Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Waarom zou het slecht zijn, ze kunnen ons ook komen helpen?

Als ik iets buitenaards tegen zou komen zou ik nieuwsgierig zijn en info uitwisselen, ik zou niet aan het einde of moord denken.

Natuurlijk bestaat er leven, wij kunnen toch niet de enige zijn in al die miljarden sterrenstelsels, zo bijzonder zijn wij nou ook weer niet. Statistisch gezien is het een feit dat er ergens anders ook leven is.

nou als het zown dik grote kakkerlak is zoals in men in black die ik tegen kom dan neem ik het zekere voor het onzekere hoor ^^" dan wacht ik niet om te zien of hij friendly is

Gast Heksenboot
Als er "slechte" mensen voor mijn deur komen te staan met SHTF.

Doe ik het zelfde als er "slechte aliens" voor mijn duur komen te staan.

trespassers_will_be_shot.jpg.6942d27835147567813a0fb78faf2b1e.jpg

Nee, joh, levend vangen en verkopen. 2 partijen vinden dat interessant.

De gelovers, die kunnen dan zeggen: "zie je wel" en de mensen die met termen als "alu-hoedje" gooien, dan hebben ze weer wat voor in hun doofpot. Huh, wat, dat was een vlek op de lens hoor.

;)

• 2 weeks later...

Slecht en goed is iets subjectiefs dat verschilt van persoon tot persoon, iets dat voor de één goed is kan voor een ander slecht zijn. Wat voor de één bv een terrorist is, is voor de ander een vrijheidsstrijder.

Ikzelf denk dat als ET hier gaat landen, er een hoop ellende gaat komen. Ookal hebben ze 'goede' vreedzame bedoelingen, sommige mensen zullen ze niet accepteren.

Mensen slachten elkaar al af om de meest uiteenlopende zaken, laat staan wat er met ET gebeurt...

Beste zou zijn dat ze 'slecht' kwaadaardig/vijandig zijn, dan hebben mensen simpelweg geen andere keus meer dan samen te werken, samen werken of samen sterven, denk dat de keuze dan snel gemaakt is.

They may come in peace, but they will leave in pieces :-)

Als `ze` slecht zijn heb je geen enkele kans want wij zijn amper type 1 en zij reizen kennelijk gemakkelijk tussen zonnestelsels of nog veel verder.

Dus technologisch geavanceerd.

In vergelijking zijn we dus mieren.

Waarom zou men zo ver komen voor ons want dat kost erg veel energie.

Ik zie het niet zo snel gebeuren.

Gast Pretletter
Tja, aliens zijn ook maar mensen. Waarschijnlijk zitter er ook een paar met zo'n hoedje, zich druk te maken over "mensen", ;)

En terecht, stel je de shtf voor als ze per ongeluk in de USA landen.....

• 2 years later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...