Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gezocht: Jerrycans


QBLianne

Aanbevolen berichten

Beste Medepreppers,

 

Ik had hier op het forum (ergens...) een bericht gelezen van een prepper die aangaf dat hij een adresje heeft waar je jerrycans kon kopen voor 2 euro bij afname van 20 stuks.

Maar kan het toch nergens meer terug vinden :mad:

Wie oh wie kan mij helpen???

 

Duizendmaal dank!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Beste Medepreppers,

 

Ik had hier op het forum (ergens...) een bericht gelezen van een prepper die aangaf dat hij een adresje heeft waar je jerrycans kon kopen voor 2 euro bij afname van 20 stuks.

Maar kan het toch nergens meer terug vinden :mad:

Wie oh wie kan mij helpen???

 

Duizendmaal dank!!!!!!!!!

 

 

Ik neem aan dat we het hier hebben over de bekende witte 25 liter jerrycans met een rode, zwarte of blauwe dop. Ik heb ze zelf ook. Gratis, bij een grote autowasstraat. In mij geval stond er een grote stapel met een bordje 'gratis meenemen'. Dit zijn zo op het oog exact dezelfde cans zoals ze op MP worden aangeboden. Ik zal deze jerrycans niet gebruiken voor drinkwateropslag omdat ik zeer sterk betwijfel of ze daar wel geschikt voor zijn. Afgezien van de eerdere inhoud hebben deze jerrycans niet het bekende merkje (glaasje/vorkje) wat aangeeft dat het plastic geschikt is voor levensmiddelen. Mijn 20 en 25 liter jerrycans die ik bij een kampeerzaak heb gekocht hebben dit merkje wel. Ik heb ook 200 liter vaten, gebruikt voor tomatenpuree, ook hier staat dat merkje op! Ik weet niet waar die "adresjes" de jerrycans vandaan halen maar ik zou er een beetje voorzichtig mee zijn als je er drinkwater in wilt bewaren. Wil je ze voor andere doeleinden gebruiken rij dan eens langs een grote autowasstraat en vraag daar eens.

 

greetz, Crafts

 

[ATTACH=CONFIG]1210[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De zogenaamde ketenlengte (keten van koolstof atomen) is bepalen voor of het kwaad kan. Qua ketenlengte bevindt Zibro (petroleum, maar ook wel kerosine genoemd) zich tussen diesel (zwaarder dan petroleum) en benzine (lichter dan petroleum) in. Voor toepassingen waarbij een open verbranding plaatsvindt (dus niet in een motor, turbine of een druklamp) kunnen kleine hoeveelheden meestal geen kwaad.

 

13072681.jpg.86e73780f443a5aa7ebce4d62017c4c2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...