Ga naar inhoud
GENEGEERD

De waterbob


Badlaken

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Voor dingen die je niet in europa, maar wel in de VS kunt kopen, moet je eens kijken op http://www.fromus2eu.nl. Het is een Nederlandse dame die in de VS woont, en die jou bestelling in de VS plaats, en dan doorstuurt naar jou adres in Nederland of Belgie.

Correspondentie kan ook nog gewoon in het Nederlands, moest je Engels niet zo goed zijn :) En het bedrag kan overgemaakt worden op een Nederlands bankrekeningnummer.

Uiteraard betaal je wel een deel commisieloon en verzendingskosten.

Ik heb via haar al een aantal boeken bestelt, en op haar service is niets aan te merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dingen die je niet in europa, maar wel in de VS kunt kopen, moet je eens kijken op http://www.fromus2eu.nl. Het is een Nederlandse dame die in de VS woont, en die jou bestelling in de VS plaats, en dan doorstuurt naar jou adres in Nederland of Belgie.

Correspondentie kan ook nog gewoon in het Nederlands, moest je Engels niet zo goed zijn :) En het bedrag kan overgemaakt worden op een Nederlands bankrekeningnummer.

Uiteraard betaal je wel een deel commisieloon en verzendingskosten.

Ik heb via haar al een aantal boeken bestelt, en op haar service is niets aan te merken.

Zover ik heb begrepen zijn de verzendkosten van boeken van de VS naar de EU (Nederland) zo hoog dat ik het net zo goed nieuw kan bestellen in de boekenhandel op de hoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt er aan. Boeken die ik via Amazon in de VS bestel komen meestal voor een paar centen binnen een week aan, met een Duits poststempel. Geen idee hoe ze dat doen maar het is allemaal veel en veel goedkoper dan bestellen in Nederland.

 

Amazon heeft een filiaal in Duitsland.

 

boerenbond of paarden speciaal zaak,

zijn zakken formaat kruiwagen

 

Bedankt voor de tip maar ik zoek toch echt het product terug te vinden in de link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand waar je in Nederland een waterbob kunt kopen.

 

Volgens mij was deze al eens in een ander topic voorbij gekomen, persoonlijk vind ik het een leuke gadget maar zonde van het geld. Een stukje en wat ductape levert hetzelfde resultaat op als je een ligbad hebt. Overigens geen idee of/waar deze in NL te verkrijgen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

De waterbob is een grote plastic container voor wateropslag. Bij een SHTF leg je de watercontainer in je ligbad en laat hem vollopen met water. Hij kan gevuld worden tot 100 gallon(378 liter water). Ook gezien bij Doomsday Preppers.

http://www.ebay.nl/sch/i.html?_nkw=water+bob+emergency&_sacat=0&LH_PrefLoc=2&_odkw=water+bob&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

 

Waterbob.jpg.ae9e6e8dd1625d7858ca4a03baae2e9a.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...