Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wordt miljonair, inleg 1.000 zilver wordt 1.000.000 waard

Tom
 Share

Recommended Posts

Nu de nieuwste ontwikkelingen op het zilverfront (neen, geen garantie)

Zilver wordt 1000X meer waard, dus 30 munten van 30 euro= 1000 euro met kosten e.d. wordt dus ongeveer 1 miljoen waard

Goud wordt 10X meer waard

Did COMEX futures just reveal a Freudian glitch? Futures data this morning indicated a value of $34,000/oz for silver, and $17,716/oz for gold!

The misquoted prices reflect a 1:2 price ratio with silver being 2x as valuable as gold. Was somebody trying to communicate the fact that future gold to silver value ratio will go from 50:1 to 1:2, with silver prices rising 100 times faster than gold’s?

LEES MEER OP http://www.silverdoctors.com/freudian-glitch-comex-futures-lists-silver-at-34000oz-gold-at-17700oz/#more-15320

via http://www.stevequayle.com/

Zit sterk te denken om van mijn spaarpotje voor prepper spullen toch maar 10 zilveren munten te kopen, inleg 300 euro en

wordt 300.000 euro waardt volgens bericht. Kan ik wel mee leven, zal dan voor jullie een prepper barbecue houden:cool:

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 1 month later...

1000 euro Zilver kan makkelijk 1 mio euro waard worden, wanneer hyperinflatie toeslaat...

De zilverprijs stijgt geen 100 keer sneller dan goud, hooguit 2 keer... Er is inderdaad een historische koers van 16:1 zilver/goud waar we wellicht naar toe teruggaan, wat een zeer mooie stijging inhoudt... Persoonlijk vind ik zilver interessanter, maar we moeten ook niet overdrijven hé :)

Link naar reactie

• 10 months later...
Mooi is dat, ik ben tragisch?

Ik heb jaren geleden een paar baren gekocht voor nog geen 200 euro en die weer verkocht voor 800 euro per stuk.

Puur en alleen omdat ik het idee had van een grote stijging. (Dat gevoel heb ik weer)

Verder heb ik een veilige hypotheekvorm afgesloten ;)

Greener

Met name dat laatste is heel verstandig. Een veilige hypotheekvorm.

Link naar reactie

muntzilver is nog goedkoper. Wel ff opletten, ze leveren uit voorraad dus binnen 2 dagen en daarom updaten ze hun prijzen niet zo frequent als andere heb ik het vermoeden.

is altijd inclusief verzend kosten en momenteel een aanbieding bij 100 philharminiker krijg je een meaple leaf cadeau.

Ik heb wat muntjes zodat ik bij grote inflatie mijn veilige hypotheek kan aflossen. Als het stof dan is opgetrokken ben ik van die kosten af :o

Link naar reactie

Laten we gewoon met zijn alle hopen dat goud naar de 500 euro p/o en zilver naar de 10 euro p/o gaat..

Dat wil dan dus zeggen dat de financiele crisis is uit is gebleven.

Dat de overheden hebben leren omgaan met hun inkomsten.

Dat fiat geld eindelijk op een volwassen manier wordt gebruikt en niet misbruikt.

En dat we allemaal nog lang en gelukkig leven.

De andere situatie, dat ons goud en zilver heel veeel waard is geworden, beschrijft namelijk het alternatief en ik geloof dat we daar niet gelukkiger van worden.

Het geeft wel de mogenlijkheid van een nieuwe start, maar de weg naar die nieuwe start.., nee laat die maar zitten....

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...