Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wereld Oorlog in de maak

schuilkelders
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Filmpje is uit 2003, niet 2008 en meneer is ietwat een gekkie:

In a 2006 op-ed by Terry O'Neill in the conservative Canadian news magazine, Western Standard, Chossudovsky was included on the list of "Canada's nuttiest professors, those whose absurdity stands head and shoulders above their colleagues."[28] Listed alongside Chossudovsky were Sunera Thobani, Shannon Bell, John McMurtry, Shadia Drury, Michael Keefer, Taiaiake Alfred, Leo Panitch, Kathleen Mahoney, Thomas Homer-Dixon, Sophie Quigley, and Joel Bakan. Specifically, the op-ed referred to GlobalResearch.ca as "anti-U.S. and anti-globalization"[28] and criticized Chussodovsky's thesis and views — namely: that the U.S. had knowledge of the 911 attacks before they happened; that Washington had weapons that could influence climate change; and lastly, that the large banking institutions are the cause of the collapse of smaller economies — as "wild-eyed conspiracy theories".[28]

Link naar reactie

Filmpje is uit 2003, niet 2008 en meneer is ietwat een gekkie:

In a 2006 op-ed by Terry O'Neill in the conservative Canadian news magazine, Western Standard, Chossudovsky was included on the list of "Canada's nuttiest professors, those whose absurdity stands head and shoulders above their colleagues."[28] Listed alongside Chossudovsky were Sunera Thobani, Shannon Bell, John McMurtry, Shadia Drury, Michael Keefer, Taiaiake Alfred, Leo Panitch, Kathleen Mahoney, Thomas Homer-Dixon, Sophie Quigley, and Joel Bakan. Specifically, the op-ed referred to GlobalResearch.ca as "anti-U.S. and anti-globalization"[28] and criticized Chussodovsky's thesis and views — namely: that the U.S. had knowledge of the 911 attacks before they happened; that Washington had weapons that could influence climate change; and lastly, that the large banking institutions are the cause of the collapse of smaller economies — as "wild-eyed conspiracy theories".[28]

Als het uit 2003 zou zijn is de voorspelling des te knapper. Mensen met een afwijkende mening worden al snel voor gek verklaard. Als ik puur naar de inhoud kijk voorspelt hij precies wat er gaande is. Dat stigmatiseren door overheden en mainstream media hebben we bij Pim Fortuyn en anderen gezien. Zelfs de grootste uitvinder van de vorige eeuw Nicola Tesla is aan het eind van zijn leven zo in een hoek van "doorgedraaide professor" geplaatst. Dat gebeurt aan de lopende band met mensen die buiten de paden treden. Maar goed, ieder zijn mening.

Link naar reactie

Ehhh, Johnny, het is de bedoeling dat je de bal in de goal krijgt, als je de man gaat trappen wordt je gediskwalificeerd. Gele kaart, maar je mag nog op het veld blijven, voor deze keer.

Het grootste deel van wat hij zegt is niet zo controversieel voor mij (wel interessant dat hij dat al in 2003 zo heeft geprojecteerd). Dat de VS en Israël op oorlog aansturen is wel heel duidelijk, daarvoor hoef je niet naar Alex Jones te luisteren.

Link naar reactie

Vroeger was ik vrij skeptisch wat Alex Jones en dergelijke personen betreft maar ik tref steeds meer dingen bij hem aan die gewoon blijken te kloppen maar waar je nooit iets op het NOS Journaal over hoort.

Ik heb ook een tijdje meegeschreven aan Wikipedia daar is de filosofie dat als iets in het NRC of de New York Times staat het per definitie waar is. Hoe mainstreamer de media, hoe meer betrouwbaarder zogezegd. :rolleyes:

ZeroHedge was een echte eye-opener, die mensen zitten in het hart van Wall Street maar zijn gewoon net zo sceptisch als Alex Jones is en lopen niet de Wall Street Journal na te blaten zoals andere financiele sites dat doen, die Ben Bernanke en CEO's van grote banken als goden aanbidden.

Link naar reactie

• 4 months later...
Volgens mij zijn oorlogen altijd in de maak. Ze verdienen er bakken met geld mee(met andermans ellende).

Precies. Zonder, net als iedereen, alle feiten te kennen, gok ik dat niet veel naties momenteel de centjes hebben voor een WOIII.

Spierballetjes showen, tja, dat blijft belangrijk en helemaal in deze tijden.

Link naar reactie

Precies. Zonder, net als iedereen, alle feiten te kennen, gok ik dat niet veel naties momenteel de centjes hebben voor een WOIII.

Spierballetjes showen, tja, dat blijft belangrijk en helemaal in deze tijden.

Ja en nee, je moet altijd eerst geld investeren(oorlog) om later bij de schatkist te komen(olie).

Link naar reactie

Hahaha, vorige post was "Ja en Nee.." en nu "Ja (of niet)" :confused:

Maar ik ga hier niet echt een discussie over aan. We zitten zo ver van het vuur, dat we niet alleen de warmte niet voelen, maar er geeneens aan kunnen ruiken. :)

Ach Ray, af en toe weet ik het ook niet meer. Ik word een beetje gek van deze wereld. We kunnen beter weer gaan afspreken om iets leuks te doen zoals in Nunspeet (Boogschieten en soep maken op een houtstoof):D

Link naar reactie

Ach Ray, af en toe weet ik het ook niet meer. Ik word een beetje gek van deze wereld. We kunnen beter weer gaan afspreken om iets leuks te doen zoals in Nunspeet (Boogschieten en soep maken op een houtstoof):D

Lijkt me een goed plan, dankzij het internet verzuip je zowel in de informatie als speculatie. Over een tijdje weer pijltjes schieten en soep uit blik. ;) Dat komt wel goed. :)

Link naar reactie

Lijkt me een goed plan, dankzij het internet verzuip je zowel in de informatie als speculatie. Over een tijdje weer pijltjes schieten en soep uit blik. ;) Dat komt wel goed. :)

Helemaal mee eens, wat wil de media dat we weten, en wat wil de media nu net NIET wat we weten.

Ben af en toe avonden aan een stuk zelf op zoek naar "antwoorden" en dat via veel kanalen. Maar de soep is niet al te helder om alles uit te zoeken.

Zal weer blij zijn als het weekend is. Mijn dag bos is mijn afleiding van alle "beelbuis_ellende"

Soepie iemand?

Link naar reactie

Gast Bunkerprepper
Rusland houdt grootste nucleaire oefening in 20 jaar. Verontrustend, ook al moet ik er wel bij zeggen, dat voor veteranen uit de Koude Oorlog dit nog steeds een peanuts oefening is qua omvang.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2288579/Russia-carries-biggest-nuclear-test-decades-Pentagon-plays-concerns.html

Eén van de reacties op dit nieuwsartikel (op de betreffende externe site) is erg treffend:

When the Russians were communist, they were the boogie man; now they are capitalist, and they are still the boogie man - huh?

:o

Link naar reactie

eigenlijk heb je hier super gelijk mee, dingen die je toch niet kan veranderen verdienen ook geen zorg eigenlijk, het kost je energie, en je humeur. terwijl het toch gaat gebeuren, misschien beter de rest tijd die we hebben zo aangenaam mogelijk invullen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...