Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Request] Resizen img tags

Communicator
 Share

Recommended Posts

@Dr.Prepper

Bij het toevoegen van afbeeldingen aan topics, komt het regelmatig voor dat de afbeeldingen erg groot zijn. dit maakt de leesbaarheid, in mijn ogen dan, onaangenaam.

Is het een mogelijkheid om bij externe afbeeldingen een afmeting aan te geven?

bijvoorbeeld: size=30% ?

Of dat het forum dit automatisch doet bij 'te grote' afbeeldingen?

Mijn lijkt dat een prettige mogelijkheid ;)

Gr,

TC

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@The_Communicator heb je een voorbeeld waar je em te groot vind? Ik vind het over het algemeen prima, hij pakt maximaal de breedte van de posts. Stel dat je alles gaat verkleinen is dat vervolgens weer ongewenst bij kleine afbeeldingen e.d dus moet je daar weer wat mee doen. Dat is het nadeel, de vraag is dan hoe groot de meerwaarde is ...

Link naar reactie

zie dit topic waarin ik foto plaats:

http://preppers.nl/forum/threads/2202-Deventerprepper1?p=41343#post41343

het scheelt natuurlijk ook: ik kijk fullscreen op een 24" scherm :S

Ik op een 13" 1280*800 (macbook) en de desbetreffende post+foto ziet er prima uit, ik hoef niet opzij te scrollen. Maar op zich is het een leuke feature als je zelf mbv tags kan resizen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...