Ga naar inhoud
GENEGEERD

Survival & Outdoor Gear (Ruil)Beurs


overleven

Aanbevolen berichten

Even ter info, aankomend weekend (20 - 21 oktober) organiseer ik samen met Kees van Survivalgear.nl een Survival & Outdoor Gear (Ruil)Beurs (geen commerciele opzet).

Mochten mensen het leuk vinden om langs te komen dan kan je meer informatie vinden op de website. http://www.survivalschool.nl/gearbeurs.html

Iedereen is van harte welkom van het Preppers forum.

De (ruil)beurs is op zondag, wil je op zaterdag langskomen dan is dat ook geen probleem er is een mogelijkheid om te slapen, wel je eigen gear meenemen.

Je kan hier naar hartelust over gear ouwe hoeren met gelijkgestemden. Wil je langskomen stuur dan even een berichtje.

 

Groetjes Kees en Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Dick Berts
Ik ben met een aantal partijen wel bezig om een survival, prepper, gear beurs op te zetten voor 2013. Maar hier later meer informatie over.

@overleven. @Mr. Gold @Dr.Prepper @Ecoprepper Ik heb afgelopen weekend de oprichters van deze site ontmoet. Drie gouden kerels. We komen binnenkort samen met jou bij elkaar in Julianadorp. Mijn advies; neem zo wie zo over dit onderwerp contact op met mr. Gold. Wat mij razend enthousiast maakt is het volgende; de maatschappij moet gewoon veranderen, anders loopt het subiet fout. Een communistisch systeem zie ik niet zo zitten. Onbegrensd achter winst aan rennen en de rest kan stikken werkt net zo min. Gaan voor voldoende winst met een mooi product dat goed is voor jezelf, het milieu en het geheel en dan nog met een open hart voor elkaar erbij, in zoiets moeten we het zoeken. Gold, Ecoprepper, Dr.Prepper en jij zitten zo ook in elkaar, dat weet ik zeker. Daarom wil ik jullie ook zo graag met elkaar in contact brengen. Volgens mij gaat dit heel groot en heel leuk worden voor iedereen. Ik heb me ook voorgenomen om zo min mogelijk pm's te sturen, omdat ik maximale openheid naar alles en allen een voorwaarde vind voor succes van de ze club. hg Dick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat er veel synergie gehaald kan worden in diverse samenwerkingen. We hebben het "momentum" mee en het gaat zelfs hip en een levensstijl worden.

 

Het lijkt mij een zeker een goed plan om nader kennis te maken en te kijken waar we elkaar kunnen versterken.

 

Gaat dit nog over preppen? Of zijn jullie een of andere commerciele venture aan het opstarten?

 

Politieke movement? NGO? Non-profit organisatie? Wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @overleven, allereerst jammer dat je het zaterdag niet meer kon redden

maar volgende keer beter

Als je voor 2013 de beurs inplant zouden wij ook graag een stand hebben (ehbo/medisch outdoor spul ed)

laat het met de tijd maar weten

GRTZ Partizan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast woodcraftsurvival
Even ter info, aankomend weekend (20 - 21 oktober) organiseer ik samen met Kees van Survivalgear.nl een Survival & Outdoor Gear (Ruil)Beurs (geen commerciele opzet).

Mochten mensen het leuk vinden om langs te komen dan kan je meer informatie vinden op de website. http://www.survivalschool.nl/gearbeurs.html

Iedereen is van harte welkom van het Preppers forum.

De (ruil)beurs is op zondag, wil je op zaterdag langskomen dan is dat ook geen probleem er is een mogelijkheid om te slapen, wel je eigen gear meenemen.

Je kan hier naar hartelust over gear ouwe hoeren met gelijkgestemden. Wil je langskomen stuur dan even een berichtje.

 

Groetjes Kees en Dennis

 

Nb tijdens de beurs zal ik een workshop water verkrijgen uit stedelijke gebieden verzorgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...