Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

EU krijgt nobelprijs voor de vrede - Ongelofelijk

Gast Richard Friesland

Recommended Posts

Ik hoorde op de radio dat er gezegd werd dat de Europese burger hem verdiend.

Mooi.

Ga ik dat toch echt wel op mn cv zetten... :-)

daarbij moesten ze dan wel een keuze maken welk persoon van de 500 miljoen mensen er het meeste recht op had, wat ik dus wil zeggen... wacht op je beurt ik eerst hahaha

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Het is me wat met al die prijzen. De enige prijzen waar ik mij echt bewust van ben zijn die van de verhoging op voedsel. Komt dat ook toe aan het zo toffe Europa?

Bedankt de ECB maar voor de inflatie. Inflatie zoals dat wij dat kennen in dit fiat geldsysteem is 99% voortkomend uit geld drukken.

• 1 month later...
Veel gebruikte drogreden.

Die vrede was er ook toen de EU nog EEG heette. Landen kunnen prima economische samenwerking hebben zonder dat Brussel zich bemoeit met de kleur onderbroek die Europeanen dragen.

Ook ik mis de EEG! We hadden veel kleiner moeten beginnen met samenwerken, eerst Noord Europa bijvoorbeeld: Duitsland, benelux, en scandinavië

Hier, nog meer om van te huiveren. Landverraders zijn het gewoon. Bah. Echt om misselijk van te worden. Straks gaat één of andere dictator in Brussel jou vertellen wat je allemaal vooral niet mag. Bah. Bah.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11698/Kabinet-Rutte-II/article/detail/3361301/2012/12/10/Samsom-Europa-gaat-meer-kosten-dan-ooit-beloofd-was.dhtml

De oplossing, meneer Diederik, STOPPEN MET DIE EU MEUK! NU! Die paar miljard nemen we echt wel voorlief hoor, als dat voorkomt dat we meegesleurd worden in de Noord-Koreaanse drang van Brussel. 1984 is er niets bij.

Los van het idee van Europe, de hele implementatie, de manier waarop dus, die is twijfelachtig.

Er is weinig democratie, veel bureaucratie en er wordt niet echt aan het volk gedacht.

Men kan niet tegen kritiek of zelfs een NEE.

Men kan niet overweg met de 'systeembanken' en de financieel zwakkere landen.

Men wil niet toegeven dat de euro slecht in elkaar steekt.

Men heeft immers geen plan B!

Erg mooi geschreven artikel op FTM:

DIT EUROPA VERDIENT GEEN VREDESPRIJS

De kredietbubbel in Spanje en Ierland, de kapitaalvlucht uit Zuid-Europa, de bezuinigingen afgedwongen door een buitenlandse Troika en de opkomst van politiek extremisme in Griekenland, de parallellen met Weimar Duitsland zijn veelvuldig. Maar boven alles is de mentaliteit van de crediteuren hetzelfde. [...] Het Duitse probleem werd door een lens van schuld en boete bekeken, waarbij rationele economische overwegingen een tweede plek innamen. Hetzelfde onvermogen om 25 procent werkloosheid serieus genoeg te nemen, om een depressie niet als business as usual te zien, speelt momenteel weer in Europa.

Bron: http://www.ftm.nl/original/de-vergeten-les-van-weimar.aspx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...