Ga naar inhoud
GENEGEERD

EU krijgt nobelprijs voor de vrede - Ongelofelijk

Gast Richard Friesland
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Admin

Ik ben pro EU, ik heb het idee dat ik mij daar niet geliefd mee maakt op dit forum haha.

Ik ben zelf ook pro Europees maar wat heb ik mij verkeken over de verschillende culturen die je nooit gaat mixen en goed laat samenwerken. Verschillen zijn helaas te groot en waarschijnlijk ook niet overbrugbaar.

Toen ik las dat ze de prijs hadden gewonnen voor de vrede dacht ik ook wat is dit nu weer. Maar goed ik klaag niet ik leef al sinds mijn geboorte in vrede in Nederland, chapeau!

Link naar reactie

Gast Dick Berts

Vlak voor de Tweede Wereldoorlog droeg de beroemde Joodse schrijfster Gertrude Stein Adolf Hilter voor, om de Nobelprijs voor de Vrede in ontvangst te mogen nemen.........

Link naar reactie

Tsjah, vergeleken met andere werelddelen is het natuurlijk ook wel zo ;)

Ik ben voor Europa in theorie, maar tegen Europa in de praktijk.

Zoals zovele dingen is de theorie mooier dan de praktijk, want in de theorie gaat men uit van een ideale situatie, in de praktijk krijg je te maken met de smerige menselijke kantjes van macht, achterkamerpolitiek en andere belangen die niets met de burgers te maken hebben.

Link naar reactie

Gast Richard Friesland

Sorry Dr. Prepper, ik was een beetje van de leg af ;)

Ik ben voor een geweldige samenwerking tussen de Europese landen zoals die altijd heeft bestaan, ik ben vreselijk tegen de verenigde staten van Europa met dat tuig in Brussel

Link naar reactie

Onder Obama is de 1% rijker geworden (bank bailout saved who?) en de 99% armer.

Er gebeurt precies hetzelfde in Europa!

De nominatie van Obama is gebaseerd op zijn politieke verkiezingsretoriek, niet op iets dat hij ook daadwerkelijk gedaan heeft. Maar zelf zijn verkiezingsretoriek praat het ontvangen van die prijs niet goed; toen stond hij ook al het bombarderen van Pakistan en het uitbreiden van de oorlog in Afghanistan voor. Puur een politieke propaganda prijs dus, slaat totaal nergens op. Die verkiezingsbeloften heeft hij overigens waargemaakt: Pakistan is gebombardeerd met een boel burgerslachtoffers, evenals Jemen, en de oorlog in Afghanistan is uitgebreid. Daarnaast heeft Obama de oorlog in Irak gewoon voortgezet. De troepen zijn daar pas (grotendeels) weggetrokken met het ultimatum dat de Bush administratie gesteld had. Ook heeft hij Libië zitten bombarderen waarbij een heleboel burgerslachtoffers gevallen zijn. Nu wordt Iran uitgelokt. Goede kans dat je binnenkort WO III aan dat lijstje toe kunt voegen.

Link naar reactie

het bewijst maar weer dat het hele systeem corrupt is. De EU de nobel prijs voor de vrede? Er is de laatste jaren niets anders dan rellen, protesten, bezuinigingen en geweld geweest, als dit een Nobel prijs oplevert dan ben ik nog nooit zo bang geweest voor de toekomst. Verder denk ik dat ze dit gewoon als een positieve stimulans willen gebruiken om de aandacht weg te trekken van alles wat er aan de EU fout is.

Jah, we hebben miljarden bezuinigt,ons zorgstelsel verpest, defensie kreupel gemaakt, onderwijs vernield... maar zo erg hebben we het niet gedaan, want we hebben de Nobel vrede's prijs gekregen. Jippee voor de EU!!!

vraag me af welke beloftes ze voor die prijs hebben gemaakt.

Link naar reactie

De koe met kalf staan binnen ..............dat was een heldendaad .................Deze vredeprijs geeft EU de vrij brief voor complete onderdrukking van 500 miljoen burgers

60 jaar vrede want de Balkan hoorde niet bij de 6 begin landen .................wat een bedonder gelul

jolanda

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...