Ga naar inhoud
GENEGEERD

Overlijdensuitverkoop score!


Aanbevolen berichten

Ik moet me wel bij Jolanda en Rothbard aansluiten. Het is hier dan wel beter dan in sommige andere landen maar zoals Rothbard al zei, de minste van de kwaden is nog steeds kwaad. We leven in Nederland in de schijn van vrijheid terwijl we kettingen aan de polsen hebben. Zonder je toestemming wordt je na je geboorte verplicht ingeschreven in het bevolkingsregister en vervolgens zit je vast in het systeem.

 

Gedurende je leven word je constant blootgesteld aan indoctrinatie en wordt je geleerd dat dit het enige juiste systeem is, dat democratie het hoogste goed is en anarchisme tot chaos leid. Veel mensen denken ook gelijk bij het woord anarchie aan chaos terwijl dit zonder gegronde redenen is.

 

Citaat Wikipedia

 

Anarchisme (afkomstig uit de Griekse αν = "geen" αρχος = "heerser") is het streven naar een geweldloze situatie of samenleving waarin mensen zonder macht of autoriteit leven (anarchie). Het is de verzameling denkwijzen die terug te brengen is tot de gedachte dat een individu op geen enkele manier een ondergeschiktheid áán of vàn iets of iemand erkent.

 

In Nederland ben je verplicht tot het betalen van belastingen. Dit klinkt heel logisch want immers levert de staat diensten waar jij gebruik van maakt en ik ben het ermee eens dat je daar dan ook voor moet betalen. In Nederland betaal je echter een bepaald bedrag waarna de staat bepaalt waar het geld dus heengaat en dus ook naar veel onzin en zelfs zaken waar je enorm op tegen bent (politie bij voetbalwedstrijden, vermoorden van onschuldigen in Libie, vernietigen van onschuldige wietplantjes). Daarnaast wordt het je alsnog verplicht belasting te betalen al maak je niet langer gebruik van enige dienst dan ook van de staat.

 

Nederland moedigt daarnaast het grootste piramidespel ooit ook nog eens actief aan, fractioneel bankieren. Ze hebben een campagne tegen vele soorten drugs om deze te vernietigen, waaronder dus hennep (of wiet, cannabis hoe je het wilt noemen) terwijl deze totaal onschuldig zijn. Aangevoerd wordt dat ze schadelijk zijn en enorm verslaven terwijl dat over bijvoorbeeld hennep niet waar is. De plant is niet schadelijk (bij mensen die volgroeid zijn) en er zitten geen verslavende stoffen in. Neem nu het legale alcohol dat wel schadelijk is, zelfs bij volgroeide mensen en waarbij je bij een overdosis kunt overlijden (wat bij hennep dus niet kan). Of de legale sigaretten waar het verslavende nicotine inzit. Alcohol valt zelfs onder de harddrugs! http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?act=qena.antwoord&vraag=121 De enigste redenen dat ze de geestverruimende middelen verbieden is dat ze zoals de naam al aangeeft, de geest verruimen en je kunt nadenken zonder de sociale stigma's en geindoctrineerde onzin van de staat. Schadelijk en verslaven zijn ze immer niet dus dat is de enige mogelijke oorzaak.

 

Je bent verplicht een zorgverzekering af te sluiten om voor andermands zorg te betalen. Als je dus je hele leven zo gezond mogelijk leeft, voldoende beweging, goede voeding, geen schadelijke middelen consumeert enz. Moet je verplicht meebetalen aan de hartmedicatie van je te dikke buurman die wekelijks naar de Mac Donald's gaat.

 

Zo kan ik nog veel meer voorbeelden aanvoeren van zaken die in ons o zo geweldige Nederland aan de gang zijn.

 

Nu komt natuurlijk jullie mooie commentaar weer dat we dan maar hier weg moeten gaan. Maar dat kan dus niet. Alle beschikbare grond is al ingenomen door andere schurkenstaten en er is dus geen andere plek om heen te gaan. Je Nederlandse nationaliteit verwerpen en vrij rondreizen is ook niet mogelijk omdat Nederland een verdrag heeft getekend waarin het onmogelijk is voor mensen om hun nationaliteit te verwerpen zonder dat ze een andere weer aannemen. Hier blijven en het oprichten van je eigen land wordt daarnaast ook nog eens onmogelijk gemaakt door de staat. Koop je legaal je eigen stuk grond en wil je daar je eigen vrije staat/gebied oprichten mag dit niet (ook al heb je de grond "legaal in bezit"). Probeer je toch je stukje grond af te scheiden krijg je vervolgens te maken met artikel 93 uit het wetboek van strafrecht en beland je in de cel.

 

'De aanslag ondernomen met het oogmerk om het Rijk geheel of gedeeltelijk onder vreemde heerschappij te brengen of om een deel daarvan af te scheiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.'

 

Vind je toch een maas in de wet zoals met de micronatie Hutt River op het continent Australie of de micronatie Sea Land voor de kust van Groot-Britannie dan wordt je nog niet erkend door de landen op de wereld en kun je nog niks.

 

Ik ken veel mensen, waaronder ikzelf, die vrij en zelfvoorzienend willen leven in kleine gemeenschappen maar dit wordt dus onmogelijk gemaakt door de huidige overheden (niet alleen de Nederlandse). En waarom zouden we ook weg moeten uit het gebied waar je geboren bent? Ik vind het klimaat en de geografie hier fijn en ik heb net zo veel recht om hier mijn bestaan op te bouwen als enig ander. Het probleem is dus dat er vele jaren geleden hier mensen zijn gekomen en hebben verklaard dat dit hun gebied is en de mensen die er wonen hun onderdanen zijn. In deze "moderne" tijd hebben we dus nog steeds last van de hebzucht van de mensen van toen die al het land moesten claimen en toeëigenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@Aeron

Sommige dingen die je schrijft ben ik met je eens, met anderen totaal niet.

Daarom is het zo fijn dat we in Nederland wonen, hier kun je nog vrij je mening geven zonder dat je daarvoor in het gevang belandt.

 

Je bent verplicht een zorgverzekering af te sluiten om voor andermands zorg te betalen.

 

De zorgverzekering is gebaseerd op sociale gelijkheid. Ik ben het met je eens met het dikke buurman verhaal, maar aan de andere kant, een gezond persoon die onder een bus komt, daardoor een algehele invaliditeit en/of dure therapie nodig heeft maakt gebruik van dezelfde voorziening. Daar betaal je voor, dat je de zekerheid hebt van goede zorg. Over het wiet verhaal kan ik kort zijn, diverse studies hebben gewoon wetenschappelijk aangetoond dat het korte termijn geheugen achteruit gaat, je ademt rook en teer in waardoor je longen achteruit gaan. Voorbeelden genoeg dat ook wiet roken schadelijk is.

 

In Nederland ben je verplicht tot het betalen van belastingen.

 

Tot voor kort had ik geen motor of auto terwijl mijn belastinggeld wel gebruikt werd voor het onderhoud aan het wegennet. Dat vond ik geen probleem, aangezien de transportsector ook gebruik maakt van wegen waar ik ook baat bij heb.

 

Ik ken veel mensen, waaronder ikzelf, die vrij en zelfvoorzienend willen leven in kleine gemeenschappen maar dit wordt dus onmogelijk gemaakt door de huidige overheden

 

Zo leefden mensen vroeger ook, maar waar mensen zijn is oorlog. Iemand anders vindt altijd jouw plekje mooier en wil dat hebben. Door een afgebakend stuk land te nemen kunnen de mensen binnen die grenzen in redelijke vrede en voorspoed leven. Ik denk dat het weer een chaos zou worden met stammenoorlogen, stedenoorlogen e.d. net zoals in de Middeleeuwen als iedereen weer zelfbeschikking zou krijgen over zijn/haar grond. Ik hoef die tijd niet terug, en jij ook niet denk ik.

 

Ik ben het wel met je eens dat sommige zaken verbeterd kunnen worden, zoals jouw voorbeeld van voetbalsupporters. Laat de clubs het zelf maar gaan betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo leefden mensen vroeger ook, maar waar mensen zijn is oorlog. Iemand anders vindt altijd jouw plekje mooier en wil dat hebben. Door een afgebakend stuk land te nemen kunnen de mensen binnen die grenzen in redelijke vrede en voorspoed leven. Ik denk dat het weer een chaos zou worden met stammenoorlogen, stedenoorlogen e.d. net zoals in de Middeleeuwen als iedereen weer zelfbeschikking zou krijgen over zijn/haar grond. Ik hoef die tijd niet terug, en jij ook niet denk ik.

 

Leuk dat je de middeleeuwen noemt. Terwijl op het vasteland in Europa, dat vol zat met belasting hevende centrale overheden, een heleboel oorlog was, was het in Ijsland relatief vreedzaam. Er waren daar wel eens wat schermutselingen, maar dat stelde niet veel voor vergeleken met de grootschalige oorlogen en plunderingen in de rest van Europa. Laat nou net in middeleeuws Ijsland geen centrale overheid, en geen belastingen geweest zijn. Mensen konden zich daar voor veiligheid en recht aansluiten bij een soort gilden, die onafhankelijk van plaats waren en onderling concurreerden. Recht en veiligheid zijn prima mogelijk in een wereld zonder overheden. Het is leuk je daar eens in te verdiepen. Een uitleg die recht en veiligheid in vrijheid volgens mij zeer plausibel maakt is met

te vinden.

 

Ik ben het wel met je eens dat sommige zaken verbeterd kunnen worden, zoals jouw voorbeeld van voetbalsupporters. Laat de clubs het zelf maar gaan betalen.

Het vervelende van een overheid is dat jij kunt vinden wat je wilt, maar uiteindelijk weinig tot niets te zeggen hebt over waar dat gedeelte van jouw geld naartoe gaat.

 

De zorgverzekering is gebaseerd op sociale gelijkheid. Ik ben het met je eens met het dikke buurman verhaal, maar aan de andere kant, een gezond persoon die onder een bus komt, daardoor een algehele invaliditeit en/of dure therapie nodig heeft maakt gebruik van dezelfde voorziening. Daar betaal je voor, dat je de zekerheid hebt van goede zorg.

Er is ook niets mis met verzekeringen, een verzekering is per definitie een collectivisering van risico. Een verplichting die af te sluiten is een tweede. Dat verplichtte basispakket heeft ervoor gezorgd dat de kosten omhoog gegaan zijn, en de kwaliteit omlaag.

 

Dat vond ik geen probleem, aangezien de transportsector ook gebruik maakt van wegen waar ik ook baat bij heb.

Een klein beetje meer betalen in de winkel maar dan geen belasting voor wegen bereikt hetzelfde. Alleen dan hoef je niet mee te betalen aan ontwikkelingshulp, dat vooral corrupte regimes in het zadel en armoede in stand houdt. Of aan bail-outs voor onverantwoordelijke banken. Of aan bommen die op onschuldige Libiërs vallen. Of aan floppende Betuwelijnen en Noord-Zuidlijnen. Of aan wetgevers die het mensen bijna onmogelijk maakt zichzelf te verdedigen, maar tegelijkertijd ook aan een politieapparaat dat nauwelijks in staat is je te beschermen, en een waardeloze pakkans haalt, als het je aangifte al in behandeling neemt. Of aan een cursus hoofddoekjes vouwen. En zo gaat het maar door. De welvaart die wij zouden hebben zonder de belastingdienst...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...