Ga naar inhoud
GENEGEERD

Prepper verkiezingen

Mr. Gold
 Share

Recommended Posts

• Admin

Beste preppers,

Zouden jullie het een leuk idee vinden om een jaarlijkse virtuele preppers.nl verkiezing te houden? En wat voor categorieën zouden jullie willen zien? De leukste quote van het jaar? De prepper met de meeste humor? Prepper van het jaar?

Stel we zouden er een sponsor aan hangen en het de xxxxx preppers verkiezingen van het jaar 2012 laten worden met prijzen voor de winnaars?

Dit draadje is puur bedoelt om te kijken of er draagkracht voor is onder de leden.

Shoot.

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Leuk idee, maar uhmm het gaat er toch om wie na de shtf zichzelf het beste weet te redden?

De mooiste prijs zal zijn dat je met je familie/groep redelijk weet te overleven.

Ik zou een eventueele prijs meteen beschibaar stellen aan een minder bedeelde prepper, tenzij er een bol in australie beschikbaar komt:cool:

Grt

Kans

Link naar reactie

Gast Dick Berts
Leuk idee maar dan zou er ook rekening gehouden moeten worden met de nieuwe leden ( zoals ik ) op het forum.

Ik heb nog niet zoveel bijgedragen hier op het forum dus ik verlies al bij voorbaat van Dick Berts.....:cool:

Bij de wedstrijd welke prepper zelf het grootste magazijn is, ben je in ieder geval kansloos tegen me ;)

Link naar reactie

Leuk idee maar dan zou er ook rekening gehouden moeten worden met de nieuwe leden ( zoals ik ) op het forum.

Ik heb nog niet zoveel bijgedragen hier op het forum dus ik verlies al bij voorbaat van Dick Berts.....:cool:

Mwa, als het gaat om de beste prep-tip dan kan iemand dat al winnen met z'n eerste post. Wel een goed punt overigens.

Link naar reactie

Mag ik kritisch zijn? Wat voegt dit toe aan kennis en/of preppen in het algemeen? Het doel hiervan ontgaat me een beetje.

Voor de lol dit doen kan ik nog wel inkomen, maar we hebben toch al genoeg lolbroeken op het forum? @Tobi bijvoorbeeld.

En nu m'n "flame suit" aantrekken: ik heb af en toe het gevoel dat het een beetje een soort "preppers show" begint te worden dit forum. Met allerlei "leuke" prijzen/verkiezingen/tombola's/lotto's, kudo's reputatie's en andere "gezellige dingetjes". Ik snap dat een forum aantrekkelijk moet zijn, en uitnodigend voor nieuwe leden. Af en toe heb ik het idee dat het een beetje doordraaft....... of draaf ik nu door? :D

Link naar reactie

• Admin
Mag ik kritisch zijn? Wat voegt dit toe aan kennis en/of preppen in het algemeen? Het doel hiervan ontgaat me een beetje.

Voor de lol dit doen kan ik nog wel inkomen, maar we hebben toch al genoeg lolbroeken op het forum? @Tobi bijvoorbeeld.

En nu m'n "flame suit" aantrekken: ik heb af en toe het gevoel dat het een beetje een soort "preppers show" begint te worden dit forum. Met allerlei "leuke" prijzen/verkiezingen/tombola's/lotto's, kudo's reputatie's en andere "gezellige dingetjes". Ik snap dat een forum aantrekkelijk moet zijn, en uitnodigend voor nieuwe leden. Af en toe heb ik het idee dat het een beetje doordraaft....... of draaf ik nu door? :D

Je mag zeker kritisch zijn en verschillende inkijken is juist goed om de website beter te maken. De insteek van Preppers.nl is informatie te delen en om een prachtige community hierom heen te bouwen in de ruimste zin van het woord. Plezier hebben, meetings organiseren en extra stimuleerde zaken om mensen te prikkelen om vaker onze site te bezoeken.

Uiteraard is het overbrengen van kennis en de database vullen met nieuwe en actuele informatie een prioriteit maar het moet ook gewoon een leuke boel hier zijn met een grap en een grol en daarnaast zaken zoals prijsvragen en andere gezellige zaken. We vragen wel vaak aan onze gebruikers wat we er van vinden en als iets niet gedragen wordt zullen we het ook niet zo snel doen. Net zoals dit topic, zijn er weinig positieve geluiden en dan parkeren we het gewoon. Is zeker geen must en moeten kijken wat werkt of niet.

Hopelijk is je vraag beantwoord.

@prepass

• Leuk 1
Link naar reactie

Leukste quote maker.

Grootste betweter.

Meeste prep-kennis.

Meeste algemene kennis.

Beste tip gever.

Leukste review schrijver.

Leukste recepten poster.

Meest onrealistische voorsteller van oplossingen.

Prepper pechvogel van het jaar.

enz.

PS: Titels zijn geschreven voor winnaars van het mannelijke geslacht, terwijl voor een deel voornamelijk vrouwelijke winnaar het podium zullen bevolken, pas dus indien nodig aan naar het geslacht :D :D

@prepass: Er zijn serieuze delen op het forum, en ludieke... dit hoort in het laatste thuis, dat spreekt voor zich.

• Leuk 1
Link naar reactie

@Mr. Gold ik denk dat we elkaar wel begrijpen. Ik ben meer van het KISS idee...maarja, daar win je geen klanten mee.... :D

Bedankt voor je reactie en ga gewoon door met allerlei nieuwe zaken mbt jullie forum. Het feit dat je het vraagt aan je forum members en open staat voor kritiek is natuurlijk erg goed en toont in mijn ogen ook goed beheer.

Thx and keep up the good work!

PA

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...