Ga naar inhoud
GENEGEERD

Reportage Preppers


sanderd

Aanbevolen berichten

Hallo beste leden!

 

Mijn naam is Sander Denayer en ik studeer journalistiek aan de Erasmushogeschool Brussel. Via deze weg wil ik in contact komen met enkele preppers, de reportages van Doomsday Preppers spreken me enorm aan. Zelf zou ik hier mijn afstudeerproject van willen maken. Mensen die bereid zijn om voor de camera te getuigen over wat er allemaal komt bij kijken mogen mij altijd mailen op sander.denayer1@student.ehb.be Anonimiteit en discretie kan natuurlijk over gepraat worden, als je anoniem in beeld wil komen of over bepaalde dingen niet wil praten kan dus allemaal.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Het staat wel boven aan (sticky) en in rood en met de titel dit eerst lezen. Als mensen niet de moeite willen nemen of iets willen voorbereiden dan moeten we overstappen op plan B ;-)

 

Op preppers.nl is het misschien ook verstandig om een pagina voor de media te maken, de meeste bedrijven hebben een aparte pagina met persberichten en gegevens van woordvoerders. Voor de mensen die via google direct op het forum komen zou die sticky duidelijk genoeg moeten zijn. Hoe kan het dat iemand daar overheen kijkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op preppers.nl is het misschien ook verstandig om een pagina voor de media te maken, de meeste bedrijven hebben een aparte pagina met persberichten en gegevens van woordvoerders. Voor de mensen die via google direct op het forum komen zou die sticky duidelijk genoeg moeten zijn. Hoe kan het dat iemand daar overheen kijkt?

 

Dank @dR3 we nemen dit mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op preppers.nl is het misschien ook verstandig om een pagina voor de media te maken, de meeste bedrijven hebben een aparte pagina met persberichten en gegevens van woordvoerders. Voor de mensen die via google direct op het forum komen zou die sticky duidelijk genoeg moeten zijn. Hoe kan het dat iemand daar overheen kijkt?

 

Die is er, heb hem tekstueel nog wel ietsje duidelijker gemaakt: http://preppers.nl/over-ons/preppers-in-de-media/

Aangezien we vaak genoeg wel keurig mail of een ingevuld contactformulier krijgen, mogen we er vanuit gaan dat een ieder die via de normale weg contact met ons wil opnemen, eenvoudig genoeg kan vinden hoe dat kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is er, heb hem tekstueel nog wel ietsje duidelijker gemaakt: http://preppers.nl/over-ons/preppers-in-de-media/

Aangezien we vaak genoeg wel keurig mail of een ingevuld contactformulier krijgen, mogen we er vanuit gaan dat een ieder die via de normale weg contact met ons wil opnemen, eenvoudig genoeg kan vinden hoe dat kan.

 

Ah nu zie ik het, ik keek daar dus overheen. De omschrijving 'Preppers in de media' dekt de lading niet volledig, maargoed: in dat geval zou ik klikken op contact en dat formulier invullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...