Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe aanpak sticky posts

Dr.Prepper
 Share

Recommended Posts

Bij de laatste redactievergadering van Preppers.nl (aanwezigen: @Mr. Gold en ik ;)) is besloten dat we de sticky posts gaan moderaten.

Wat houdt dat?

De meeste topics verwateren toch wat in meer of mindere mate, omdat er ook een hoop gezelligheids-talk etc. tussen zit. Tot op zekere hoogte vinden we dat ook prima, het is immers geen wiki*.

Maar de komende tijd gaan we wel de bestaande stickies opschonen. Zo veel mogelijk offtopic teksten eruit wippen om de kwaliteit te verhogen.

Wie gaan dat doen?

Dit valt onder verantwoordelijkheid van de admins & mods. En dan maak ik bij deze meteen bekend dat we binnenkort graag meer mods in het team willen. Ook daarover volgt nog bericht.

* hier volgt binnenkort ook een mededeling over ........ hou het nog even spannend ....

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Zo'n wiki lijkt me top. Qua structureren van de info. Vind t hartstikke leuk, een forum, maar je zoekt en bladert je gek naar de info en dikke kans dat je nog van alles over t hoofd ziet omdat dat nou net ff in een andere draad staat. Als ik die draadjes doorlees, jeuken mijn handen altijd om de nuttige info samen te voegen tot iets lekker overzichtelijks. Dus als jullie zoiets van plan zijn: doen! Ik stem voor! (misschien zelfs wel bereid om..)

Link naar reactie

Goed idee @Dr.Prepper, ik geef me op als vrijwilliger.

Daar de komende tijd gaan we wel de bestaande stickies opschonen. Zo veel mogelijk offtopic teksten eruit wippen om de kwaliteit te verhogen.

Nou, daar gaat dan 80% van mijn posts! Ben ik gelijk weer "junior prepper"! Yes! Young again :p (deze post zal dus ook sneuvelen...)

Vroegah, toen ik mod op een ander forum was, kon je dit soort posts ook in een apart topic zetten en dat topic vervolgens verplaatsen naar het archief. Wat meer werk, maar niets gaat verloren (ook de postcount niet).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...