Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mega Bear Market Starting Monday: It�s Gonna Fall Pretty Hard Because Markets Are Rul

Tom
 Share

Recommended Posts

Gaat het nu gebeuren?

Volgens dit artikel wel

People Don’t Even Have Money For Mickey D’s, Taxmageddon Approaches, APPLE earning report due next Thursday, And A New Housing Boom Could Already Be Starting

Read more at http://investmentwatchblog.com/mega-bear-market-starting-monday-its-gonna-fall-pretty-hard-because-markets-are-ruled-right-now-by-fear/#D18sqQOe67kQDuYk.99

http://www.youtube.com/watch?v=B2CSKXIf3V4&feature=player_embedded

(via http://www.stevequayle.com/)

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Tom, dit filmpje is op op YouTube gepost op 11 oktober 2011... Dat is meer dan een jaar geleden... Lijkt me dus niet relevant en al helemaal niet nieuwswaardig.

Daarnaast, de website van de link in je post bevat zo idioot veel reclame, zelfs voor hypotheken (!) dat ik het artikel niet serieus kan nemen. Je moet wat selectiever worden in je leesvoer Tom. ;)

Het lijkt of dat je bewust op dit soort berichten zoekt, en je weet het, op de interwebs is elke waarheid te vinden...

Link naar reactie

Johnny B. Het filmpje is meer een toevoeging bij het artikel, is dus nog steeds aktueel.

Maar het artikel is meer een waarschuwing van een aantal financiële adviseurs, die hun vermogende klanten waarschuwen, vandaar ook de reklame, (de schoorsteen moet wel blijven roken;)

Het artikel is wel van vandaag en goed onderbouwd, maar zoals gezegd, geld eigenlijk voor vermogenden. Wij hoeven ons nergens zorgen over te maken, er vanuit gaande dat je ook niet vermogend bent net zomin als ik:(

Link naar reactie

@Tom

Als ik het over de oorlog in Afghanistan heb dan plemp ik er toch ook geen filmpje van WWII bij?

Kom op, dit soort websites kan je toch niet serieus nemen? "een waarschuwing van een aantal financiële adviseurs, die hun vermogende klanten waarschuwen, vandaar ook de reklame". Dit doen ze niet via een marginale website zoals die, met 48 verschillende lettertypes, 64 advertenties, 15 pop-ups en in 6 kleuren tekst...

En als ze dit breaking.gif.b2f18495dafe8943f78577b0ba8c8b66.gif idiote pre-historische 1985, Commodore 64, Atari gifje gebruiken voor elk artikel op hun site, dan haak ik al af...

Overigens is deze site een samenraapsel van bagger op het internet...

Link naar reactie

Gast Dick Berts

Pico Johnny. Rothbard heb ik voor Rotbaard uitgemaakt en hij antwoordde met "Beste Dick". Is ook een heer geworden. Jij bent echt de enige uitsmijter die we nog hebben ;)

Link naar reactie

The Telegraph newspaper interviewed Rastani today and discovered he lives in his girlfriend's house, has no authorisation as a trader and does not appear to have worked for a credible UK financial institution.

He told them he loves the attention and seemed to be delighted the Youtube clip of his BBC interview - in which he also says millions of people will soon lose all of their savings - has already been viewed over a million times.

Link naar reactie

iemand die "Teotwawki" heet en doom nieuws ridiculiseert?

nogmaals hij is gewoon een trader, iedereen met wat geld en een handelsaccount is een trader, Alessio is helemaal geen oplichter hij heeft zich nooit uitgegeven voor iets dat hij niet was, en zijn boodschap was ook niks nieuws destijds, de gespeelde verbazing en afschuw van de BBC is nog wel het ergste

Link naar reactie

HE, geen kwaad woord over Commodore en Atari. De spelletjes op die systemen waren 1000x zo leuk als Angry Birds, WordFeud of andere stomme iPad spelletjes. :D

@Johnny BravoNL : nog één keer zo'n kutopmerking over de C64 en je hebt moeilijkheden met TL en mij. Tom en Jerry, thee Pink Panther, ook allemaal leuker dan die nieuwe tekenfilms....

Link naar reactie

En als je wilt weten hoe de heren Rutte en Samsom werkelijk over de toekomst denken....kijk dan even naar het net gesloten accoord.....en vooral naar de ontwikkelingshulp daat gaat weer een miljard af.....als zelfs de meest notoire potverteerders(PvdA) daarmee accoord gaan, geloof dan maar dat ze weten welke economische drama's er in de nabije toekomst liggen....

Link naar reactie

Genoeg doom trouwens in de VS met Sandy net sterk in kracht toegenomen naar Cat 2 surface winds.....landfall NY at midnight....ik geloof dat die storm hier iig zwaar onderschat wordt...het is tot op heden de grootste Atlantische storm OOIT gemeten....het kan de eastcoast voor maanden ontregelen en vele, vele malen erger worden dan Katrina....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...