Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

matrix

Wat is als ze slecht zijn?

Recommended Posts

Posted October 12th, 2012 at 12:08 pm by Jason

I’ve read three articles today about some type of giant objects just beyond Pluto that are heading toward Earth at unusual speeds. The UFO enthusiasts claim that this was the reason for SETI being shut down last year. Before you take a dump in your shorts, let’s take a look at the image.

Unfortunately, my knowledge of space is only what I get from watching Neil DeGrasse Tyson videos on Youtube and he doesn’t cover blue looking space fish. Amateur astronomers have a theory though.

At the present time the object(s) are beyond the orbit of Pluto. It is estimated that the objects are in the neighborhood of 150 miles across by 30 to 50 miles wide. Not long ago a Russian Mars probe photographed an object fitting this description just before it was destroyed for unknown reasons. Later, an American Mars probe was destroyed just before it reached that planet.

So a bit bigger than the state of Rhode Island. That’s all fine and dandy and I’m almost at the point where I want to start taking this seriously, but they lose me here.

Speculation about just what these objects may be, range from Ark ships that are coming to take away some people just before a cataclysmic event strikes earth. Another speculation suggest that we are about to be invaded and the peoples of Earth forced into slave labor to mine certain rare elements. We may be plundered or saved. Either way the near future is yet to unfold.

Listen you dicks; I have watched Ancient Aliens while high. My imagination is better than yours. Stop with the “we will be slave labor” bullshit. For starters, they can travel between star systems which means that telling us to go harvest shit for them is like training a dog to build a house. Sure you might get him to fetch you a nail gun, but it’s a lot easier to do it yourself.

And let’s be totally honest. If a spaceship proved to be hostile we’d be swinging nukes like Lexington Steele swings his dick in “Black Mother Fuckers part 1.” Yea, we’d unleash a ton of power, but we wouldn’t stick around for clean up. What I’m saying is: We’ll all die from our own nukes before ET can stick is ring finger in our assholes (which is unfortunate because I’m down to try new stuff).

Also, yes SETI was shut down, but not by the men in black. They simply ran out of money.

In closing, I do want to know what these objects are and would be interested to know if we did lose probes out there for “unknown” reasons. If you have the answers, unleash them below.

Read more at http://regretfulmorning.com/2012/10/huge-space-ships-are-heading-toward-earth/#Zb3yR1WyzFAjxi6e.99

Mischien is het wel The Federation of Light die EINDELIJK ons sterrenstelsel heeft gevonden! :)

Dan ken je dit filmpje vast ook wel?

Ik weet van dit filmpje WEL wat het is, maar ik ben benieuwd wat jij denkt wat het is... lol

Goed of slecht het is TEOTWAWKI en eindelijk eens een open perspectief wat er om ons heen gebeurd. Persoonlijk lijkt het mij wel wat als hiermee het bestaan van buitenaards leven wordt bevestigd.

Persoonlijk lijkt het mij wel wat als hiermee het bestaan van buitenaards leven wordt bevestigd.

Of wordt ontkracht.

Ben meer geschokt door het feit dat ik niet wist dat SETI is gestopt dan over de inhoud van het bericht.

Ik geloof in buitenaards leven, maar niet dat het naar ons op weg is, het enige interessante/opmerkelijke vind ik die satellieten die zouden vernietigd zijn, maar zal dit eens wat beter bekijken als ik wat meer tijd heb.

Gast atarifreak

Het lijkt wel op een tornado. ik heb het al een keer eerder gezien. Op de site van nasa.

Gast atarifreak
Misschien iets te weinig onderzocht voordat je poste?

Je hebt gelijk ik was iets te snel.

[ATTACH=CONFIG]1142[/ATTACH] dit is het eenigste wat ik weet over dit object maar je kunt het zelf beoordelen op http://www.sky-map.org/ 19 25 12, -89 46 03 dit zijn de corordinaten

Zie ik hier iets over het hoofd of kijken we hier naar een soort gaswolk^^? Lijkt mij zelfs geen vast 'object' te zijn...

Grote kans dat er ergens nog leven is. Miljarden sterrenstelsels. Als er aliens hier kunnen komen... zijn ze velen malen verder qua ontwikkeling dan de mens.... kans dat we de Sjaak zijn.

Laats was er een interview met een professor op discovery chanel die gaf aan dat alleen al in ons melkweg stelsel zeker 20 inteligente levensvormen moeten bestaan. En dan hebben we het nog niet over het universum gehad. Het is niet de vraag of er ooit contact komt met buitenaarts leven, maar wanneer. En komen ze in vrede of alleen maar om onze grondstoffen te delven.

Grote kans dat er ergens nog leven is. Miljarden sterrenstelsels. Als er aliens hier kunnen komen... zijn ze velen malen verder qua ontwikkeling dan de mens.... kans dat we de Sjaak zijn.

Of ze zijn zover geevolueerd dat ze de aggressie- en hebzuchtfase ontgroeid zijn.

Het zou nogal wat kosten als je een militaire invasie zou uitvoeren naar een ander zonnestelsel als er nog zoiets als geld was. De opbrengsten zouden dus ook navenant moeten zijn.

De reis van Columbus kostte ook een sloot geld maar leverde Spanje wel voordeel op.

Aangezien we hier alles zelf al opgebruikt hebben kan de enige optie een stof zijn die wij niet als belangrijk beschouwen of simpelweg 'land', expansiedrang is elk volk bekend...

Gast atarifreak
Ik had het eingelijk over de originele post. :)

Nee ok dan had ik het verkeer begrepen. even niet met mijn gedachten er bij :o

Ja van een vervroegde kerstman waarschijnlijk.:D

Er zijn miljarden planeten dus er zal ook vast wel ergens een vorm van leven zijn schat ik...

Of wij daar als mensheid ooit mee in aanraking gaan komen, waag ik te betwijfelen.

Mischien is het wel The Federation of Light die EINDELIJK ons sterrenstelsel heeft gevonden! :)

Dan ken je dit filmpje vast ook wel?

Ik weet van dit filmpje WEL wat het is, maar ik ben benieuwd wat jij denkt wat het is... lol

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij denkt dat het is...

Doe eens vertellen :D

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij denkt dat het is...

Doe eens vertellen :D

Nou het is gewoon een natuurlijk fenomeen wat al tijden plaats vind op de zon. Een bol gevuld met gas dat door de zwaartekracht van de zon maar niet weg kan, maar door die slurf komt nog steeds meer gas in die bol terecht. En omdat het verder van de zon af staat word het daar iets koeler dus word de kleur van die bol donkerder. Door het steeds voller worden van die bol worden er enorme krachten uitgeoefend op de aantrekkingskracht en uiteindelijk klapt deze bol los van de zon. Eenmaal los, breekt deze bol ook weer uiteen en het gas verbrand. En die dingen kun je zien als een zonne vlam.

En dit gebeurt aan alle zijden van de zon, alleen omdat bij dat filmpje net de hoek zo staat dat het net lijkt alsof het iets anders zou kunnen zijn, denken mensen gelijk aan buitenaardse wezens maar je kunt het ook gewoon zien als een buitenaardse activiteit. Net als UFO's, Unidentified Flying Object, precies wat het zegt, een vliegend object wat je niet kan thuisbrengen. Net als op dit filmpje, een object wat een leek niet kan thuisbrengen en maar iets gaat verzinnen en iedereen die goedgelovig is gek maken ermee. (massahysteria)

Dus geen ruimteschip die even komt tanken bij de zon en weer weggaat. :-)

Waarom zou het slecht zijn, ze kunnen ons ook komen helpen?

Als ik iets buitenaards tegen zou komen zou ik nieuwsgierig zijn en info uitwisselen, ik zou niet aan het einde of moord denken.

Natuurlijk bestaat er leven, wij kunnen toch niet de enige zijn in al die miljarden sterrenstelsels, zo bijzonder zijn wij nou ook weer niet. Statistisch gezien is het een feit dat er ergens anders ook leven is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...