Ga naar inhoud
GENEGEERD

Urgent Warning! �Project Thor� Is At Hand! (Kinetic Strike)

Tom
 Share

Recommended Posts

Een heftige theorie, maar in de VS zeer aktueel.

Wij van preppers.nl zijn nu hiervan op de hoogte, je weet maar nooit wanneer het elders gebeurd.

Heb je er een plaatje bij.

Back on March 20, 2012, a ‘simulated’ 7.9 magnitude Earthquake Drill in Mexico corresponded with an actual 7+ earthquake in the same location that the drill took place. Strangely enough, Barack Obama’s own daughter Malia also happened to be there, thankfully emerging unharmed, accomplishing a rare earthquake trifecta. What are the odds of a 7+ earthquake simulation drill occuring on the same day, time and location as a 7+ earthquake while Barack Obama’s daughter just happened to ‘attend’? I’d bet I’d be living as high and mighty a life as the bankers that create money out of thin air if I could have placed a bet on that! Hey oddsmakers out there; what would the odds be of those ‘coincidences’ aligning together?

LEES ARTIKEL OP BEFORE ITS NEWS

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

En het onderwerp is wel van een site met iets meer bezoekers, die het blijkbaar wel interessant vinden

Visitors Now: 2,212

Total Visits: 184,892,350

Misschien kunnen julllie daar je mening uiten, is toch meer een uitdaging dan hier, met 1 oude complot denker:cool:

Link naar reactie

En het onderwerp is wel van een site met iets meer bezoekers, die het blijkbaar wel interessant vinden

Visitors Now: 2,212

Total Visits: 184,892,350

Misschien kunnen julllie daar je mening uiten, is toch meer een uitdaging dan hier, met 1 oude complot denker:cool:

De VS is toch wat groter. Dan NL, reken dan ook Canada erbij die misschien meeleest.

En natuurlijk de WTF!!!:confused: mensen zoals ik die op de website link heb geklikt.

Link naar reactie

Ik ga nu naar mijn bedje, mijn posting is nog maar 11 keer bekenen en waarschijnlijk alleen maar door bovenvermelden als er nu geen complotten meer zouden zijn waar moeten we het dan over hebben?

Jullie zijn aan zet, lees het morgen wel mag ook wel een mooi complot zijn:D

Link naar reactie

Ik ga nu naar mijn bedje, mijn posting is nog maar 11 keer bekenen en waarschijnlijk alleen maar door bovenvermelden als er nu geen complotten meer zouden zijn waar moeten we het dan over hebben?

Jullie zijn aan zet, lees het morgen wel mag ook wel een mooi complot zijn:D

Nou @Tom ik vind een complotje op z'n tijd best leuk om te lezen, niks mis mee ... Of zoals ze in Amerika zeggen: A complotje a day, keeps the doctor away ;)

Link naar reactie

Nou dank je wel Tom. Door die link van je ben ik op deze video gekomen http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YGmiJ71_JGY en als die vertaling correct is, staat ons heel wat te wachten... SHTF komt steeds dichterbij! :p

man da filmpje is wel shocking....

Lol, dat is Vladimir Zhirinovsky ... De grootste zwets - clown die daar ooit heeft rondgelopen

http://en.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Zhirinovsky

Link naar reactie

Share

• Nieuwe aanmaken...