Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

niki

'België is mislukt, dus Europa zal niet slagen'

Recommended Posts

Jaaaaaaa!!! De hoge heren van de Euro hebben DÉ oplossing gevonden voor Europa!! Wat doe je immers als een beetje Europa niet werkt?? Je neemt NOG MEER Europa! Heel logisch toch??? Net zoals ze doen met de schuldencrisis! Meer schulden maken om de schulden af te betalen. Ook heel logisch! Wat zijn wij toch allemaal dom hè! Dat we daar zelf niet op gekomen zijn! Als je een lening afsluit en de aflossing niet kan betalen is het toch heel normaal dat je dan nog een lening afsluit, en nog een en nog een! Hoppa! Probleem opgelost! Dus als we zien dat die hele monetaire unie faalt, dan gaan we gewoon nog meer unie doen! Verenigde Staten van Europa! Joepie!

Het werkt toch ook in Amerika? Lees onderstaand stukje en je begrijpt meteen mijn sarcasme.

'België is mislukt, dus Europa zal niet slagen'

20/10/12, 15:08 − bron: OPINIE - Thomas von der Dunk

© ANP. EU-president Van Rompuy op de laatste EU-top

OPINIE Cultuurhistoricus Thomas von der Dunk ziet met lede ogen aan hoe de hoge heren in Brussel de realiteit uit het oog verliezen. 'Waarop baseren de heren het waandenkbeeld dat wat in twee eeuwen niet is gelukt in België, met twee volken die behalve de moedertaal vrijwel alles met elkaar gemeen hebben, wel in pakweg twee jaar zou kunnen met dertig volkeren die heel wat meer van elkaar verschillen?'

Thomas von der Dunk is cultuurhistoricus en columnist van Volkskrant.nl.

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

dat is erg jammer, ik weet namelijk niet meer waar ik deze artikels vandaan heb. Ik heb het gekopieerd uit een e-mail die ik gisteren naar een vriendin had gestuurd, maar ik heb de link dus niet meer, helaas.

Deze post delen

Jaaaaaaa!!! De hoge heren van de Euro hebben DÉ oplossing gevonden voor Europa!! Wat doe je immers als een beetje Europa niet werkt?? Je neemt NOG MEER Europa! Heel logisch toch??? Net zoals ze doen met de schuldencrisis! Meer schulden maken om de schulden af te betalen. Ook heel logisch! Wat zijn wij toch allemaal dom hè! Dat we daar zelf niet op gekomen zijn! Als je een lening afsluit en de aflossing niet kan betalen is het toch heel normaal dat je dan nog een lening afsluit, en nog een en nog een! Hoppa! Probleem opgelost! Dus als we zien dat die hele monetaire unie faalt, dan gaan we gewoon nog meer unie doen! Verenigde Staten van Europa! Joepie!

Het werkt toch ook in Amerika? Lees onderstaand stukje en je begrijpt meteen mijn sarcasme.

Goed uitgedrukt Niki, ik verbaas me hier ook al jaren over. En dan hoor je ook nog berichten in de media dat het weer de goede kant opgaat met de economie en dat we uit de crisis aan het krabbelen zijn. Hahaha! Ik vind het zo krom he? Dat ook onze regering miljarden aan onze banken overmaakt om ze overeind te houden, ING, ABN amro, reaal, etc. met geld dat er niet is. Ben benieuwd wanneer dit krakend systeem uit zijn voegen barst.

Deze post delen

Apart voor zo'n enorme linkse griezel om kritiek te hebben iets wat de rest van "Links" duidelijk omarmt als de ultieme natte droom....

Deze post delen

Tegenkrachten beginnen momentum te krijgen na de speech van cameron....in Nedeland is door Thierry Baudet en een stel redelijk eminente hoogleraren de site http://www.burgerforum.eu opgezet, de site zal vrijdag as volledig operationeel zijn en handtekeningen gaan verzamelen om een referendum af te dwingen......

Deze post delen

Noujaaaaa, wat een vervelend sarcastisch verhaal zeg. Hoe durf je. Het gaat toch hartstikke goed dankzij de Euro en de EU? Dat zeggen ze toch de hele tijd op TV enzo, dus dat zal dan toch wel zo zijn? Ook Den-Haag roept dat voortdurend, die liegen toch niet? Kijk nou eens om je heen, zie je niet al die welvaard en voorspoed die Europa ons brengt?

ëén voordeel hebben we hier in NL wel, en dat is dat de Zuid-Europese bevolking waarschijnlijk als eerste de hooivorken en brandbommen pakt om Brussel plat te branden, dan hoeven wij dat niet meer te doen. Dank u.

Deze post delen

Gast Riesie
Jaaaaaaaa dus 1 juli kroatie bij de eu...

keep on prepping!!

xxbirgittexx

Ik raak niet snel in paniek, zit niet echt in mijn genen, maar wanneer is genoeg nu echt genoeg.

Wanneer gaat nu die bal een keer klappen.

Wat je hoort op het nieuws is alleen maar het gaat achteruit, het gaat fout. En de beelden laten alleen maar doffe ellende zien van mensen die niets meer hebben.

Wat is er nog nodig om de laatste plof te geven vraag ik me af.

Duitsland die ook toe gaat geven blut te zijn?

Of Nederland wat eindelijk er voor uit komt dat het niet beter gaat worden, en ook niet op korte termijn.

Ries.

Deze post delen

Ik raak niet snel in paniek, zit niet echt in mijn genen, maar wanneer is genoeg nu echt genoeg.

Wat je hoort op het nieuws is alleen maar het gaat achteruit, het gaat fout. En de beelden laten alleen maar doffe ellende zien van mensen die niets meer hebben.

Of Nederland wat eindelijk er voor uit komt dat het niet beter gaat worden, en ook niet op korte termijn.

Ries.

Voor mij persoonlijk is het al lang genoeg.. word kotsmisselijk van alle berichten.. iedere dag weer nieuwe shit.. overal oorlog.. en maar ruzieen..

Ja wanneer is het genoeg? I wish i know!!

Keep on prepping.

xxbirgittexx

p.s riesie.. knuffel.. ;o)

Deze post delen

Tegenkrachten beginnen momentum te krijgen na de speech van cameron....in Nedeland is door Thierry Baudet en een stel redelijk eminente hoogleraren de site http://www.burgerforum.eu opgezet, de site zal vrijdag as volledig operationeel zijn en handtekeningen gaan verzamelen om een referendum af te dwingen......

Moet natuurlijk zijn http://www.burgerforumeu.nl

Deze post delen

Ries.

Verdeel en heers...laat de wilde hordes maar komen...terug gaan ze niet meer....Bulgaren, Roemenen , Kroaten je wilt niet WETEN wat daar tussenzit.....niks meer aan te doen....

Deze post delen

[video=youtube_share;YNOlt4fG7Pg]http://youtu.be/YNOlt4fG7Pg

bizarre slavenhandel praktijken van onze toekomstige medelanders. Zag trouwens ook een docu dat je die mensen weinig kwalijk kan nemen.. ze leven daar van he le maal niets! overleven enkel door bedelen.. Wel bizar dat die kleine kids vanaf 3/4 jaar ingezet worden om voor de organisatie te bedelen.. de grote bazen leven van al het gebedelde geld in absurde rijkdom, met villas met marmeren vloeren enz enz

[video=youtube_share;7h2bOQXbl2g]

misdaad loont blijkbaar

Deze post delen

Het kan, daar ben ik van overtuigd...

Maar niet als je op de verkeerde basis begint.

Amerika misbruikt de dollar, die de wereldreserve munt is, om hun schulden te exporteren en boven hun stand te leven, en dus zal de dollar, net als elke wereldmunt die dus allemaal uiteindelijk de grote verleiding niet konden weerstaan, vroeg of laat, geef het nog wat jaartjes :( , omvallen.

De euro zou geen ramp hoeven zijn, maar ja als je alleen voordelen wilt zien, en denkt dat alleen groter beter is, dan wordt je ook vroeg of laat hard wakker.

Wat Griekenland heeft gedaan, de boel voor het lapje houden en nu lekker melken zolang het kan, is duidelijk.

Maar de problemen van Spanje, Italie en wie weet walke landen nog meer, zijn nog veel groter en worden langzaam duidelijk.

En onze beste jongen uit de klas, Duitsland, zit dus zo ver in de derivaten shit, deutschebank, dat als er wat scheurtjes in die derivaten shit komt ook de DB gewoon zal omvallen...

En daar is nu dus de hele 'beschaafde' eerste wereld op gebaseerd, schulden, piramide spelletjes, eigenbelang en ga maar door.

En dus gaan we weer terug naar systemen die beter werken, en eerlijker zijn, en wel iets opbouwen, enz.

Het enige probleem is dat de redelijk verborgen shit zo groot is dat geen mens meer weet hoe het op te lossen is.

En dus gaan we door met de spelletjes, totdat het klapt, en wel zo hard dat we daarna voorlopig niet eens meer de lucht zullen hebben om ons af te vragen " hoe heeft het toch zover kunnen komen?"

En dan maar hopen dat we de aarde niet zover hebben weten te verkloten, kerncentrales die de lucht in zullen gaan, al die chemische troep die uiteindelijk nog in ons eigen milieu terecht gaan komen, enz enz, zodat onze nakomenlingen nog een fatsoenlijke kans krijgen om het beter te doen.

Prep ze,

K a n s

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...