kan wezen...

*nomineert zichzelf voor grootste betweter* ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...